- Waardering
- 1.437
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgende keer ga je zeker 200kg drukken. anders trek ik nog wel een paar keer aan je pak voor dat je gaat tillen.![]()

. Die 2e beurt (rechts nadrukken) heb ik ook last van...gelukkig zijn de regels versoepeld (vorig jaar zou dit nog afkeur geweest zijn).
Door mijn vrouw. Nee man, sorry. Ze kent nog niet iedereen...
wou graag die laatste beurt van mij terug zien..Hahaha, ja dankjewel nog Pjotr!volgende keer ga je zeker 200kg drukken. anders trek ik nog wel een paar keer aan je pak voor dat je gaat tillen.![]()

Dat dus!

Ja, ik moet mijn schouder eens flink wat gaan versterken en al die pijntjes kwijtraken dan word het wel beter.hahahaha
Netjes die 190, Johnny. In full control, daar moet nog wel wat te winnen zijn als je meer met shirt werkt en er eentje op maat hebt.
Naar aanleiding van de filmpjes is het misschien beter om eerst eens wat minder massa te krijgen...Ach je hebt in ieder geval de tijd in je shirt te groeien![]()

Ik weet dat jij het wel kan waarderen, vriend.

Riddering.Nette prestaties meneer Ridderring!
Ouwe powerliftert!

Rechts is echt mijn zwakke kant door de schouder...Leuke fimpjes, vooral altijd heel leerzaam!
We liggen vrijwel hetzelfde op de bank...geen arch, niet de voeten richting de oren. Die 2e beurt (rechts nadrukken) heb ik ook last van...gelukkig zijn de regels versoepeld (vorig jaar zou dit nog afkeur geweest zijn).
Regelmatig in shirt blijven drukken...en stapsgewijs de weerstand verhogen, dan zie ik je dit jaar nog wel 200+ drukken op een wedstrijd!![]()

Pech gehad denk ik.mij zeker ook nietwou graag die laatste beurt van mij terug zien..
Jorrit was net weg, hij filmde me maar had afspraak waardoor die echt weg moest na me 2e beurt.

Nou zeg, ik ben er niet trots op...Leuk zo'n pakje ;-) Jij liever dan ik. Wel sterk gedrukt.