Fitness Seller

Afvallen log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Maandag 21/02: 1uur gefietst op hometrainer, sit-ups & halteroefeningen
Dinsdag 22/02: 45min gefietst op hometrainer

Gisteren ging ik normaal een uur fietsen maar het zijn maar 45min geworden. Ik was gewoon echt veel te moe.

Kvoel me vandaag ook nog altijd heel moe dus vandaag goed rusten en straks op het gemak nog een uur tennissen.

Als ik voel dat men spieren rust nodig hebben, dan is het toch extra nuttig om goed veel eiwitten binnen te krijgen veronderstel ik? Momenteel haal ik deze vooral uit: ham, kwark, kipfilet (om te maken op het kookvuur). Ik heb begrepen uit de sticky's dat ik nog niet direct met whey shakes moet beginnen? Deze zijn pas nuttig als je op een punt komt dat ik voel dat mijn vooruitgang beperkt begint te worden of heb ik dat fout begrepen?

• Topic Starter Topic Starter
Woensdag 23/02: een uur getennist op het gemak
Donderdag 24/02: rustdag genomen, was echt doodmoe en kvoelde gwn dat men lichaam nog rust nodig had
Vrijdag 25/02: anderhalf uur getennist, heel intensief
Zaterdag 26/02: gisteren terug een rustdag genomen, de laatste twee weken waren echt intensief en de extra rustdag gisteren heeft nog is deugd gedaan :p vanaf vandaag wel terug goed beginnen trainen. straks buiten gaan fietsen denk ik

Vooralsnog heb ik wat overgewicht. Ik weeg 83kg en ben 1.74. Meestal sport ik 3x per week, soms maar 2x. Ik begin altijd met cardio 30 minuten laag tempo en dan er achteraan een hoger tempo een kwartier lang. Dus 45 min in totaal. Dat doe ik altijd.
Daarna pak ik nog 3 tot 4 toestellen om mijn armen stevig te houden. Buikspieren doe ik niet altijd, maar regelmatig. Het vet zit bij mij voornamelijk op mijn buik en daar stoor ik mij het meest aan.
Hoe val ik af?

Vooralsnog heb ik wat overgewicht. Ik weeg 83kg en ben 1.74. Meestal sport ik 3x per week, soms maar 2x. Ik begin altijd met cardio 30 minuten laag tempo en dan er achteraan een hoger tempo een kwartier lang. Dus 45 min in totaal. Dat doe ik altijd.
Daarna pak ik nog 3 tot 4 toestellen om mijn armen stevig te houden. Buikspieren doe ik niet altijd, maar regelmatig. Het vet zit bij mij voornamelijk op mijn buik en daar stoor ik mij het meest aan.
Hoe val ik af?

met meer dicipline en zeker opleten wat je eet het beste is een eet schema maken en een traingings schema en u daar aan houden en dan zul je wel afvallen als je dat zo maand of vier volhoud .......volhouden is het grootste probleem van de meeste

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven