crypt0read
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed programma. Het is niet de enige waarmee je kunt recompen (tegelijk vet verliezen en spiermassa winnen binnen een kort tijdsbestek), maar wel een goede. Het is wel een behoorlijk strikt dieet, dus eten met vrienden oid is moeilijk, maar juist daarom heel effectief waarschijnlijk.

Zou er dan zo uit kunnen zien;Bankdrukken: 1e set; 14x60kg, 2e set; 9x80kg, 3e set; 4x85kg
De reden om dit zo om te draaien is omdat die topset het belangrijkst is voor spierbehoud (zwaarste gewicht activeert de meeste spiervezels geloof ik) en die highrep sets ervoor vermoeien de spieren dusdanig dat je minder goed kunt presteren op je zwaarste set. Ten tweede, juist omdat die topset meer spiervezels activeert en door de lage reps minder vermoeid, zul je beter presteren op de lichtere sets.Bankdrukken: opwarmen tot 1e set; 5x85kg, 2e set; 10x80kg, 3e set; 20x60kg

Een wake up call? Ik draag graag leren jassen, leren schoenen, leren sieraad, merk t-shirts en mooie truien. Zolang ik het mooi vind zie ik daar geen probleem in. Maar wel tof dat jullie willen helpen om van mij een ware vrouwenversierder te maken.
OT: Net weer super lekker getraind. Gister had ik amper iets gegeten en daarvoor veelte veel junkfood gegeten, zo dom als ik was. Mijn doel hoef ik pas volgend jaar zomer behaald te hebben, dus ik heb alle tijd om te cutten. Daar wil ik mee zeggen dat ik 50gram zilvervliesrijst toevoeg aan mijn eetschema. En dus dagelijks zo´n 2500kcal binnenkrijg. Dat is 200kcal meer dan normaal. Het vetverlies gaat dan wat trager, maar dat is voor nu geen probleem. Mijn benen moeten wat inkrimpen en mijn onderbuik ook. Met een maand of twee moet dat wel gebeurt zijn, tenzij ik toegeef aan die klote eetbuien. Wat ik dus niet meer ga doen. Ik moet daar een alternatief voor zien te vinden.
En de homegym stel ik even een tijd uit. Het is wel gezellig in de gym. Het is meer een geld kwestie. Ik wil ten alle tijden kunnen trainen, ook als ik de sportschool niet meer kan betalen.