XXL Nutrition

Anoniem36295 1e cut progress

Ik gok op een kleine 16? mja

• Topic Starter Topic Starter
Hier trouwens nog even een benen pic, aangezien ik die nog niet heb gepost, stelt nog niet veel voor maar doe sinds kort pas echt goede leg presses en squats, niet meer op van die compressie apparaatjes enzo :o

120gh2g.jpg

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

En nog even een bicep, merk wel meer definitie in m'n onderarmen vooral, vandaag alleen cardio gedaan trouwens

2ds4ora.jpg

Wil trouwens even mededelen dat ik vanaf vandaag begin met Intermittent Fasting met carb cycles. Vrijdag borst & triceps dus vandaag hoog in carbs laag in vetten.
Ik weet van mezelf dat ik heel goed maaltijden over kan slaan, vooral ontbijt daar kom ik meestal gewoon tijd tekort en neem ik een shake. Daarnaast vind ik koken erg leuk en die kleine maaltijdjes 6 keer per dag worden nu al een beetje saai.

Ik ga het nu dus anders doen, om 6/7 uur 's middags verbreek ik de vast-periode en begin ik met een eiwitrijk maaltijdje met goede groentes en waarschijnlijk ook aardig wat carbs. ongeveer een uur later neem ik dan een klein beetje Whey Isolaat voor de training vanwege de BCAA's.

Dan na de training dus geen PWO shakes meer, 1 uur na de training gewoon een grote maaltijd met vis/vlees en groenten e.d.

3 uur daarna nog 1 maaltijd en langzame proteins om de nacht door te komen en dan herhaal ik die cyclus weer ;) Ben benieuwd

wtf, wat een arm!

WElke gym in enschede zit je>?

Hier trouwens even ene kleine buik update, zie eindelijk weer een heeeel klein beetje van m'n abs doorkomen, daarnaast is m'n taille aanzienlijk smaller, ben al best blij tot nu toe, 4/5 days bezig ;)

jb78zb.jpg

werk aan je borst ! :)

Ga toevallig vandaag borst trainen :D
Ben er hard mee bezig, loopt namelijk wel een beetje achter, stats zijn daarvoor ook erg laag, heb veel moeite met hoger gaan in bench press e.d.

Ben van plan om borst misschien 2 × aan te pakken, kan dit ?

Ga toevallig vandaag borst trainen :D
Ben er hard mee bezig, loopt namelijk wel een beetje achter, stats zijn daarvoor ook erg laag, heb veel moeite met hoger gaan in bench press e.d.

Ben van plan om borst misschien 2 × aan te pakken, kan dit ?

Heb ik ook geprobeerd, met 3 dagen rust tussen en merkte alleen maar een degressie... Voor mij is het teveel, maar wie weet voor jou niet ;)!

Heb ik ook geprobeerd, met 3 dagen rust tussen en merkte alleen maar een degressie... Voor mij is het teveel, maar wie weet voor jou niet ;)!

Ik hoop van wel, de spierpijn in m'n borst is meestal al heel snel verdwenen, kan ook iets betekenen..

Hoe lang ben je van plan te cutten? Ben benieuwd hoe IF uitpakt voor je.

Hoe lang ben je van plan te cutten? Ben benieuwd hoe IF uitpakt voor je.

Tot mijn 'laatste' beetje stubborn vet, vooral dat onderbuikje wat je nu ziet op die foto grotendeels verdwenen is. Daarna lean gainen hopelijk, ook volgens het IF principe, merk dat de honger wel meevalt ;)

Op rustdagen 20% onder m'n onderhoud en op trainingsdagen ietsjes erboven met meer carbs, zon soort cut wordt het nu eigenlijk.

Weet iemand trouwens of dextrose echt nodig is als je IF doet? Of dat het überhaupt nodig is, lees verschillende dingen?

-

Laatst bewerkt:
Je moet wel genoeg water drinken hoor, helpt ook goed bij de verbranding van vet.

Ja, ik drink vooral erg veel water bij de training, heb altijd een flesje mee van een halve liter en die vul ik soms wel 4/5 keer(bij kt+cardio bijv.), of is dat weer teveel van het goede?

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Weet iemand trouwens nog goede onderarm oefeningen behalve reverse curls, zag laatst zon beest bij ons @ de gym wel cable curls doen met een stang zittend op z'n knieen en dan een hele kleine curl beweging maken, hoe heet dit?

-

Laatst bewerkt:
Ik heb ook een flesje van halfve liter tijdens training. Ik vul hem ook zo'n 3-4 keer.

Teveel van het goede? Ik denk het niet. het enige wat er kan gebeuren is dat je meer moet pissen... maarja als je dat een probleem vind?

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

http://www.afvallen-weblog.nl/afvallen-en-water-drinken-wat-zijn-de-voordelen-van-water/

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

'Je kunt ook te veel water drinken, dit wordt water vergiftiging genoemd. Als je teveel water drinkt neemt het plasma gedeelte van je bloed (het vloeibare gedeelte) te veel toe, met als gevolg een te laag zoutgehalte.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Hmm, dat zou wel meevallen, een watervergiftiging.. ik denk dat je daar wel heel wat meer voor moet drinken

Epic jij dan ook. 16 jarig betwetertje :roflol:. Overigens is water goed, maar denk niet dat je plots 2kg / week vet kunt verliezen door enkel water drinken...

Terug
Naar boven