AndroidHealthClinic

Age of Empires 2 HD (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bruut. Ik speel dit nog steeds regelmatig over de LAN met al m'n mannelijke huisgenoten en vrienden.
 
Achteraf bekeken was het wel een chille school ja. In de tussenuren altijd zaalvoetballen / basketballen of dus gamen, geen idee hoe dat op andere scholen ging. Met zijn 5en tegen die leraar aoe2 en nog won hij haha.
 
Achteraf bekeken was het wel een chille school ja. In de tussenuren altijd zaalvoetballen / basketballen of dus gamen, geen idee hoe dat op andere scholen ging. Met zijn 5en tegen die leraar aoe2 en nog won hij haha.

Name?
Daar ga ik later mijn kinderen op school zetten haha.. :)
Maar waren jullie n00b of hij gewoon ziek goed?
 
Beide denk ik haha. Ik had thuis geen pc dus de enige keren dat ik het speelde was op school, ik was dan ook niet erg goed maar vond het wel supertof :D Lijkt me wel weer grappig om te spelen maar ik ga er vanuit dat iedereen hier super goed is dus dan maak ik geen schijn van kans haha
 
Had er ook zo 1 die mee UT speelde :D

die van ons ook, ms zelfde school...

good times...

Altijd leuk om je leerkracht te focussen.
 
AOE1+2 heel veel gespeeld, imo beter dan red alert, tiberian sun enzo van die tijd.
 
Beide denk ik haha. Ik had thuis geen pc dus de enige keren dat ik het speelde was op school, ik was dan ook niet erg goed maar vond het wel supertof :D Lijkt me wel weer grappig om te spelen maar ik ga er vanuit dat iedereen hier super goed is dus dan maak ik geen schijn van kans haha

Ben in 1 en 2 aanzienlijk minder goed dan in 3, omdat in 1 en 2 die gasten nog niet echt kunnen "denken", als het boompjes is omgehakt gaan ze stilstaan haha xD
 
Toevallig, was gister van plan hem opnieuw te downloaden. Ik wacht nog wel een dagje dan :D
 
Als ik al die reviews lees is het echt k*t. Enigste wat veranderd is dat multiplayer via steam gaat, population limit 500 is in plaats van 200 en grotere resolutie.
 
Die population limit vind ik al heel wat, beter voor tactics etc
 
Als ik al die reviews lees is het echt k*t. Enigste wat veranderd is dat multiplayer via steam gaat, population limit 500 is in plaats van 200 en grotere resolutie.

ik vindt m epic xD zeker vet dat t nu gewoon online kan
graphics moet je het niet voor doen.

had wel net in een game dat de game stopte omdat er bij een maat van me een sync error was. hele spel weg zonder op te slaan. verder hartstikke prima
 
De HD versie heeft enorm veel lag online. Zelfs gwn 1 vs 1. Onspeelbaar.
Kan je beter de expansion age of empires 2 forgotten empires spelen. Population tot 400 & geen lag via gameranger.
 
De HD versie heeft enorm veel lag online. Zelfs gwn 1 vs 1. Onspeelbaar.
Kan je beter de expansion age of empires 2 forgotten empires spelen. Population tot 400 & geen lag via gameranger.

ik heb alleen lag gehad toen mn internetverbinding hier traag was. zodra ik dat gefixt had ging het gewoon soepel, met 3 online spelers in een game.
 
Bij 4 spelers heb ik ook wel al lag gehad (ook altijd 1 van de andere spelers die een DC had)
 
De HD versie heeft enorm veel lag online. Zelfs gwn 1 vs 1. Onspeelbaar.
Kan je beter de expansion age of empires 2 forgotten empires spelen. Population tot 400 & geen lag via gameranger.

Heb jij een goede plek om 2 te downloaden?
Heb het spel een tijd geleden al gekocht, maar krijg het niet geïnstalleerd op de pc, maar ik ben niet zo handig op het internet..
 
ondertussen even de reviews erbij genomen, spreken van cheapste moneygrab ooit qua hd-reboots...
 
game is spijtig genoeg obsolete met games als total war...
 
Back
Naar boven