AndroidHealthClinic

Always against the odds: One with the underdogs

• Topic Starter Topic Starter
Borst/triceps/buik
85 minuten

Bench
10x50
5x70
3x80
1x90

5x97,5
5x97,5
5x97,5

Dumbbell benchpress
12x30
9x36(10e fail)
3x40

Dumbbell flyes
10x24
8x26

Cable flyes
10x20
25x10

Dips
8xbodyweight+25
8xbodyweight+25
7xbodyweight+25(8e fail)

Liggende Dumbbell extensions
12x12
10x14
5x16

Pushdown
10 reps
12 reps

Overhead squats
8x20
8x40
4x50

Barbell rollouts
7 reps
7 reps

crunches
3 sets @12 reps

Crunch machine
2 sets @8reps

comments:
Wat een mega lekkere training. Ik ben erg tevreden met mijn bench. De rest ging ook goed. Het enige wat niet zo goed ging/gaat is dumbbell benchpress maar dit vind ik niet zo erg. Als bench nu maag omhoog gaat, en daar komt bij dat ik barbell bench als eerste oefening doe.

Ik had met kerst een potje HARD van de body & fitshop gehad. Afgelopen week ook genomen bij de borst dag maar toen merkte ik het niet echt. Deze keer 3,5 scoop genomen en nu voelde ik het wel. In hoeverre het echt helpt weet ik niet maar ik ga het wel blijven gebruiken, overigens alleen op borst dag. De rest van de trainingen gebruik ik het niet.

Morgen benen.

edit: Ik moet zeggen dat het effect van dit supplement wel lang blijft hangen, ik voel het nog steeds. Volgende keer een half schepje minder.

Laatst bewerkt:
Mooi man

Neem ook een abbo pik! Lange tijd geleden dat ik een abbo op een log van je had.

Nice man dan ben je weer bijna terug op je oude niveau, had je het gevoel dat je nog wat over had na die 3x5? Sterke fly's ook, dat gewicht kan ik net pressen man:p.

nice bench!

lange training man ... wel nice work

Neem ook een abbo pik! Lange tijd geleden dat ik een abbo op een log van je had.

Nice man dan ben je weer bijna terug op je oude niveau, had je het gevoel dat je nog wat over had na die 3x5? Sterke fly's ook, dat gewicht kan ik net pressen man:p.
Ik zit er in ieder geval niet meer zo ver vandaan als een tijdje terug. Die 3x5 was wel de max op dit moment. Die 5e rep van de 3e set ging moeilijk.

Thanks
lange training man ... wel nice work
Thanks man.
Vrij lang ja, maar omdat ik nog wat setjes buik heb gedaan vind ik het opzich nog redelijk kwa tijd.

Gister avond voelde ik me echt k*t. Ik had het erg koud enzo. Ik was zowieso al verkouden en een beetje grieperig maar gister was wel heel erg ineens. Ik heb er nu nog steeds een beetje last van. Zou het door dat supplement komen:S

Mooie bench! Volgende week ga je voor de 100kg bij een of meerdere sets of waat is de bedoeling?

Idd, die boost supplementjes kunnen je weerstand/schildklier aardig in de war schoppen. Goed dat je het beperkt tot 1x p/week.

Mooie bench! Volgende week ga je voor de 100kg bij een of meerdere sets of waat is de bedoeling?

Idd, die boost supplementjes kunnen je weerstand/schildklier aardig in de war schoppen. Goed dat je het beperkt tot 1x p/week.

Dankje.
Mijn plan is om volgende week voor 3x3x100 te gaan. Ik ben van plan om de week daarna dan weer met 5x5x90 te beginnen en elke week met 2,5 te verhogen. En dan sterker uit te komen als dat ik nu ben als je snapt wat ik bedoel.

Ik ben er toch wel van geschrokken want een betere training is leuk maar als het ten koste gaat van me fit en gezond voelen is het ook niet goed.

Ik vroeg het net op dit forum aan body&fitshop en die gaven dit antwoord:
Ja, zou best kunnen al is het indirect. Door de Hard! ga je tijdens de training net iets harder/intensiever/verder/dieper, als je dan niet helemaal fit bent dan kun je misschien net iets te ver gaan voor je lichaam. Een combinatie van de verkoudheid en een iets te zware training.:)

Vandaag moet ik benen trainen maar ik moet naar even zien of dat een beetje wil lukken.

Mooie training WWE! Bench is weer bijna op het oude niveau!:thumbs: Erg sterke dips ook!:D

Mooie training WWE! Bench is weer bijna op het oude niveau!:thumbs: Erg sterke dips ook!:D

Thnx sktrmrv

Ik zit nog in dubio of ik vandaag moet gaan trainen. Ik voel me echt niet fit en een beetje ziekjes, maar ik heb geen tijd om deze training dan op een andere dag te doen deze week. Ik kan natuurlijk mijn training ook inkorten, dan ben ik in ieder geval wel geweest.

Van een rust dag extra ga je echt niet van krimpen. Snap soms niet wat mensen moeilijk doen over 1 rust dag, gewoon lekker rustig uitzieken thuis. Ergste wat er kan gebeuren, is dat je 1 dag extra moet trainen om je doel te bereiken.

Volgende week gewoon 3x5x100kg proberen, lukt je wel!

Laatst bewerkt:
Hard met hard
goed gedaan W

Van een rust dag extra ga je echt niet van krimpen. Snap soms niet wat mensen moeilijk doen over 1 rust dag, gewoon lekker rustig uitzieken thuis. Ergste wat er kan gebeuren, is dat je 1 dag extra moet trainen om je doel te bereiken.

Volgende week gewoon 3x5x100kg proberen, lukt je wel!

Daar heb je gelijk in. Straks als ik thuis ben ga ik eerst eens lekker warm wat eten en daarna zie ik wel of ik nog ga trainen of niet.

Ik denk dat ik gewoon voor 3x3x100 ga.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 14:00 ----------

haha :D

Ik ben er toch wel van geschrokken want een betere training is leuk maar als het ten koste gaat van me fit en gezond voelen is het ook niet goed.

Ik vroeg het net op dit forum aan body&fitshop en die gaven dit antwoord:

Vandaag moet ik benen trainen maar ik moet naar even zien of dat een beetje wil lukken.[/QUOTE]

daar moet je toch mee uitkijken W

daar moet je toch mee uitkijken W

Dat klopt John, ik heb er daarom gister voor gekozen om niet te gaan trainen, dat leek me toch verstandiger.

Morgen train ik rug en vrijdag schouders. Mocht ik genoeg tijd hebben dan train ik vrijdag benen+schouders maar dat weet ik vrijdag pas.

Ik zit standaard ook altijd cafeïne te slikken. Als je het dan eens niet doet, krijg je gelijk
een crash om u tegen te zeggen. Tja ...

Ik heb gister benen en schouders gedaan. Dit omdat ik dinsdag niet was gaan trainen zoals ik al in mijn log had vermeld en toch de tijd had om het in te halen.

Benen/ schouders

Leg Press
12x120
12x240
10x340

Squat
5x100
5x125
5x145

SumoDeadlift
3x100
3x140
3x170
1x190

Stiffed Leg Deadlift
12x60
12x60
10x60

Dumbbell shoulder press
8x18
8x26
7x32

Shoulder press machine
8x40
8x50
4x60(+een paar reps met spot)
8x40

Facepulls
15 reps
12 reps
12 reps

Side raises(Steeds met 1 arm)
8x10
8x10
8x10

comments:
Ik had het idee niet heel veel energie te hebben maar toch ging het best lekker.

Ik besloot eens sumo deadlift te doen i.p.v. normale deadlift. Sumo doe ik echt helemaal nooit zoals jullie wel weten en was echt even wennen en uitproberen hoe ik die precies moest doen. Ik zit er aan te denken om deze wat regelmatiger voorbij te laten komen.

Vandaag rug en biceps en dan zit de train week er weer op.

Terug
Naar boven