- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

robke overdreven gezegd: probeer eens een soort hip thrust beweging te maken zonder je kont van de bank te doen op het moment dat je de bar van je borst afdrukt... zo voelde ik wat je ongeveer moet voelen (nu nog toepassen in de praktijk)
)
Andy wilt ook met jou vrienden zijn hoor tymen.Je hebt goeie vrienden, Johnny
Alhoewel ik het verhaal van 62,5 kilo winst in 6 maanden wel erg moeilijk te geloven vind... Maar goed, verder wel goeie tips natuurlijk.
"Terrible 280 kilo" zet je wel weer even met beide benen op de grond...

Maar voor een BB'er is het véél belangrijker om een goede "muscle mind connection" te hebben en de pecs te activeren dan deze powerlifting truckjes toe te passen.![]()
Wendler 5/3/1 (for powerlifters (3/5/1)) heeft de oplossing voor je Rob.BB'ers need power too !
Aaah, ik ga daar ook eens wat op beginnen letten dan ...

Ik geloof dat het O'Lacy was inderdaad.Ohhh... is dat het... dan hoop ik het maar dat het van O'lacy is, want die heb ik ook altijd...

Straks als ik helemaal wakker ben.
"Alta Vista Babelfish" en dan vertalen: Engels naar LimburgsImposante vriendje John. Alhoewel ik sommige woorden niet zo goed kan omzetten in Limburgs dialectheb ik het volgens mij het meeste wel goed begrepen en er zitten een paar goede tips bij. Thanks for sharing

)
Die e-mails kan iedereen zich voor inschrijven hoor.gaaf dat je contact hebt met legend Andy Bolton
(zelfde gewichtsklasse als jij toch?)
Die tips van hem heb ik wel wat aan. Moet binnenkort toch maar is 100kg raw gaan drukken
zit nu echt te twijfelen of die 100kg er nu al in zit met een goede techniek.
iig morgen ga ik er goed op letten!
btw, andy moet wat aan zijn grip doen? ik dacht dat hij juist zonder straps 1000lbs deadlifte??