sakurakilla
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
als ik zo verder ga, dan denk ik dat ik al na 4 weken mijn doel behaald heb
kijk om dit te lezen maakt me onwijs blij.. geweldig dieet he =)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik zo verder ga, dan denk ik dat ik al na 4 weken mijn doel behaald heb

byebye 100kg+
Na tien dagen keto, 1.5% minder vet en lichaamsgewicht 3 kg minder, lijkt mij perfect toch?
Ik kan niet wachten om mijn refeed te houden
24/09/08 --) 26/09/08 ---) 30/09/08 ---) 03/10/08
1m72 -----) 1m72 -------) 1m72 -------) 1m72
102.6kg ---) 102.2kg ----) 101kg ------) 99.6kg
13.2%vet--) 13.2%vet --) 12.5% vet --) 11.6% vet

en vertel eens jou mening wat je totnutoe van het keto diet vindt. Als je je refeed zaterdag houd.. Moet je een checken hoe je er zondag uitziet![]()
dit wil zeggen, BF 1.63% lager
lichaamsgewicht 3kg lager, waarvan 2,06kg vet en 0.94kg spier
In 10 dagen ga je heus geen kg aan spiervezels verliezen hoor! Als je terug gaat bulken heb je dat zo weer terug.op het eerste zicht makkelijk vol te houden, maar na een paar dagen begin je toch wel te kwijlen naar suiker maar dat heb je bij elk dieet. Ik probeer zo minimaal mogelijk onder onderhoud te eten en
resultaat is echt prachtig, en ik heb niet de indruk dat ik veel spiermassa verlies ongeveer 33% spier en 67% vet, of miss mag ik nog net iets meer eten?
Wat gaat er dan gebeuren na mijn refeed?
ofga je het beschaafd houden met fruit en pasta's etceteraa

Zeg maar 0.94kg intracellulair vochtIn 10 dagen ga je heus geen kg aan spiervezels verliezen hoor! Als je terug gaat bulken heb je dat zo weer terug.
tjah vocht heb ik idd over het oog gezien, vond eigenlijk al raar dat ik 1kg spier kwijt ben
De dagen na je refeed ga je extra opgepompt staan en voel je je energieker. Zeker de spiergroepen die je eerstdaags na de refeed traint. Zo ervaar ik het alvast.
update,
deze morgen 99kg aan 11%.
Het begint wel moeilijker te worden om af te vallen, en ik probeer steeds minder en minder vet te eten.
vrijdag hou ik mijn refeed, mag ik dan al cabs eten voor de training of enkel beginnen na de training?
Ik zou dat vet eten nie minderen,ik denk dat ge daarom moeilijker afvalt.update,
deze morgen 99kg aan 11%.
Het begint wel moeilijker te worden om af te vallen, en ik probeer steeds minder en minder vet te eten.
vrijdag hou ik mijn refeed, mag ik dan al cabs eten voor de training of enkel beginnen na de training?

Wat carbs voor de training zorgt voor meer brandstof tijdens de training, dus meer intensiteit... Ik zeg doen.
Ik zou dat vet eten nie minderen,ik denk dat ge daarom moeilijker afvalt.
Ik denk dat kippevleugel of kippepoot 13.7 fat is,dus peuzel die vleugels maar opvoedingsschemaaangepast, 200g spinazie met room erbij. en voor de afwisseling 2 maal in de week zalm i.p.v tonijn en kippenvleugels i.p.v kipfilet.
Weet er iemand soms de voedingswaarden van kippenvleugels?

Ik zou dat vet eten nie minderen,ik denk dat ge daarom moeilijker afvalt.
Carbs eten na training zegt Sakurakilla,dus ja![]()
Mee eens! Door m'n vet te verminderen ben ik een week of 2 gestagneerd (zie m'n log).