Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je niet effe een recente foto uploaden? Laatste foto is toch van gisteren![]()

Ben benieuwd

Gaat toch tegen al m'n principes in maargoed
Ga toevallig vandaag borst trainen
Ben er hard mee bezig, loopt namelijk wel een beetje achter, stats zijn daarvoor ook erg laag, heb veel moeite met hoger gaan in bench press e.d.
Ben van plan om borst misschien 2 × aan te pakken, kan dit ?
!Heb ik ook geprobeerd, met 3 dagen rust tussen en merkte alleen maar een degressie... Voor mij is het teveel, maar wie weet voor jou niet!
Ik hoop van wel, de spierpijn in m'n borst is meestal al heel snel verdwenen, kan ook iets betekenen..

Hoe lang ben je van plan te cutten? Ben benieuwd hoe IF uitpakt voor je.

Je moet wel genoeg water drinken hoor, helpt ook goed bij de verbranding van vet.
Ik heb ook een flesje van halfve liter tijdens training. Ik vul hem ook zo'n 3-4 keer.
Teveel van het goede? Ik denk het niet. het enige wat er kan gebeuren is dat je meer moet pissen... maarja als je dat een probleem vind?
---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------
http://www.afvallen-weblog.nl/afvallen-en-water-drinken-wat-zijn-de-voordelen-van-water/
---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------
'Je kunt ook te veel water drinken, dit wordt water vergiftiging genoemd. Als je teveel water drinkt neemt het plasma gedeelte van je bloed (het vloeibare gedeelte) te veel toe, met als gevolg een te laag zoutgehalte.
---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------
Hmm, dat zou wel meevallen, een watervergiftiging.. ik denk dat je daar wel heel wat meer voor moet drinken
. Overigens is water goed, maar denk niet dat je plots 2kg / week vet kunt verliezen door enkel water drinken...