040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks. Side raises it is!Goede schouders, is ook terug te zien op de foto's.
Ik was zelf ook verbaasd. Wat een paar goede dagen cheaten wel niet kan doen.
Welkom!

Doe je hier geen melk bij dan?
Ik eet mijn brinta en whey met water dus zou goed kunnen dat aeresan dat ook doet

hahaha, ik drink 0,5-1L daags hoor

Damn dan zou ik niet vol zitten.Goeie training. Je eet ook lekker clean maar 150gr ongekookte rijst, pff ik zou daar best moeite mee hebben nu, zit nu op 60gram ongekookt savonds.
tbh gemakzuchtWat is de reden dat je maar 2 grote maaltijden hebt en voor de rest allemaal kleine?
Ook omdat ik meestal na avondeten ga trainen. Dan heb ik meer energie.Nope, gewoon 250ml water

Dit iddIk eet mijn brinta en whey met water dus zou goed kunnen dat aeresan dat ook doet

Is dat niet achterhaald?
Ik krijg dan echt een blatend gevoel man zoveel zuivel. Wil de laatste 2 weken kwark er ook uit gooien en andere langzame eiwitten ervoor nemen.
Btw, hierbij de video: iemand enig idee hoe ik lower lats beter aan kan pakken? Ze groeien maar niet. Zelfs met zoveel high volume/weight rows..
rip low lats.
Welkom en thanks man!

tfw

Lats zijn decent bij mij, alleen lower lats is drama. Net zoals biceps, short biceps en triceps. Slechte aanhechtingen..
Dank je wel, jij ook!