Fitness Seller

Als je een beetje gespierd bent willen mensen je altijd testen?

linker jab, rechter hoek, links uppercut, highkick naar het hoofd, onderwerpingsgreep (pols- arm- of schouderklem)

game over mother****er

Nee geen probleem met dat soort gedoe.

in tegendeel...
maar ik heb een psychopatische blik. hehe

en bij uitlokking een high kick..
zie je veelste weinig in het uitgaansleven een goeie mooie highkick tussendoor.
jammer

dit gaat niemand geloven maar heb dus dit weekend voor het eerst in me leven iemand let wel bij de ingang van een kroeg een high kick zien uitdelen(geen flauw idee wat er aan de hand was maar hij was vanuit stilstaande positie dus prachtig gewoon). alleen steeg het die kerel meteen naar zn kop en begon die iedereen en alles uit te dagen wat om hem heen stond. maar moet het hem wel nageven die high kick wasse naizz(zie high kicks als deze meestal alleen in de gym).:D

---------- Toegevoegd om 01:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:46 ----------

o ja en on topic 1x keer gehad mt een soskop die de weg kwijt was. maarjah ben niet breed dus lachte die kerel finaal uit. daarmee basta:P

Wat een saai filmpje.

ja wat coronachris zegt, van die snuivers zijn ook teringdebielen, die teveel hebben dan of er niet tegen kunnen

ik trap ze alle 2 k.o

en bij uitlokking een high kick..
zie je veelste weinig in het uitgaansleven een goeie mooie highkick tussendoor.
jammer
Valt te veel op dat zwaaien met je benen. Gewoon een klap op de strot. Snel een zeer effectief. Vrijwel niemand die het je ziet doen en kun je dus weer rustig verder waar je mee bezig was.

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven