Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, heerlijk gezweet vandaag!Waarom moet een gym airco hebben?
'Hij die het meeste lijdt gaint het meest'

Kan ook idd, vind het niet echt ergAirco in de gym omdat het prettig is, dan kun je net zo goed geen gewicht aan de bar doen omdat het prettig is.![]()

thanks bro, hieronder toch een sneak peak hoe ik er nu bij sta. Kon niet wachtenDikke chest/rug dan, zeker voor jpu lengte, zit maar op 101cm daar. Maar ik ben ook maar smal![]()

Dat geloof ik zeker! Vanaf maandag strict dieten. Morgen en zondag bij schoonouders, dus eten wat de pot schaftGoed bezig hier zie ik, de concurrentie zit niet stil!

)
Dat is idd wat ik in cm's ben geslonken. Cut ook al wel een aantal weken voordat ik aan contest begon hoor. Alleen afgelopen 2 weken veel gekloot omdat ik aan het verhuizen was, stage had, school, eigen bedrijf en verbouwingAeresan waarom schrijf je overal een minus getal achter tussen haakjes (....).
Is dat wat je in cm's geslonken bent, snap er niets van (kan toch niet waar zijn)

+ wekelijkse update zoals beloofd. Dit is tov week 1
26-5-17 (week 7 1/2):
Buik: 78cm (-12,3cm)
Borst/schouder: 121,9cm (-6,6cm)
Arm links: 38cm (-1,4cm)
Arm rechts: 38,1cm (-1,5cm)
Onderarm links: 29,2cm (-0,9cm)
Onderarms rechts: 27,7cm (-0,9cm)
Been links: 60cm (-3,6cm)
Been rechts: 60cm (-3,6cm)
Kuit links: 36,4cm (-0,9cm)
Kuit rechts: 36cm (-0,8cm)
Gewicht: 71,9kg (clean ochtend)

Thanks man, ga vanaf nu ook geen fotos van fysiek meer posten tot van het contest (belooft!Staat er goed bij man! Die vacuums moet ik ook vaker oefenen.
)Thanks man, en klopt! Die cm's vliegen (te) snel van mijn benen en zo ook kracht (helaas).Blij om te zien dat ik niet de enige ben die hard cm's op ze benen verliest.
Wel veel verloren op je buik over die weken man!! Keep it up.

Ik ga idd een beetje te hard. Vanaf vandaag weer dieten op 2350kCalsLekkere training man. Is French Press trouwens hetzelfde als Skull Crushers?
Ga je niet wat te hard trouwens, als je zoveel cm's verliest (en dan bedoel ik niet je buik, want dat natuurlijk super)?
Dan moeten we een keer meeten(?)

Weet je zeker dat die aardappels rijst zijn?Blijven strijden bro's, vandaag om 06:00 opgestaan om 06:15 meals te preppen en om 7 uur richting werk te gaan!
Rijst, panga filet, brocolli, dille en wat kruiden mix.
![]()
oeps! Incl aardappelen.Weet je zeker dat die aardappels rijst zijn?
Goed bezig! Ik zit nu aan de rijst/broccoli/panga. Gisteren geprept, want ik moet standaard al om 06:00 uur op doordeweeks
Welkom! Leuk dat je volgt.