Fitness Seller

Alexv probeert ook een sterke jongen te worden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
epic deadlift is epic

Heb m live mogen zien! Echt super :) gefeliciteerd

Fuuick beast! Strong man echt Strong!! Epic wat een Speed van de grond bij die deadlift ook! En die gewoon damn!!

Na een week deload was het weer zover, NK raw! Ik wist van te voren al dat het een epische strijd ging worden tussen mij en Pjotr @weak01 , en dat is het ook zeker geworden!

Ingewogen: 104,80kg

Squat
Opwarming 5x70 - 3x120 - 2x170 - +sleeves(de rest van de wedstrijd aangehouden) - 1x200 - +belt - 1x225 - 1x 240
1st - 250kg - 3 wit - NL junior record - solide beurt, maar zwaarder dan gepland.
2nd - 260kg - 3 wit - NL junior record - epische grind, 2x blijven hangen, toch door gezet
3rd - x - geskipt, had geen nut meer om energie te verspillen aan een beurt die ik toch niet ging halen

Bench press
Opwarming 5x70 - 3x100 - 1x125 - 1x150
1st - 160kg - 3 wit - easy
2nd - 170kg - 3 wit - tegen verwachting in erg makkelijk
3rd - 177,5kg - 3 rood - bleef hangen op paar cm van de borst, so close. Als het een halve kilo minder was, had ik hem wellicht gepakt

Deadlift
Opwarming 5x70 - 3x120 - 1x170 - 1x220 - +belt - 1x260 - 1x290
1st - 310kg - 3 wit - makkelijk
2nd - 331kg - 3 wit - onofficieel junioren -105kg wereld record - NL junioren&senioren record - ook weer een harde beurt
3rd - 340,5kg - 3 wit - onofficieel junioren -105kg wereld record - NL junioren&senioren record - deze was nodig om van Pjotr te winnen met 0,5kg. Wat een mooie beurt was dit ook, erg solide met alleen een lichte sticking point boven in, maar dit smaakt zeker naar meer!

Totaal: 770,5kg - NL junioren record
Wilks: 460,759 - Ik sta momenteel 5de op de Wilks rankings in NL

Waren echt epische strijden dit NK. Is erg mooi hoe hard het niveau elk jaar groeit en daarmee zeker ook de sport zelf in Nederland. Moge dit een mooie toekomst brengen! Filmpjes van de lifts volgen nog, maar hier alvast de laatste deadlift beurt.

Mooi dat commentaar van @zwjma

Echt ziek die deadlift, 1 van de mooiste lifts van het NK! en gefeliciteerd met de 1e plek.

Valt wel mee, Wereld records kan je alleen op internationale wedstrijden zetten, dus EKs/WKs

Ik dacht dat het wel telde omdat het op NK was, neemt niets weg van de topprestaties en je zult ze vast verzilveren op het WK of EK ;)
Inb4 geen junior meer op een volgende wedstrijd.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat het wel telde omdat het op NK was, neemt niets weg van de topprestaties en je zult ze vast verzilveren op het WK of EK ;)

in maart kan ik hem vereeuwigen op het EK in Denemarken, want ben gelukkig heel 2017 nog junior, maar daarna moet ik gaan strijden tussen de grote jongens.
Ik heb trouwens nog zo'n mooi certificaatje ontvangen van de IPF

om een WR te zetten moeten de scheidsrechters uit 3 verschillende landen komen.

Goed man! Congrats!

Kan helaas het filmpje van de deadlift niet zien. Geen idee waarom.

• Topic Starter Topic Starter
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven