Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou op dat moment wel in de schoenen van die 'racist' willen staan en die vervelende k*t gozer even een paar meppen verkoppen.
linker jab, rechter hoek, links uppercut, highkick naar het hoofd, onderwerpingsgreep (pols- arm- of schouderklem)
game over mother****er

Wat zou je zelf doen? Mag je een persoon slaan als hij gewoon echt tegen je aan komt zoals op vid?
Zelf zou ik hem ook neerhalen maar altijd houd ik me dan in vanwege politie of misschien dat ik hem letsel geef enz enz
Een combinatie uit het boekje, logische inleidingen ook.![]()
Gewoon uithalen wat denkje dat hij naar politie gaat ofzo hwhaha.
Zal hele school respect voor je hebben.
Nee maar als je heb echt hebt mishandeld denk dat er wel politie word ingeschakeld.
Als ik zelf iemand sla blijft het niet bij 1 stoot.. maar kan mezelf wel meestal inhouden nu gaat het niet meer zo snel sinds ik aan bb doe weet ook niet waarom.
Ah, jij bent kennelijk nog niet bekend met de borstcrawl opening, ja dat is even wat anders dan de kraanvogeltechniek.
Rascist is bang. Hij kan zeker ook niet vechten want dan had hij zen boekentas al afgedaan om een mogelijke aanval vlot en effectief te counteren![]()
Ik zou hem squatten, schat hem zo een 60kg dus dat scheelt weer een setje.
Ik weet niet hoor. Hij kan het natuurlijk ook aanhebben en bij zijn maten pas een grote mond hebben.
Mwah, nee of niet echt
sletjes,posts met ik zou dit doen ik zou zo gedaan hebben.maaaaaaargoed