XXL Nutrition

Als je een beetje gespierd bent willen mensen je altijd testen?

HardcoreNL slaat Jimmy K.O. na 20 sec. in de eerste ronde.

Ik zou op dat moment wel in de schoenen van die 'racist' willen staan en die vervelende k*t gozer even een paar meppen verkoppen.

Denk niet dat het een racist was. anders zou hij biggie doen tegen die boy. die andere lul zoekt het zelf op en als hij een stoot zou gekregen hebben zou ik huilen van het lachen zulke mensen mogen wel geslagen worden van mij.

Laatst bewerkt:
Wat zou je zelf doen? Mag je een persoon slaan als hij gewoon echt tegen je aan komt zoals op vid?

Zelf zou ik hem ook neerhalen maar altijd houd ik me dan in vanwege politie of misschien dat ik hem letsel geef enz enz

Wat zou je zelf doen? Mag je een persoon slaan als hij gewoon echt tegen je aan komt zoals op vid?

Zelf zou ik hem ook neerhalen maar altijd houd ik me dan in vanwege politie of misschien dat ik hem letsel geef enz enz

Gewoon uithalen wat denkje dat hij naar politie gaat ofzo hwhaha.
Zal hele school respect voor je hebben.

Gewoon uithalen wat denkje dat hij naar politie gaat ofzo hwhaha.
Zal hele school respect voor je hebben.

Nee maar als je heb echt hebt mishandeld denk dat er wel politie word ingeschakeld.
Als ik zelf iemand sla blijft het niet bij 1 stoot.. maar kan mezelf wel meestal inhouden nu gaat het niet meer zo snel sinds ik aan bb doe weet ook niet waarom.

-

Laatst bewerkt:
Nee maar als je heb echt hebt mishandeld denk dat er wel politie word ingeschakeld.
Als ik zelf iemand sla blijft het niet bij 1 stoot.. maar kan mezelf wel meestal inhouden nu gaat het niet meer zo snel sinds ik aan bb doe weet ook niet waarom.

We doen toch niet voor niets bb? Stress kwijtraken vechten met de ijzers. ik zie dumbbells altijd als een vijand in me ogen dude. ik voel me echt ontspannen na een training. thats why i think.
Je raakt je stress na een drukke dag kwijt en bouwt je lichaam.

Ah, jij bent kennelijk nog niet bekend met de borstcrawl opening, ja dat is even wat anders dan de kraanvogeltechniek.

Instant victory.

Kraanvogel_Grus-grus.jpg

Prachtig jongens, al die schoolplein technieken. Ik zie jullie al helemaal staan rossen alsof jullie levens op het spel staan.

Rascist is bang. Hij kan zeker ook niet vechten want dan had hij zen boekentas al afgedaan om een mogelijke aanval vlot en effectief te counteren :cool:

E-hero lol

Ik had mn boekentas lekker om laten hangen.
extra gewicht als je mooi indraait voor die jonge een klap te geven.

De eerste klap in een gevecht zie je vaak toch niet; of telaat komen.
Dus s*ck it up

blablabla

Ik zou hem squatten, schat hem zo een 60kg dus dat scheelt weer een setje.

Helemaal in elkaar rossen:D

Ik weet niet hoor. Hij kan het natuurlijk ook aanhebben en bij zijn maten pas een grote mond hebben.

Mwah, nee of niet echt

Ook niet een beetje?nee joke
Ot:als ik het zo hoor hier hebben we alleen maar helden!volgens mij valt het allemaal wel mee,mensen die schuilen achter een nickname:p sletjes,posts met ik zou dit doen ik zou zo gedaan hebben.maaaaaaargoed
U suck.

Terug
Naar boven