XXL Nutrition

Algemeen slowtalk log van Wasp

Stronk

Jammer dat je nie helemaal tevreden was charrel :( heb je nog leermomenten eruit getrokken ?

Aron is veel knapper en heeft een Limburgs accent, dat ondanks dat niemand het verstaat toch best charmant is. Ohja en tegenwoordig ben ik de dikz*k en heeft hij de shreds in plaats van andersom.

mooi gezegd vriend

jammer dat je 3e beurten niet lukten.

Niet beter de log naam veranderen naar road to 400 wilks in de 105?

DRC 650!

Nee ik zag je nergens meer en je leek sws nogal druk met kotsjen

• Topic Starter Topic Starter

Niet echt, dit is gewoon niet genoeg.

Jammer dat je nie helemaal tevreden was charrel :( heb je nog leermomenten eruit getrokken ?

1: een wedstrijd is heel anders dan mooie PR's pakken in training, niet vastpinnen op wat ik in training kan.
2: niet meer de opbouw pakken zoals ik die nu heb gedaan met zware beurten en gefaalde beurten 2 - 3 - 4 weken voor de wedstrijd. Bij de volgende wedstrijd ga ik alleen openers testen en zie ik verder wel. Liften op hoge intensiteit is destructief voor me, mijn beste 1RM's zet ik in volumeweken, zonder een opbouw.Ik ga proberen een paar weken voor de wedstrijd een paar volume PR's te pakken, maar GEEN 1RM PR's meer.

jammer dat je 3e beurten niet lukten.

Niet beter de log naam veranderen naar road to 400 wilks in de 105?

Dat zit er voorlopig echt nog niet in, ik heb nu 40 wilks gegained in 15 maanden dus dat gaat nog wel even duren. Het zal ook wel trager en trager vooruit gaan.

Jij ook in de 93? Let's do this!

Je hebt in ieder geval wat kg's erbij kunnen pakken :)
Goed gelift.

Jammer dat het niet helemaal volgens je verwachtingen is gegaan.
Wel mooi wat wilkspunten gepakt, nu gewoon lekker door gainen!

1: een wedstrijd is heel anders dan mooie PR's pakken in training, niet vastpinnen op wat ik in training kan.

Haha hier ben ik nu ook wel achter gekomen :thumb:

Je hebt in ieder geval wat kg's erbij kunnen pakken :)
Goed gelift.

Thanks!

Jammer dat het niet helemaal volgens je verwachtingen is gegaan.
Wel mooi wat wilkspunten gepakt, nu gewoon lekker door gainen!

Haha hier ben ik nu ook wel achter gekomen :thumb:

Ja precies. Ik weet ook zeker dat ik volgende wedstrijd hier weer flink wat op kan plakken als ik zo door kan blijven bouwen.

Vandaag maar weer rustig begonnen.

SQ
3 x 140
3 x 140
3 x 140
3 x 140
3 x 140

Paused BP
3 x 100
3 x 100
3 x 100
3 x 100
3 x 100

Sumo DL
3 x 160
3 x 160
3 x 160
3 x 160
3 x 160
3 x 160

je coach is niet genoemd in je tekst zie ik?

Verder heel mooi resultaat t.o.v. de vorige wedstrijd maar ik vond het erg jammer dat ik zeker wist dat er meer in zat (wat je ook in training gedaan hebt) en het er op dit moment niet helemaal uit kwam. Wel is het mooi dat je een hoop geleerd hebt en dat je zelf ook weet dat er nog veel meer in zit.

Ja hallo ik was gecoached door WWE en dat ging goed, hij weet goed hoe hij mijn gemoedstoestand moet inschatten en hoe ik op bepaalde manieren van aanspreken reageer, mag hij volgende keer zeker nog een keer doen.

grt jan

Ja hallo ik was gecoached door WWE en dat ging goed, hij weet goed hoe hij mijn gemoedstoestand moet inschatten en hoe ik op bepaalde manieren van aanspreken reageer, mag hij volgende keer zeker nog een keer doen.

grt jan
Meer aanspreken in 2016 begrijp ik?

out

Lief dagboek,

Vandaag kwam ik WWE tegen in de sportschool en ik vond het best wel een eer om met een derde lifter van NL in één ruimte te staan. Ik heb maar geen hoi gezegd. grt jan

SQ
5 x 130
5 x 130
5 x 130
5 x 130

Paused BP
5 x 90
5 x 90
5 x 90
5 x 90

Incline
5 x 70
5 x 70
5 x 70
5 x 70

Pendlay row
5 x 80
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Ik zie dat je beurtenkiezer ook niet genoemd is?

Sumo DL
3 x 180
3 x 180
3 x 180
3 x 180

Graag kritiek op mijn techniek @Pleurklaat (en andere sumo experts)

Conv DL
3 x 160
3 x 160
3 x 160

Paused bench
3 x 105
3 x 105
3 x 105
3 x 105
3 x 105

Close grip BP
5 x 80