aleyezonme
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
tnx kerel...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
om minder vocht vast te houden tijdens mijn cut
Dehydratie is ongezond
En waarom geen groente (en sla en komkommer is verpakt water en is geen groente).
komkommer en sla vind ik gewoon lekker bij de tonijn en zit er bij puur voor de smaak
eet meer groente...is goed voor je
Heb al genoeg goeie vetten binnen
geen omega-3 (onmisbaar)
om minder vocht vast te houden tijdens mijn cut
Dehydratie is ongezond
En waarom geen groente (en sla en komkommer is verpakt water en is geen groente).
komkommer en sla vind ik gewoon lekker bij de tonijn en zit er bij puur voor de smaak
eet meer groente...is goed voor je
Heb al genoeg goeie vetten binnen
geen omega-3 (onmisbaar)
Ik denk dat hij meer dan voldoende verzadig en onverzadige vetten binnen krijgt. Aangezien het een vet dieet is. Voor het lichaam zal er geen verschil zijn als het verzadig of onverzadig is. Worden beide omgezet in ketonen
Ik denk dat hij meer dan voldoende verzadig en onverzadige vetten binnen krijgt. Aangezien het een vet dieet is. Voor het lichaam zal er geen verschil zijn als het verzadig of onverzadig is. Worden beide omgezet in ketonen
Ik had het niet over te veel of te weinig vet (dat heeft hij tenslotte ook al om zijn middel hangen, waarom nog extra nemen ?)
Maar ik had het over visolie (omega-3) LDA, HDA, dat soort spul.

694Kcal 34g eiwitten 5g koolhydraten en 50g vet

Eiwit kan gerust richting de 300gram met jouw stats. Voeg tevens wat groene groente toe zoals spinazie/broccoli/sperziebonen.
Eventueel wat aardbeien/frambozen/citroen voor de alkalische waarden...
Je premiere brandstof voor je herenen is idd glucose. Op het ketosis dieet zal men een heel laag glyc gehaalte hebben in het lichaam. Wanneer het lichaam eenmal in ketosis is zal er niet genoeg gluc zijn om de hersenen te voeden. In dit geval zal je lichaam het eiwitten NIET omzetten naar glucose om als brandstof voor de hersenen te diene. Wat wel het geval is. Door de hele hoge vetiname is je lichaam geforceerd een alternatief te zoeken. Het lever zal de vet omzetten naar ketonen (vandaar de naam ketosis) Deze ketonen dienen ook als brandstof voor de hersenen
Het lichaam kan op 0carbs leven maar niet op 0vet
24/09/08 ------) 26/09/08 ------) volgende meting 29/09/08
1m72 ----------) 1m72
102.6kg -------) 102.2kg
13.2%vet------) 13.2%vet