Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Jij weet daar precies meer van
wacht wat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoog volume man in je training, lichaam ziet er netjes uit. Maar wat bedoel jenmet mmaak geen gains laatste tijd? ben je meer gewent de laatste jaren?! En wat ben je van plan hier aan te doenik denk voeding als ik de post hierboveb lees, valt daar nog zoveel te halen dan?
in het begin ging het goed. dan wat op voeding gelet nog wat bijgekomen maar nu gwn noppes meer.
en heb het zelf ook niet genoteerd

En jullie vragen niet of ik mee wou eten?
u are 1 ****ing cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil ****in gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer
En jullie vragen niet of ik mee wou eten?
u are 1 ****ing cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil ****in gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer
Geef eens recept
(of meet bij jou thuis, gamen en macho nacho eten
)Geef eens recept(of meet bij jou thuis, gamen en macho nacho eten
)
Klinkt verdomd lekker voor een clean bulk ofzo <3.... ben helemaal klaar met dit k*tten.. cutten.Doen we!
Recept is de link van Antoine.
Hoe wij(lees als Massive) het hebben gedaan is zo
Voorbereiding:
1 Tortillas in tipjes snijden en in een schotel doen(beetje pamspray erbij) de oven en in enkele malen wat door elkaar schudden. en zo de oven in (175 graden) om de paar minuutjes wat door elkaar schudden en omdraaien
2 Kip bakken met wat kruiden. En daarna fijn snijden
3 Ajuin,tomaat,eventueel paprika en olijven snijden
4 keihard gaan trennen
5 eerst de nacho's in de ovenschotel mooi versprijden
6 groenten erop
7 Kip erop
8 Salsa saus erop
9 Kaas erop (low fat uiteraard)
10 alles de oven in op een 150 graden (zo'n 12 minuten ongeveer)
Klinkt verdomd lekker voor een clean bulk ofzo <3.... ben helemaal klaar met dit k*tten.. cutten.
Was ook echt lekker. en er is eigenlijk weinig kans op falen. Ik kan het zeker aanraden.
. maar al bij al zeer tevreden!Dit was ik nog vergeten te posten
Nadat hij gedaan had met "benchen" heb ik er even een foto van genomen
![]()
let vooral op de te kleine barbel op een bench die dus niet past en langst 1 kant 2x5 langst de andere 1x10
Dunno if i have to find this retarded or just sad

Jesus hahahaa, lekkere training man. Lots of curls for the girls