VANDERVELDE
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
a keijong toch haha
Ik ben er twee jaar uit geweest.Ben nu weer 3 maanden bezig.Ben 45 en vind dat het moeilijker gaaty om terug te komen dan zeg 10 jaar geleden.Ik merk ook dat veel kracht weg is.
Maar ik zie wel waar het schip strandt.[/QU
maar was je 10 jaar geleden dan wel goed gegroeid
ik ben nu sterker dan vroeger alleen het groeien gaat wel moeilijk vind ik
Ik ben er twee jaar uit geweest.Ben nu weer 3 maanden bezig.Ben 45 en vind dat het moeilijker gaaty om terug te komen dan zeg 10 jaar geleden.Ik merk ook dat veel kracht weg is.
Maar ik zie wel waar het schip strandt.[/QU
maar was je 10 jaar geleden dan wel goed gegroeid
ik ben nu sterker dan vroeger alleen het groeien gaat wel moeilijk vind ik
Mijn avator is van 2 jaar geleden.Was toen 100 kg bij ong 10% vet.
maar ik heb ong 25 jaar clean getraind.
Maar als ik 10 jaar geleden door een blessure ong een 5 maanden eruit lag pakte ik veel sneller massa terug.

Maar ik zie wel waar het schip strandt.
Ik ben in de 9 jaar dat ik train maar een kilo of 5 gegroeid.
Ik train wel 3 tot 4 keer per week minstens een uur en heb al heel wat trainingsmethodes uitgeprobeerd.
iets doe je fout 
hoe herkenbaar....@ blasmuzik,
als ik te zwaar bulk ga ik wel vooruit, maar krijg dan enorme buik ook
dat is het grote nadeel van het ouder worden...als de spieren net zo hard zouden groeien als het buikvet, konden we binnen een jaar aan wedstrijden meedoen..hahaha