XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Bezoekers in dit topic

Mooi om dit te lezen. Cruijff bemoeit zich dus nog zeer actief met het eerste, terwijl veel mensen denken van niet. Aan de andere kant is het wel schrijnend dat de Boer zelf niet inzag dat Anita op die positie moest spelen.

zijn er úberhaupt wel mensen die zijn gedachtengang kunnen volgen qua training - ik denk het niet - de boer is dus geen uitzondering - ook mooi gisteren - bayern speelde met 6 spelers ooit gebracht door louis v G
 
Wat vinden we van Ryan Donk, die nu ook genoemd wordt als mogelijke opvolger van Vertongen?

In ieder geval liever Donk dan Moisander of Nuytinck. Heeft zich goed ontwikkeld in België.
 
Ik heb geen idee of Donk wat kan. Ik las dat Ajax ook interesse had in Zuiverloon :roflol:
 
Ik heb geen idee of Donk wat kan. Ik las dat Ajax ook interesse had in Zuiverloon :roflol:

Zo gek vind ik dat nou ook weer niet, als je hem voor een paar grijpstuivers kunt oppikken. Vergeet niet dat we deze zomer 2 centrumverdedigers (Vertonghen en Ooier) en rechterverdediger van der Wiel kwijt raken. Alleen met van Rijn, die eerste keus zal zijn op een van die posities, kun je dat niet opvangen. Daarnaast is de linksachter het merendeel van dit seizoen een probleem geweest. Boilesen geblesseerd, Blind ongeschikt, Anita die je liever als controlerende middenvelder opstelt en Koppers (nog) niet goed genoeg.

Het verbaast mij dus niet dat men op alle 3 posities achterin een speler wil aantrekken. Zuiverloon past (als 2e keus op de rechtsback) wel in dat plaatje.
 
Gisteren dacht ik mwaoh, kampioen worden we morgen niet. Het begint nu wel te kriebelen.....

Van der Wiel blijft naar mijn mening bij Ajax. Volgend seizoen, 1 keer nog gemotiveerd (CL) en dan kan hij naar zijn 'topclub'.
 
Moet eerst nog maar zien dat AZ gaat winnen vandaag. Ajax moet gewoon van Twente kunnen winnen denk dat het wel een leuke match gaat worden.
 
Van mij mag AZ ook gewoon gelijkspelen hoor ;) Zou mooi zijn weer tegen Twente kampioen in de Grolsch Veste!
 
Van mij mag AZ ook gewoon gelijkspelen hoor ;) Zou mooi zijn weer tegen Twente kampioen in de Grolsch Veste!
Zal er ook niet warm of koud van worden, ik vind het iig geen goede zaak als 010 voorronde CL mag gaan spelen. Volgens mij storten ze volgend jaar weer als een kaartenhuis in elkaar, dan liever PSV/AZ/Twente.
 
Als je het zo bekijkt, heb je gelijk. Ze hebben idd niet veel te zoeken in de voorronde CL.
 
Als je het zo bekijkt, heb je gelijk. Ze hebben idd niet veel te zoeken in de voorronde CL.

:roflol:
Wat heeft Ajax in de CL te zoeken dan?
 
:roflol:
Wat heeft Ajax in de CL te zoeken dan?

Veel meer dan Feyenoord. :roflol: Ze hadden dit jaar gewoon door moeten gaan naar de volgende ronde, als je puur kijkt naar de selecties hoop ik dat PSV 2e wordt.
 
van der wiel :roflol:

wat een held
 
Dit doelsaldo gaan ze niet meer verbeteren, kampioenen!
 
Heerlijk boys
 
Anita was echt weer fantastisch. Niet te geloven hoe goed die jongen speelt op dit moment. Verder vond ik Ajax erg matig. Siem de Jong weer eens onzichtbaar, en niet in staat om kansen af te maken, omdat hij zich zover af laat zakken en vervolgens 40 meter moet dribbelen om bal erin te schieten. van der Wiel was verdedigend dramatisch. Al het gevaar van Twente kwam vanaf links. Hij had alleen het geluk dat John niet verder dan de middenlijn terugliep waardoor van der Wiel aanvallend af en toe wel gevaarlijk kon worden :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Overdrijven is ook een vak.
Greg maakte in begin het begin een verdedigende fout tegen John, maar speelde voor de rest gewoon prima.
Hij kwam veel op aan de rechterkant. Dus ben het niet eens met je kritiek:D

En het boeit ook verder niet, want we zijn KAMPIOEN!!!
 
Leuk echt leuk dit kampioenschap. Vindt het vooral leuk voor Frank de Boer en consorten eindelijk titelprolongatie sinds 1995.
 
Back
Naar boven