XXL Nutrition

Als je een beetje gespierd bent willen mensen je altijd testen?

Als je een beetje gespierd bent willen mensen je altijd testen?

--------------------------------------------------------------------------------

Dan beginnen ze van "denk je dat je zo breed bent ofzo" en beginnen ze ruzie te zoeken. WTF

..

gister in e effenaar(eindhoven) was er een massale vechtpartij van ik denk ong 40 tot 50 man.molukkers tegen marokanen,zelfs het muziek ging uit,

en eemaal beneden bij de uitgang waren er nog een paar goed boos ,en begon er 1 voor mijn neus te roepen kk moslims :S en toen keek hem aan zo van dude kom op haha en toen begon het: Ja wat kijk je nou,ik sla je zometeen voor je bek.denkt je dat je stoer bent met je spieren :S en zulke crap

erg irri
het was ook nog eens een ecto van max 65 kilo

Laatst bewerkt:
Wat gebeurde er toen Jimmy?

de ecto valt momenteel te bezoeken in het ziekenhuis te Eindhoven :) allen daarheen!

Het valt me trouwens op dat er in het uitgaans leven maar weinig gespierde gasten rondlopen. Niet dat ik er nu zo specifiek op let ofzo, maar toch zie je er weinig. Of ben ik zo groot, hmmm u mad?

hahaha hem alleen maar uit kunnen lachen :D

Het valt me trouwens op dat er in het uitgaans leven maar weinig gespierde gasten rondlopen. Niet dat ik er nu zo specifiek op let ofzo, maar toch zie je er weinig. Of ben ik zo groot, hmmm u mad?

Zijn mss bang om plots omringd te worden door 15 ecto's met losse handjes? ???

Het gebeurt te vaak tijdens het uitgaan.

wat er toen gebeurde:

binnen gebeurde er verder niet veel want hij werd er toen meteen uitgezet door mijn maat DRIES aan de deur haha,buiten stond al een menigte aan politieagenten met honden.wij liepen naar de auto maar zaten vast en konden niet weg.en toen raakten we bij de auto aan de praat met wat mensen,tot mijn verbazing komt er een ecto voorbijgelopen die richting een auto loopt(samen met nog 1 andere).ik loop naar hem toe en vraag hem om een vuurtje(ik rook niet eens)hij kijkt me verbaast aan en grijpt in zijn zakken naar vuur,ik pak zijn aansteker en loop er mee aan(lol).ik denk daar gaat hij natuurlijk wat van zeggen,maar dat gebeurde dus niet.
wou even kijken of hij buiten nogsteeds even bikkel was.

zo zie je maar weer wat voor helden het zijn

vond hij niet cool

wat er toen gebeurde:

binnen gebeurde er verder niet veel want hij werd er toen meteen uitgezet door mijn maat DRIES aan de deur haha,buiten stond al een menigte aan politieagenten met honden.wij liepen naar de auto maar zaten vast en konden niet weg.en toen raakten we bij de auto aan de praat met wat mensen,tot mijn verbazing komt er een ecto voorbijgelopen die richting een auto loopt(samen met nog 1 andere).ik loop naar hem toe en vraag hem om een vuurtje(ik rook niet eens)hij kijkt me verbaast aan en grijpt in zijn zakken naar vuur,ik pak zijn aansteker en loop er mee aan(lol).ik denk daar gaat hij natuurlijk wat van zeggen,maar dat gebeurde dus niet.

vond hij niet cool

Zo doen wij DBB'ers dat. We vragen de dader om vuur... en geven het niet terug...

LIVING ON THE EDGEEE!!!:hedbang:

en bij uitlokking een high kick..
zie je veelste weinig in het uitgaansleven een goeie mooie highkick tussendoor.
jammer

wat er toen gebeurde:

vond hij niet cool

Hahaha, mooie actie! En toen bleek die aansteker leeg te zijn en had hij jou te pakken? Wat een achterlijke vent dat hij jou met die aansteker weg liet lopen haha.

lowkick wel makkelijk zeggen maar dan lig je een paar maanden de bak in man

Dan beginnen ze van "denk je dat je zo breed bent ofzo" en beginnen ze ruzie te zoeken. WTF

Houdt dit op wanneer je echt gespierd bent? (bv 180cm 105kg 10%lv)

Echt frustrerend al die mensen die willen bewijzen dat ze je in elkaar kunnen slaan ???

Gewoon doodtrappen jong. Laat ze zien dat je niet voor niets traint!!!

Leeft dit losertopic nou nog steeds? t*ring hey

Terug
Naar boven