Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aardige training man !
vandaag rug? gaat pittig worden na dat geweld van gisteren![]()
mooie training Wwtje man - lekker he die sumo - een iets korter beweging - persoonlijk vind ik hem fijner dan de reguliere - puur ook vanwege mijn lengte - maar rug na deze training zal idd zwaar worden - hard trainen maar wel verstandig he
Dankje John, was inderdaad lekker maar ik moet deze oefening nog wel een paar keer doen tot ik er goed gewend aan ben geraakt.
Ik ga zeker verstandig trainen, dat is toch wel een van de belangrijkste punten voor dit jaar. Dat is ook een van de redenen dat ik dinsdag maar niet ging trainen. Om te gaan trainen als je je niet zo goed voelt is ingaan tegen verstandig trainen.
Goed mee-denk werk John Ove.

Thanks, ben zelf ook zeker niet ontevreden.Harde LB sessie bro!!!
Suc6 met je rug (gaat lastig worden ben ik bang)![]()
no problemo's graag gedaan - jij bent iemand die serieus traint - ik geef niet zomaar iedereen dat mee![]()

ik zat gisteren een mooi stukje te lezen over zma - heb jij dat wel eens gebruikt
leek me een nuttig supplement
Dankje John, was inderdaad lekker maar ik moet deze oefening nog wel een paar keer doen tot ik er goed gewend aan ben geraakt.
Ik ga zeker verstandig trainen, dat is toch wel een van de belangrijkste punten voor dit jaar. Dat is ook een van de redenen dat ik dinsdag maar niet ging trainen. Om te gaan trainen als je je niet zo goed voelt is ingaan tegen verstandig trainen.
Goed mee-denk werk John Ove.
http://www.bodyenfitshop.nl/spieropbouw/now-foods/zma-anabolic-sports-recovery
---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 12:59 ----------
ben benieuwd wat je ervan vind ?

Heheheh, nice, towel pullups. Het ziet er komisch uit lijkt me. Wel een goede oef. voor de gripkracht!!!
Kort maar krachtige training jongen. Prettig weekend. Nog harde plannen?
DankjeeeDesalnietteplus dikke training hoor gozer!
Prettig weekend alvast!