AndroidHealthClinic

als veertiger nog goed kansen naturel te groeien?

Bezoekers in dit topic

htanks olddutch, zal ik zeker doen.bij mij is het aan die knobbeltjes op je schouder,kan maar licht press oefen.doen niet verstandig of wat denk jij?;)
 
Ik heb een hele lange tijd lang niet meer zwaar kunnen (mogen) trainen, door die kapotte schouders.
Maanden bijna jaren lang rehabiliteits training gedaan todat ik na ongeveer 2 jaar weer "normaal" kon pressen.
sinds Ca. 2 maanden kon ik eindelijk weer "zware" Militarypresses, Bankdrukken en Deadlifts doen (zonder deze oefeningen groeit bij mij nl. nix.. helemaal noppes).

Rotatoren training was bij mij het "magische" woord om te herstellen.

schouders zijn moeilijke gewrichte, dus jou schouder problem is zeer waarschijnlijk niet het zelfde probleem als meine.
Ga het beste naar de dokter en naar de physiotherapeut
 
amaai 2 jaar revalidatie...dat is erg:( zal ééns naar kinesist gaan thanks
 
het heeft 2 jaar geduurt door mijn eigenwijsheid ;)

(het is trouwens nu nog steeds niet goed )
 
Hi Hugo,

wat neem je dan voor testo booster ?


Heb Humanolife gebruikt, is niet zo dat je op de sportschool ineens veel zwaarder gaat trainen, maar geeft meer een gevoel van beter te recuperen. Minder moe en beter herstellen.
 
hay hugo, en werkte dat product?:)
 
oei jongens ,als ik dat lees,in de 40....opa van 50en...dat lijkt voor sommige al oud(bedoel er niets negatief mee);)is alleen...ben 53 ,maar ben geestellijk nog altijd jonge gast,voel verre van die leeftijd,al word ik er wel eens mee geconfronteerd.ik denk dat het een kwestie van denken is?het lichaam volgd de geest ...eigenlijk wil ik zeggen,je bent maar zo oud als je zelf wild.ik denk dat je lichamellijk nog ver kan komen (als je gezond bent)als je jong denkt,zie mezelf helemaal niet als een 50 'tiger,visualiseer mij nog steeds achter in de twintig en voel mij dus ook zo:D hoop dat de rest...nee ik geloof dat de rest ook komt want in mijn geest zie ik het al,mijn lichaam moet alleen maar volgen.dat is b.b...voor het leven.:)
 
ja Reep, zo denk ik er ook over.
ik ben nu pas op 42 ermee gestart, omdat ik het al lang beu was steeds zo mager te blijven.
Maar door te beginnen oefenen, ben ik het echt als sport en ontspanning gaan zien ook.
ik zou het niet meer kunnen missen, ik heb mijn rustdagen de donder-en vrijdag omdat ik dan s'avonds kunstacademie volg, ewel ik verlang al naar morgen om weer dat uurtje te trainen.
Zelfs al haal ik nooit een topfiguur, ga er zeker héél lang mee door, gewoon voor de sport ook
 
ja Reep, zo denk ik er ook over.
ik ben nu pas op 42 ermee gestart, omdat ik het al lang beu was steeds zo mager te blijven.

Precies mijn reden: ik was die sprinkhaan in de spiegel zo verschrikkelijk zat, maar ik dacht jaren lang: daar valt niks aan te doen, dat is mijn bouw nu eenmaal.

Tot ik DBB ging lezen. Toen begreep ik dat ik er wel veel aan kon doen: goed eten en goed trainen.


FF een progressie topic opgevist uit de archieven:
Na de eerste foto duurde het nog bijna 2 jaar voordat ik het DBB licht zag.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/3-jaar-verschil-71807/
 
Laatst bewerkt:
Ongeacht je leeftijd, kun je na aanvang met trainen denk ik iets van 15 jaar lang progressie boeken, daarna zoveel mogelijk het resultaat vasthouden.
 
Ongeacht je leeftijd, kun je na aanvang met trainen denk ik iets van 15 jaar lang progressie boeken, daarna zoveel mogelijk het resultaat vasthouden.

hoe kom je daarbij?heb je daar een bron ofzo van?
 
Ik zelf:
Even de meetresultaten erbijgehaald...
6 feb 2005, 43 jaar oud: 67,5 kg.
1 feb 2007 45 jaar oud: 93,5 kg



Voorlopig doel 100kg @ 10% BF. Ik denk dat ik dat naturel kan halen, maar dat dat lang gaat duren.
Een hele knappe prestatie, wat is je huidige vetpercentage en je lichaamslengte?

En (spier)massa winst op onze leeftijd is niet het grootste probleem. Véél moeilijker is het om flink naar beneden te gaan in vetpercentage, zeker in combinatie met behoud van zoveel mogelijk spiermassa. En dan ook nog eens herstellen van de krachttraining, cardio, werk en huiselijke beslommeringen.

Je voorlopige doel: 100kg, 10%, clean............pffffffffff, succes!
 
hey dutch ,nice die photo's en goede progressie,ga u zeker volgen :cool:zal ook ééns foto's van vroeger zoeken,eens zien nu we ouder en (wijzer:o) zijnwe er meer van bakken
:)
 
olddutch;)heb die site over die rotatoren training opgezocht,was ook in nederlands te vinden,leerrijk, hartelijk dank buddy:thumbup:
 
Een hele knappe prestatie, wat is je huidige vetpercentage en je lichaamslengte?

Dank u, dank u!

Lengte: 189 cm.
Op de 2e foto zit ik rond de 16% vet en weeg ik ca 88 kg.
Enige maanden later zit ik op de 93 kg.

Ik heb net een onvrijwillige cut achter de rug (veel stress en dan eet ik slecht).
Op dit moment weeg ik 87 kg bij ca. 12%

Wel een mooie uitgangspositie om naar de 100 kg te gaan en het vet% laag te houden.
 
ik ben nu 41 ben wel al langer bezig met trainen ...maar het is nu stukken makkelijker om info te vinden qua eten en trainen.....wat aas betreft daar doe ik dus wel aan en groei er nog steeds op ;ga binnen kort met gh beginnen wel op een lage dosering gewoon om op te vangen wat wij ivm onze leeftijd van nature kwijt zijn....ga beginnen op 2 iu per dag 5 onn/2off zal mijn bevindingen wel hier posten.
Ik zit nu wel met een tegenslag maar dat gaat ook goed komen zie dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/advies-gevraagd-post-operatief-128467/
vind het wel leuk dat er meer 40+ers zijn ....
 
Back
Naar boven