AndroidHealthClinic

All £yez on m£ (Keto Diet log)

• Topic Starter Topic Starter
voedingsschemaaangepast, 200g spinazie met room erbij. en voor de afwisseling 2 maal in de week zalm i.p.v tonijn en kippenvleugels i.p.v kipfilet.

Weet er iemand soms de voedingswaarden van kippenvleugels?

Laatst bewerkt:
geen idee bro, maar wel veel suc6 gewenst..

om minder vocht vast te houden tijdens mijn cut

Dehydratie is ongezond

En waarom geen groente (en sla en komkommer is verpakt water en is geen groente).
komkommer en sla vind ik gewoon lekker bij de tonijn en zit er bij puur voor de smaak

eet meer groente...is goed voor je

Heb al genoeg goeie vetten binnen

geen omega-3 (onmisbaar)

om minder vocht vast te houden tijdens mijn cut

Dehydratie is ongezond

En waarom geen groente (en sla en komkommer is verpakt water en is geen groente).
komkommer en sla vind ik gewoon lekker bij de tonijn en zit er bij puur voor de smaak

eet meer groente...is goed voor je

Heb al genoeg goeie vetten binnen

geen omega-3 (onmisbaar)

Ik denk dat hij meer dan voldoende verzadig en onverzadige vetten binnen krijgt. Aangezien het een vet dieet is. Voor het lichaam zal er geen verschil zijn als het verzadig of onverzadig is. Worden beide omgezet in ketonen

Ik denk dat hij meer dan voldoende verzadig en onverzadige vetten binnen krijgt. Aangezien het een vet dieet is. Voor het lichaam zal er geen verschil zijn als het verzadig of onverzadig is. Worden beide omgezet in ketonen

Ik had het niet over te veel of te weinig vet (dat heeft hij tenslotte ook al om zijn middel hangen, waarom nog extra nemen ?)

Maar ik had het over visolie (omega-3) LDA, HDA, dat soort spul.

Succes kerel, de nodige discipline toegewenst.

geen idee bro, maar wel veel suc6 gewenst..

Succes kerel, de nodige discipline toegewenst.

tnx...

Vandaag dag 3 met het keto-dieet.
Begin het al te wennen de no carb-meals, ik heb de hele dag totaal geen honger. Enkel gisteren avond een lichte hoofdpijn, maar deze morgen weer totaal geen last dus ik zie wel tegen de avond.

De eerste dag had ik een beetje last met stoelgang, maar dat is nu ook al veel beter nadat ik 200g spinazie met room toegevoegd heb.
Ik was van plan mij 1 keer in de week te wegen maar ik kom het toch niet laten deze morgen, om op de weegschaal te gaan staan.

24/09/08 ------) 26/09/08 ------) volgende meting 29/09/08
1m72 ----------) 1m72
102.6kg -------) 102.2kg
13.2%vet------) 13.2%vet

nu weeg ik bijna een halve kg minder op drie dagen tijd maar ik denk dat het vocht is. hoop snel wat resultaat te zien op de vetknijper :)

meet je vetpercentage ook telkens als je weegt..?

mijn nieuw keto ontbijt :) 694Kcal 34g eiwitten 5g koolhydraten en 50g vet
of zonder mayonaise --) 550kcal 34g eiwitten 5g koolhydraten en 34g vet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Benodigdheden:
olijfolie
mayonaise
2 eieren
100g gehakt
100g asperges
100g spinazie met room

smakelijk :)
en geloof het of niet, het is cut-voeding :)

is het niet geweldig het ketosis dieet =)

370Kcal 45g eiwitten 2g koolhydraten en 25g vet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

75g tonijn
1 eetlepel Mayonaise
100g Zalm
Sla
Komkommer

Looks good :D

Je premiere brandstof voor je herenen is idd glucose. Op het ketosis dieet zal men een heel laag glyc gehaalte hebben in het lichaam. Wanneer het lichaam eenmal in ketosis is zal er niet genoeg gluc zijn om de hersenen te voeden. In dit geval zal je lichaam het eiwitten NIET omzetten naar glucose om als brandstof voor de hersenen te diene. Wat wel het geval is. Door de hele hoge vetiname is je lichaam geforceerd een alternatief te zoeken. Het lever zal de vet omzetten naar ketonen (vandaar de naam ketosis) Deze ketonen dienen ook als brandstof voor de hersenen

Het lichaam kan op 0carbs leven maar niet op 0vet

man je weet hier echt alles van,
je ziet, je topic heeft idd gewerkt

@alleyezonme

succes kerel!

24/09/08 ------) 26/09/08 ------) volgende meting 29/09/08
1m72 ----------) 1m72
102.6kg -------) 102.2kg
13.2%vet------) 13.2%vet

2 dagen keto en maar 4 ons lichter ? damn man, ik verlies op een dag lowish carbs (150 gram) al snel een kilo.

Terug
Naar boven