AndroidHealthClinic

Always against the odds: One with the underdogs

aardige training man !

vandaag rug? gaat pittig worden na dat geweld van gisteren :D

• Topic Starter Topic Starter
aardige training man !

vandaag rug? gaat pittig worden na dat geweld van gisteren :D

Thnx

Dat denk ik ook, ik denk dat ik er wel rekening mee moet houden bij mijn oefeningen keuze. Bijvoorbeeld zwaare pull ups met gare schouders van gister is misschien niet de meest verstandige keuze.

Maar sowieso moet rug weer knallen worden!

mooie training Wwtje man - lekker he die sumo - een iets korter beweging - persoonlijk vind ik hem fijner dan de reguliere - puur ook vanwege mijn lengte - maar rug na deze training zal idd zwaar worden - hard trainen maar wel verstandig he

mooie training Wwtje man - lekker he die sumo - een iets korter beweging - persoonlijk vind ik hem fijner dan de reguliere - puur ook vanwege mijn lengte - maar rug na deze training zal idd zwaar worden - hard trainen maar wel verstandig he

Dankje John, was inderdaad lekker maar ik moet deze oefening nog wel een paar keer doen tot ik er goed gewend aan ben geraakt.

Ik ga zeker verstandig trainen, dat is toch wel een van de belangrijkste punten voor dit jaar. Dat is ook een van de redenen dat ik dinsdag maar niet ging trainen. Om te gaan trainen als je je niet zo goed voelt is ingaan tegen verstandig trainen.

Goed mee-denk werk John Ove.

Ging ie nog makkelijk, die 190 sumo?

Harde LB sessie bro!!!

Suc6 met je rug (gaat lastig worden ben ik bang) :D

Dankje John, was inderdaad lekker maar ik moet deze oefening nog wel een paar keer doen tot ik er goed gewend aan ben geraakt.

Ik ga zeker verstandig trainen, dat is toch wel een van de belangrijkste punten voor dit jaar. Dat is ook een van de redenen dat ik dinsdag maar niet ging trainen. Om te gaan trainen als je je niet zo goed voelt is ingaan tegen verstandig trainen.

no problemo's graag gedaan - jij bent iemand die serieus traint - ik geef niet zomaar iedereen dat mee :D

Ging ie nog makkelijk, die 190 sumo?

Was wel zwaar. Ik had geen magnesium en had ook kwa grip daarom veel moeite met dit gewicht. En dit is de tweede keer dat ik een deadlift doe na squats en dat valt me toch wel zwaar moet ik zeggen. Respect dat jij dat allebei altijd zo zwaar doet.

Harde LB sessie bro!!!

Suc6 met je rug (gaat lastig worden ben ik bang) :D
Thanks, ben zelf ook zeker niet ontevreden.

Ik doe tegenwoordig goed mn benen strekken aan het begin van mijn training en die paar setjes leg press warmen mijn benen goed op waardoor ik kan squaten. Als ik 'koud' begin met squaten voelt het nog niet goed aan maar op deze manier kan het wel.

no problemo's graag gedaan - jij bent iemand die serieus traint - ik geef niet zomaar iedereen dat mee :D

:)

ik zat gisteren een mooi stukje te lezen over zma - heb jij dat wel eens gebruikt
leek me een nuttig supplement

trouwens Tymen, ik denk dat ik wel vaker sumo's ga doen. Wel een leuke oefening opzich.

ik zat gisteren een mooi stukje te lezen over zma - heb jij dat wel eens gebruikt
leek me een nuttig supplement

Nooit gebruikt en eerlijk gezegd ook totaal niet bekend mee. Wat voor iets is het?

http://www.bodyenfitshop.nl/spieropbouw/now-foods/zma-anabolic-sports-recovery

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 12:59 ----------

ben benieuwd wat je ervan vind ?

http://www.bodyenfitshop.nl/spieropbouw/now-foods/zma-anabolic-sports-recovery

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 12:59 ----------

ben benieuwd wat je ervan vind ?

Ik heb nu even geen tijd om het te bekijken, ik kom hier nog op terug:)

De training van vandaag heb ik vrij snel moeten doen:

Rug Biceps

Pulldown
15x50
12x70
8x80
4x90

Underhand pulldown
10x70
8x90
5x100

Pull ups
8xbodyweight
8xbodweight

Towel pull ups
5xbodyweight
5xbodyweight

Dumbbell curls
8x16
8x14
8x14

One arm cable curls
1 set met steeds aflopende gewichten

Heheheh, nice, towel pullups. Het ziet er komisch uit lijkt me. Wel een goede oef. voor de gripkracht!!!

Kort maar krachtige training jongen. Prettig weekend. Nog harde plannen?

Desalnietteplus dikke training hoor gozer!:D

Prettig weekend alvast!

Heheheh, nice, towel pullups. Het ziet er komisch uit lijkt me. Wel een goede oef. voor de gripkracht!!!

Kort maar krachtige training jongen. Prettig weekend. Nog harde plannen?

Komisch..? Valt nog wel mee denk ik. Maar voel je goed in de onderarmen in ieder geval.

Tja gister wezen pilsen dus hoop dat dat geen consequenties heeft voor de training van vandaag. En anders is het mn eigen schuld. Vandaag staat in ieder geval borst op het programma en waarschijnlijjk ook triceps.

Desalnietteplus dikke training hoor gozer!:D

Prettig weekend alvast!
Dankjeee:)

a lot of work just for lats :)

Borst/triceps
75 minuten

Bench
5x60
5x60
5x60
3x80
1x90

3x100
3x100
3x100

Dumbbell benchpress
12x30
10x34
10x30
8x24(arm om en om, was wennen en zwaar).

Dumbbell flyes
10x24
10x26
15x16

Small bankdrukken

12x50
7x70
5x70

Dumbbell extensions(1 dumbbell met 2 handen)
12x28
12x28
12x28

Pushdown
8 reps
20 reps

comments:
Voelde me niet zo sterk, door gister. Ben verder zeker niet ontevreden en blij dat ik die 3x3x100 had. Ik zit er sterk aan te denken om volgende week weer een eind terug te gaan in gewicht en bv weer 5x5x90 te doen en dan elke week 2,5kg erbij zoals ik nu ook gedaan heb en dan over 5 weken hopelijk een 3x5x100 of iets dergelijks.

Bam, lekkere triples met die 100 man, ik ben benieuwt hoe die manier gaat werken met die reset ik heb daar wel vaker over gelezen. Die arm om arm met dumbbell press is dat met 1 arm pressen? Wat is daar precies het nut van? Ik zou bang zijn van de bank af te rollen:P.

Nice!

Terug
Naar boven