Fitness Seller

als veertiger nog goed kansen naturel te groeien?

Bezoekers in dit topic

Tja t'is waar, herstel gaat trager,maar ik heb zo de indruk,vroeger trainde ik alles 3tot 2maal per week,nu elke spiergr.om de 7 dagen.Ik kom nu blijkbaar beter vooruit dan toen ik jong was.Heb wel veel geleerd over recup.door enkele jaren cyclo sportieve te zijn.Ik denk dat het vroeger alle maal veel te snel was (geen geduld)dacht toen nog dat ik groeide door training(stom,is maar 10%).Als je,je spier echt afbeuld heb je zeker 3 dagen nodig als je een echt goede conditie en snel recuperatie vermogen hebt,dus, volgens mij teveel rust geef je niet zo gauw;)
 
gewoon elke spiergroep een keer per week doe wel vaker cardio nu hahaha tja dat heb je met het ouder worden harder nodig
 
Als je goed traint en goed eet en rust zeker , maar je hebt meer hersteltijd nodig als 20er

mensen die al langer trainen en nu 40er zijn zullen wat minder last hebben als starter vanaf 35+ ;)
 
ik train al wat jaartjes en dat is wel zo dat ik een voorsprong heb
maar merk dat ik toch rustiger aan moet gaan doen minder gewicht moet gaan pakken;
maar af en toe kan ik het niet laten he om die jonge gastjes wat te laten zien ahahahaha
en daar heb ik de dagen daarna weer spijt van :(
 
Ouwe lullen!!!!;):D:cool:
 
ik train al wat jaartjes en dat is wel zo dat ik een voorsprong heb
maar merk dat ik toch rustiger aan moet gaan doen minder gewicht moet gaan pakken;
maar af en toe kan ik het niet laten he om die jonge gastjes wat te laten zien ahahahaha
en daar heb ik de dagen daarna weer spijt van :(

;) same overhere
 
En ik als je in de 50 bent,als je dan nog traint:D:D:D
 
En ik als je in de 50 bent,als je dan nog traint:D:D:D

Hey zuiderbuur,

Ik bedoel als je beginner bent , naar wat ik begrepen heb is de topicstarter
een beginner van begin 40.

en dan gaat het niet meer zo snel en makkelijk als ons ervaren BB

en jij helemaal . Oldschool men.

ben nog maar 36 met 22jaar ervaring .;)
 
Okee, de trainingsfrequentie moet misschien omlaag. Maar als je gaat trainen moet je gewoon blijven rammen er rossen als een beest. Als je af gaat bouwen, gaat je lichaam ook afbouwen.
 
neee rammen en rossen is verleden tijd je gaat lichter trainen maar doet het bv. rustiger je herhaling dan ;je gaat meer op de pomp trainen.ben nu lichter aan het trainen voorbeeld vorig jaar banken met 150 kilo nu met 110 kilo maar voelt gewoon beter aan nu zie zelf dat ik droger aan het worden ben ....af en toe een paar maand supersets erin veel afwisseling in de training niet steeds stompen .Dit werkt voor mij fijner .
 
ja,idd porterhouse, ik ben nu pas begonnen op 42j.
Maar wel met een ingesteldheid, ik doe BB gewoon als sport op mijn manier, en alles wat er komt van opbaouw is welgekomen.
Voel me al veel beter, sterker, fitter, zelfs jonger (lol)
Aangezien ik met trainen en voeding in 2 maanden 6kg bijgekomen ben , kan ik toch niet klagen, ik hoef geen massamonster te worden, en geen wedstrijden te doen, wil gewoon op mijn leeftijd sporten.
mijn vrouw zegt het ook, dat mijn lichaam al veel steviger en sterker geworden is,en de zone van schouders en borstspieren is iid al flink verbreed, begint al prob te worden met t-shirts en hemden, groei er al uit.
En als sommige jongeren me neit begrijpen, dan stoort dat me helemaal niet, spoort is voor elke leeftijd
 
Succes kerel ! Goeie ingesteldheid. :thumbup:
 
ja, ik denk dat velen er ook niet aan denken dat BB idd ook wel best een ontspannende sport is, allez, ik ontspan er toch van, hoe meer ik zweet, hoe meer ik me achtera ontspannen voel.
Is mssn ook omdat ik hier thuis op mijn zolder train, alleen, je dan enkel op je lichaam en de gewichten concentreren.
 
Dat is de juiste instelling francky,blijven gaan kerel!!!
 
ik ga ook voor de ontspanning als ik thuis kom van het werk voel ik me moe...na een flinke training een een frisse douche ben ik weer in orde ...
 
neee rammen en rossen is verleden tijd je gaat lichter trainen maar doet het bv. rustiger je herhaling dan ;je gaat meer op de pomp trainen.ben nu lichter aan het trainen voorbeeld vorig jaar banken met 150 kilo nu met 110 kilo maar voelt gewoon beter aan nu zie zelf dat ik droger aan het worden ben ....af en toe een paar maand supersets erin veel afwisseling in de training niet steeds stompen .Dit werkt voor mij fijner .

Idem!
 
ach verstand komt met de jaren ook qua training ..
 
Back
Naar boven