- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Bam, lekkere triples met die 100 man, ik ben benieuwt hoe die manier gaat werken met die reset ik heb daar wel vaker over gelezen. Die arm om arm met dumbbell press is dat met 1 arm pressen? Wat is daar precies het nut van? Ik zou bang zijn van de bank af te rollen.
Was ik ook wel blij mee. Ook bench gaat langzaam weer naar het niveau waar ik was.
Tymen kwam met het idee om optebouwen en elke week wat te verhogen en mij leek het wel een goed idee. Hopelijk kan ik meerdere verbeteringen zetten t.o.v. deze 'bench cycle'. Een 5x5x90 van volgende week moet in ieder geval erg soepel gaan.
Ik train sinds een paar weken vaak met een jongen die graag afwisseld in zijn training en ook wel graag oefeningen pakt die wat minder gebruikelijk zijn zoals in dit geval die presses met 1 arm. Afwisseling is goed voor je en ik heb mezelf voorgenomen dat toch wel meer te gaan doen. Niet meer elke keer de training van de week ervoor kopieren en alleen gewichtjes veranderen maar echt wat vaker wat oefeningen(vooral assistence) verwisselen.
Was trouwens wel een apparte en zwaare oefening.
Nice!
Morgen rug,biceps en buik.

.