- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb je nog leermomenten eruit getrokken ?Aron is veel knapper en heeft een Limburgs accent, dat ondanks dat niemand het verstaat toch best charmant is. Ohja en tegenwoordig ben ik de dikz*k en heeft hij de shreds in plaats van andersom.
boh wtf je zag hem niet maar wist dat hij druk met coachen was wtf is dit voor URI GELLER spelNee ik zag je nergens meer en je leek sws nogal druk met kotsjen
Want ik had hem daarvoor enkele keren gezien terwijl ik me tactisch verschool achter tymens rugboh wtf je zag hem niet maar wist dat hij druk met coachen was wtf is dit voor URI GELLER spel
Jammer dat je nie helemaal tevreden was charrelheb je nog leermomenten eruit getrokken ?
jammer dat je 3e beurten niet lukten.
Niet beter de log naam veranderen naar road to 400 wilks in de 105?
1: een wedstrijd is heel anders dan mooie PR's pakken in training, niet vastpinnen op wat ik in training kan.
Je hebt in ieder geval wat kg's erbij kunnen pakken
Goed gelift.
Jammer dat het niet helemaal volgens je verwachtingen is gegaan.
Wel mooi wat wilkspunten gepakt, nu gewoon lekker door gainen!
Haha hier ben ik nu ook wel achter gekomen![]()
Meer aanspreken in 2016 begrijp ik?Ja hallo ik was gecoached door WWE en dat ging goed, hij weet goed hoe hij mijn gemoedstoestand moet inschatten en hoe ik op bepaalde manieren van aanspreken reageer, mag hij volgende keer zeker nog een keer doen.
grt jan
Die kerel die er steeds bij kwam staan om als derde beurt een te hoog getal door te geven bedoel je?