MuscleMeat

All £yez on m£ (Keto Diet log)

Ik ga in mei 2009 beginnen.
Eerst nog een kilo of 8/9 erbij werken tot die tijd :D

• Topic Starter Topic Starter
byebye 100kg+ :)
Na tien dagen keto, 1.5% minder vet en lichaamsgewicht 3 kg minder, lijkt mij perfect toch?
Ik kan niet wachten om mijn refeed te houden :D

24/09/08 --) 26/09/08 ---) 30/09/08 ---) 03/10/08
1m72 -----) 1m72 -------) 1m72 -------) 1m72
102.6kg ---) 102.2kg ----) 101kg ------) 99.6kg
13.2%vet--) 13.2%vet --) 12.5% vet --) 11.6% vet

Laatst bewerkt:
Hoe meet je je vetpercentage ?

Hoe meet je je vetpercentage ?

met een huidplooimeter natuurlijk

Abdominal 15mm
Thigh 14mm
Tricep 12mm
Suprailiac 9mm

Body Fat 11.59% begin was--) 13.22%
kg of BF 11.55 kg -----------) 13.61 kg
Lean Body Weight 88.05 -----) 88.99

dit wil zeggen, BF 1.63% lager
lichaamsgewicht 3kg lager, waarvan 2,06kg vet en 0.94kg spier

Laatst bewerkt:
byebye 100kg+ :)
Na tien dagen keto, 1.5% minder vet en lichaamsgewicht 3 kg minder, lijkt mij perfect toch?
Ik kan niet wachten om mijn refeed te houden :D

24/09/08 --) 26/09/08 ---) 30/09/08 ---) 03/10/08
1m72 -----) 1m72 -------) 1m72 -------) 1m72
102.6kg ---) 102.2kg ----) 101kg ------) 99.6kg
13.2%vet--) 13.2%vet --) 12.5% vet --) 11.6% vet

en vertel eens jou mening wat je totnutoe van het keto diet vindt. Als je je refeed zaterdag houd.. Moet je een checken hoe je er zondag uitziet :D

en vertel eens jou mening wat je totnutoe van het keto diet vindt. Als je je refeed zaterdag houd.. Moet je een checken hoe je er zondag uitziet :D

op het eerste zicht makkelijk vol te houden, maar na een paar dagen begin je toch wel te kwijlen naar suiker maar dat heb je bij elk dieet. Ik probeer zo minimaal mogelijk onder onderhoud te eten en
resultaat is echt prachtig, en ik heb niet de indruk dat ik veel spiermassa verlies ongeveer 33% spier en 67% vet, of miss mag ik nog net iets meer eten?

Wat gaat er dan gebeuren na mijn refeed?

Laatst bewerkt:
dit wil zeggen, BF 1.63% lager
lichaamsgewicht 3kg lager, waarvan 2,06kg vet en 0.94kg spier

Zeg maar 0.94kg intracellulair vocht ;) In 10 dagen ga je heus geen kg aan spiervezels verliezen hoor! Als je terug gaat bulken heb je dat zo weer terug.

De dagen na je refeed ga je extra opgepompt staan en voel je je energieker. Zeker de spiergroepen die je eerstdaags na de refeed traint. Zo ervaar ik het alvast.

op het eerste zicht makkelijk vol te houden, maar na een paar dagen begin je toch wel te kwijlen naar suiker maar dat heb je bij elk dieet. Ik probeer zo minimaal mogelijk onder onderhoud te eten en
resultaat is echt prachtig, en ik heb niet de indruk dat ik veel spiermassa verlies ongeveer 33% spier en 67% vet, of miss mag ik nog net iets meer eten?

Hoe ga jij je refeed houden, massa's junk??? ofga je het beschaafd houden met fruit en pasta's etceteraa???
Ik ga nog mijn dagelsijks eten deftig invullen en starten op maandag,ik zoek nie alle dagen hetzelfde te vreten:p

beginnen met veel fruit, en daarna redelijk clean houden met brinta rijst en bruin brood en ook wat suikers uit koekjes en frisdrank

Zeg maar 0.94kg intracellulair vocht ;) In 10 dagen ga je heus geen kg aan spiervezels verliezen hoor! Als je terug gaat bulken heb je dat zo weer terug.

tjah vocht heb ik idd over het oog gezien, vond eigenlijk al raar dat ik 1kg spier kwijt ben

De dagen na je refeed ga je extra opgepompt staan en voel je je energieker. Zeker de spiergroepen die je eerstdaags na de refeed traint. Zo ervaar ik het alvast.

vrijdag is er een trouwfeest van een vriend dus zal smullen worden

update,
deze morgen 99kg aan 11%.
Het begint wel moeilijker te worden om af te vallen, en ik probeer steeds minder en minder vet te eten.

vrijdag hou ik mijn refeed, mag ik dan al cabs eten voor de training of enkel beginnen na de training?

update,
Het begint wel moeilijker te worden om af te vallen, en ik probeer steeds minder en minder vet te eten.

vrijdag hou ik mijn refeed, mag ik dan al cabs eten voor de training of enkel beginnen na de training?

Wat carbs voor de training zorgt voor meer brandstof tijdens de training, dus meer intensiteit... Ik zeg doen.

update,

Ik zou dat vet eten nie minderen,ik denk dat ge daarom moeilijker afvalt.
Carbs eten na training zegt Sakurakilla,dus ja ;)

Wat carbs voor de training zorgt voor meer brandstof tijdens de training, dus meer intensiteit... Ik zeg doen.

Monsteradvies... hij zit in keto, haalt alle energie uit vet. Ik zeg NIET DOEN, en des te meer genieten na je training om je glycogeenlevels terug op te vullen.

voedingsschemaaangepast, 200g spinazie met room erbij. en voor de afwisseling 2 maal in de week zalm i.p.v tonijn en kippenvleugels i.p.v kipfilet.

Weet er iemand soms de voedingswaarden van kippenvleugels?
Ik denk dat kippevleugel of kippepoot 13.7 fat is,dus peuzel die vleugels maar op;)

ja dat lijkt logisch :p maar bij keto is het blijkbaar net het tegenovergestelde :p anyway je gaat wel goed!

Terug
Naar boven