XXL Nutrition

als veertiger nog goed kansen naturel te groeien?

Bezoekers in dit topic

ik heb wat stukken over het supplement Q10 zitten lezen en dat zou voor ons een goede aanvulling zijn hahaha ik ben aan het proberen of XXL nutrition het ook gaat verkopen..
 
ik heb wat stukken over het supplement Q10 zitten lezen en dat zou voor ons een goede aanvulling zijn hahaha ik ben aan het proberen of XXL nutrition het ook gaat verkopen..

ik neem Protein 95 soja
dokter zegt is natuurlijk produkt en zeer goed
 
Eiwitten blijven het belangerijkst zowel voor jong als oud.
 
nu ja, bart, laat ons zeggen 10kg spiermassa en 5kg vet, is normaal he, was graatmager toen ik begon, BF mocht iets hoger.
is bij de tieners ook zo, de magerste jongens kunnen het eerste jaar vele kilo's bijwinnen door te bulken
 
Je zal je in ieder geval beter gaan voelen door Trainen. Of het nou Cardio of Gewichtheffen is.... daar gaat het toch eigenlijk om?
 
Volgens mij kan je voldoende eiwitten uit kwark/kip/vis halen om te groeien
Tja zal minder snel gaan maar je wordt ook minder snel vet en op onze leeftijd krijg je dat er toch iets moeilijker af.
Ik doe daarom maar wat langzamer en gok op een sportief uiterlijk ipv van een massa monster.
 
Toen ik in april 2009 in Spanje was, stond er een interview in de Spaanse M&F met ene Manuel Valbuena.
Die is in 1990 op 47 jarige leeftijd een sportschool naar binnen gestapt en heeft nu, op 65 jarige leeftijd, diverse titels weten te behalen:

2001
World Amateur Championships - IFBB, Masters 50+, 6th

2003
World Amateur Championships - IFBB, Masters 50+, 12th

2005
World Amateur Championships - IFBB, Masters 50+, 8th

2006
World Amateur Championships - IFBB, Masters 60+, 2nd

2008
European Amateur Championships - IFBB, Masters 60+, 3rd
World Amateur Championships - IFBB, Masters 60+, 1st

Alles lijkt dus mogelijk !
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hehehehe
 
Back
Naar boven