XXL Nutrition

Als je een beetje gespierd bent willen mensen je altijd testen?

Valt te veel op dat zwaaien met je benen. Gewoon een klap op de strot. Snel een zeer effectief. Vrijwel niemand die het je ziet doen en kun je dus weer rustig verder waar je mee bezig was.

Beetje gevaarlijk, als je te hard slaat sla je z'n strottenhoofd ( geloof ik ) kapot en stikt ie. Zeker met 't uitgaan, alcohol en dus minder controle, is dit niet echt een aanradertje.

Meestal zijn het altijd zwarten of kampers(mits ze genoeg achter de kiezen hebben) die je willen testen.

Dan beginnen ze van "denk je dat je zo breed bent ofzo" en beginnen ze ruzie te zoeken. WTF

Houdt dit op wanneer je echt gespierd bent? (bv 180cm 105kg 10%lv)

Echt frustrerend al die mensen die willen bewijzen dat ze je in elkaar kunnen slaan ???
Tja, ik heb dat nooit..of ik krijg commentaar dat ze het verschil toch al aardig beginne te zien, of het gesprek gaat ergens anders over.

Ben je niet toevallig een onuitstaanbare kl***zak?

Het valt me trouwens op dat er in het uitgaans leven maar weinig gespierde gasten rondlopen. Niet dat ik er nu zo specifiek op let ofzo, maar toch zie je er weinig. Of ben ik zo groot, hmmm u mad?

Valt me ook op idd.. ben zelf ook niet giga groot, maar natuurlijk wel aardig wat massa op me frame.. en ben vaak al de grootste in de club:p
Mensen kijken al naar me of ze Cutler zien.. vraag me dan af wat ze wel niet doen als er een echte huge mofo van 115 kilo bij 8% binnen loopt:D
Hart attack niggaaa

Gasten, met iemand inelkaar slaan bereik je niks.

Ja het enige dat je zal bereiken is:

Die gast overlijd.
Of die gast is zo zwaar getekend voor hetleven dat hij je met pistool achterna gaat en je dus wilt vermoorden.

Wat zal jij doen als iemand jou zonder reden littekens bezorgd?

Ik zal die gast jagen tot aan mijn dood ;).

Je kan niet zomaar iemand inelkaar slaan!!!!!!!!

en toch blijf ik elke keer retarded lezen

Gasten, met iemand inelkaar slaan bereik je niks.

Ja het enige dat je zal bereiken is:

Die gast overlijd.
Of die gast is zo zwaar getekend voor hetleven dat hij je met pistool achterna gaat en je dus wilt vermoorden.

zal niet zo rap gebeuren tenzij jij hetzelde als die gast doet en begint te bluffen tegen alles wat staat en loopt.

Littekens hoeven niet he?

En niet zo maar natuurlijk, wat denk je zelf? Voor de lol, das echt niet zo maar hoor!

hoelang gaat dit topic nog standhouden eigenlijk?
meningen lope zo uit elkaar dat je duidelijk ziet wie de sissy's en monsters zijn :p
ga toch ergens een chatbox opzoeke ofzo:)

Terug
Naar boven