crypt0read
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het geeft mij een kick + dat inleveren valt wel mee. Dit is een crashdieet voor mensen die zoveel mogelijk hun spieren willen behouden. Waarom hooguit 500 kcal onder jouw onderhoud eten? Dat had ik voorheen acht maanden lang gedaan, zonder dat dat echt effect had.
Je vriendin neemt wel om de twee weken pauze? En zoveel heb ik niet in te leverenOverigens denk ik nog wel een maand of drie nodig te hebben, voordat ik mijn doel heb behaald.
Nou, je mag het crashdieet niet langer dan 10 dagen - 14 dagen volgen. Daarna moet je een vrije maaltijd nuttigen, refeeden of even pauzeren voor een week of twee. Daarom ben ik nu weer begonnen met een low carb dieet.
Daarna blijf ik eten zoals ik dat nu doe. Overeten deed ik na wat geblowd te hebben op een gezellige zomerse dag :s Eetlust opwekkende middelen is iets wat ik niet moet gebruiken. Wat overigens wel logisch is natuurlijk, als junkfood verslaafde.
lyle heeft zeker interessante dingen geschreven. Zo vind ik zijn ene dieet interessant, waarbij je zonder substanties kan groeien in spiermassa, terwijl je vet verliest. het schijnt zwaar te zijn, maar misschien dat ik dat een keer ga uitproberen. Al ben ik wel tevreden met het huidige resultaat. Als kind was obesitas patiënt. Spierdefinitie op mijn lichaam is iets wat ik al lang niet meer had gezien. Dus vandaar dat ik blij ben met het huidige resultaat. En ik heb het geluk dat ik het ontzettend leuk vind om te trainen. Mijn agressie kan ik daar wel goed in kwijt![]()