Fitness Seller

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
t*ring dan heb je wel echt iets goed fout gedaan als je bijna 20kg verliest op een lift

• Topic Starter Topic Starter
t*ring dan heb je wel echt iets goed fout gedaan als je bijna 20kg verliest op een lift

dat ik mn cut verdoet heb weet ik al langer, waar het aan ligt is iets waar ik geen idee van heb. (enige wat ik kan bedenken is 10-20gr te weinig vet oid)

Zaten je eiwitten ook niet vrij laag? Staat me nog iets van bij dat GetXXL er iets over zei in je vorige log.

Zaten je eiwitten ook niet vrij laag? Staat me nog iets van bij dat GetXXL er iets over zei in je vorige log.

zei dat het grootste deel van mn eiwitinname na mn training lag en ik best dat wat uitbalanceerde, maar algemene hoeveelheid was best ok.

op minstens de helft vd dagen zat ik net boven de 1gr per kg lichaamsgewicht, andere dagen iets eronder

Als je kcals (en zeker eiwitten) in orde waren gedurende je cut, gaat een paar gram minder vet nou niet bepaald voor drastisch krachtverlies zorgen.

18kg op bench is wel veel idd.
Die 20gr vet hebben echt geen zak uitgemaakt hoor, lol.
Eigenlijk doe je maar weinig werksets ofnie? Zie dat je bij elke oefening opbouwt maar dan maar 2 sets met 'redelijk' gewicht doet.

18kg op bench is wel veel idd.
Die 20gr vet hebben echt geen zak uitgemaakt hoor, lol.
Eigenlijk doe je maar weinig werksets ofnie? Zie dat je bij elke oefening opbouwt maar dan maar 2 sets met 'redelijk' gewicht doet.

3 werksets, die van 60kg is ook al zwaar voor me.

Was nou de bedoeling dat je een tijdje high rep ging doen of wat word het nou?
En kuren wel/niet?

heb 2 sets van 8 reps met 80% van 5rm, gevolgd door 2 sets van 12 reps met 60% 5rm, high reps gemixt met low reps dus :)

en sowieso kuren, ben alleen nog aan het twijfelen of nu doen of doen wanneer bench terug op 85kg staat

En als je terugvalt na kuur ga je gewoon trt'en o.i.d.?

heb 2 sets van 8 reps met 80% van 5rm, gevolgd door 2 sets van 12 reps met 60% 5rm, high reps gemixt met low reps dus :)

en sowieso kuren, ben alleen nog aan het twijfelen of nu doen of doen wanneer bench terug op 85kg staat
Win eerst nog wat kracht, mass, en continuïteit terug.

Wtf bro :roflol:, waarom is je bench zo laag?

Hardcore kuren met 6kg side raises die niet goed gaan.

Dacht dat je 2 jaar lang een progressief kracht schema had gedaan?

Hardcore kuren met 6kg side raises die niet goed gaan.

Dacht dat je 2 jaar lang een progressief kracht schema had gedaan?

inderdaad

---------- Toegevoegd om 00:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

klote man, die trainingen terug bekijken doet me terug zo'n schema willen volgen, huidige krachtstats slaan echt op geen hol vergeleken met toen :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven