AndroidHealthClinic

afgeraden voeding bij cut

Ik geloof de claims van vocht vasthouden door melk niet. Nog nooit heb ik er een wetenschappelijk artikel over gelezen en het is algemeen bekend dat in de bodybuildingwereld iedereen elkaar napraat.

Als jij genoeg groenten (200gr+) per dag eet dan kan je eten wat je wilt, op voorwaarde dat het in je macro's past. Je macro en micro inname is dan in orde
Ik blijf ook benieuwd.

Moah moet je niet alleen maar 200gr sla en patat en whey gaan eten... Je moet wel echt je best doen maar dan kunnen toch een paar dingen door het net glippen met net de verkeerde keuzes, en voor gezondheid en trainingprestaties zijn er ook wel wat specifieke tips te bedenken zoals vetten balanceren en vitamine D en E bijvoorbeeld.

Je hebt geschreven dat melk en kaas geen eten zijn voor in een cut dus je hebt weldegelijk beweerd dat zuivel niet goed is in de cut.

Waar komt dat vocht dan vandaan bij melk, volgens jou? En voor de 2e keer: wat is nou de conclusie van het onderzoek? Over calcium is namelijk niks gezegd

Mij analfabeet noemen terwijl je zelf nog fouten maakt met werkwoordspelling :o Eigenlijk zou ik niet eens met jou in discussie moeten gaan want je ziet je eigen fouten toch niet in. Reageer nou eens één keer inhoudelijk in plaats van op de man te spelen

Ik speel in normale discussies nooit op de persoon, ik doe dat alleen als de persoon in kwestie dat een leuke bezigheid vindt.

En ook hier weer, je leest niet of selectief of kan niet lezen. Het antwoord op de melk en waarvan ik denk dat de vocht komt heb ik al meermalen gegeven.
Wat is de conclusie van het onderzoek owja, dat had ik gepost. Had je commentaar op dat het alleen de conclusie was.

Ik ga het onderzoek niet posten verder, zoek het zelf op.
Bovendien als alwetende zou jij dit, het effect van calcium op de vet-oxidatie moeten weten.

Ik blijf ook benieuwd.

Moah moet je niet alleen maar 200gr sla en patat en whey gaan eten... Je moet wel echt je best doen maar dan kunnen toch een paar dingen door het net glippen met net de verkeerde keuzes, en voor gezondheid en trainingprestaties zijn er ook wel wat specifieke tips te bedenken zoals vetten balanceren en vitamine D en E bijvoorbeeld.

Er mag ook best wel af en toe iets anders gegeten worden, dat is totaal geen probleem.
Punt van discussie is alleen wat beter is bij cutten.
Gaat er dus niet om wat algemeen prima is (om af te vallen) maar wat beter is en wat slechter is. Zodra dat discussiepunt aan de orde is gaan er bij een aantal direct de oogkleppen voor en de oren dicht en maakt het geen donder uit wat je zou eten. En dat klopt dus absoluut niet.

Je ziet dat Koolvisje ook al draait. "als jij genoeg groenten (200gr+) per dag eet " dus het maakt wel degelijk uit. Het werkt niet als je alleen maar gevulde koeken zou eten zonder enige voedingswaarde.
Je groentes, je calcium, je vitamine C, je vitamine B algemeen, je magnesium en nog een flink aantal micro's dragen allemaal bij aan een gezonde stofwisseling en functioneren van je lichaam en bij de vet verbranding.

Je verdraait mijn woorden pikmans. Ik ben juist degene die zegt dat je vanalles kan eten en dat je niet alleen 'clean' (iedereen met verstand van voeding haat die term) hoeft te eten om je doel te bereiken. Wat heb je eigenlijk met gevulde koeken? Je haalt ze iedere keer weer aan.
Als jij iedere dag een portie groenten eet dan heb je voldoende vitamientjes binnen gekregen. In de cut zou je trouwens best iedere dag een gevulde koek kunnen eten. Als je je groenten eet en je macro's haalt dan boeit het geen ene f**k waar je die voedingsstoffen uit haalt. Alsof de enzymen in je darmen een eiwit anders afbreken omdat je het bij mcdonalds hebt gehaald ipv bij de albert heijn.

Ik ben niet degene die draait, jij zelf kwam aan met de uitspraak dat melk en kaas slecht is voor een cut en later beweer je wat anders.

genoeg t3 er in je dieet maakt geen ruk meer uit problem solved :popcorn2:

De wetenschap zoveel aangetoond volgens jou martin, maar nog steeds heb je geen ruk bereikt, zelfs met juice (no offence).
Banana's zijn anabool, zag ik ergens voorbij komen. Dan vreet jij zeker protein bananas waarover niemand anders beschikt.
En jij gaat discussie aan met mensen die op natuurlijke manier af willen vallen, terwijl jij zelf niet veel kan bereiken met zoveel hulpmiddelen.
Lijkt wel Jesse2010 kloon.

Hier een onderzoek naar het effect van laag zuivel inname vs aanbevolen hoeveelheid inzake de rol van calcium en het effect van verhoogde calcium inname op metabolisme.
De lage inname kreeg totaal minder energie (caloriën) binnen dan de hogere inname. Toch blijven bij beide groepen het gewicht gelijk alleen de hogere calcium groep verbeterd de vet oxidatie. Toch gek als de micro's niets uitmaken en het niet uit maakt wat je eet. Het doet allemaal hetzelfde. Jammer dat telkens weer wetenschap het tegenspreekt. Dus nogmaals eet lekker een pizza, zal bij jou vast ook werken om je vet verbranding te ondersteunen. Dan neem ik nog een beker yoghurt en dus wat extra calcium.

Conclusion
Fifty percent of adults attempt to lose and maintain weight loss annually. Individuals frequently utilize diets that restrict nutrients and eliminate food groups in the effort to achieve weight loss and maintenance, and dairy products are often viewed as potentially fattening by many who diet, especially women. This investigation could find no disadvantage for weight maintenance by consuming a diet with the recommended levels of dairy products compared to a low level of dairy products. Those who did consume the recommended amount of dairy products during weight maintenance exhibited evidence of greater fat oxidation and were able to consume a greater amount of total energy compared to those who consumed less dairy products without any additional weight gain. Being able to consume greater amounts of energy may provide benefit for chronic adherence to a weight maintenance diet. This study indicates that dairy products may be used in a weight maintenance diet without contributing to weight gain compared to diets that are low in dairy products.

Naast dat iedereen dit geschreven zou kunnen hebben, is dit totaal irrelevant.

Als jij iedere dag een portie groenten eet dan heb je voldoende vitamientjes binnen gekregen
Zo magisch is alle groente in het algemeen ook weer niet dat je niet beter wat specifieker op elke vitamine kunt letten, sommige Bs zeker B12 ga je niet in groente vinden. A C E en K makkelijk, maar dan moet je niet net kiezen voor een paar 'lege' groentes of die alleen maar van een specifieke vitamine genoeg hebben, en variatie helpt dan natuurlijk.

Terug
Naar boven