AndroidHealthClinic

Anoniem36295 1e cut progress

Kan AllInn aanbevelen. Zit in Zuilen, achter t Julianapark. Hebben t meeste wel, je moet er alleen niet op bepaalde tijden willen trainen. Pak zelf t liefst laatste 1,5uur (zijn tot 11 uur open) dan is t erg rustig ;)

• Topic Starter Topic Starter
Gister lekker schouders biceps, ging lekker en probeer nu ook een beetje FST-7 bij m'n training in te brengen, weinig cardio gedaan deze week vanwege examens; hier nog pic update

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeker een goede triceps! In je post op mijn log gaf je aan dat je IF doet. Zou je een keer je dagindeling en maaltijden kunnen posten? Ben wel benieuwd wat jouw invulling is van IF.

Vooral volgens leangains, alleen wat dieper cutten, dus geen body recomposition,
-30% op rustdagen, en -15/20% op trainingsdagen nu

Rustdagen dus erg laag in kcal en bijna geen carbs:
ruwweg 2 eieren, wat kaas, 2/3 makreeltjes, 220gr zalm, 80gr kip, 2 visolie caps, sperzie bonen, spinazie, kwark, melk en whey

Trainingsdagen veel carbs, minder vet:
80gr havermout, 40gr brinta, melk, whey, banaan, 130gr tonijn, 125gr rijst, broccoli/spinazie, 250 gr kip/beef, whey isolaat+dextrojuice, kwark, 1 × visolie

Dus wel veel clean food, maar eet op trainingsdagen ook wel is gewoon pizza ofzo

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Eet window is trouwens ongeveer van 18:00 tot 24:00, hou ik me meestal wel aan als ik niet te druk ben. Honger nauwelijks last van, wel erge dorst, drink nu vaak koffie en water met citroensap :)

Net trouwens ruim een uur cardio gedaan, 500 kcal ofzo verbrand, over paar uur weer eten

Ga nu dit doen als schema, hiervoor ook een split gedaan, maar erg slordig en niet echt goed bijgehouden, vind nu alleen de plaatsing van triceps en biceps een beetje lastig. En de chest workout of ik deze misschien 2 × per week moet gaan doen maar weet niet hoe..

Monday: Lower body + abs
Tuesday: Back
Wednesday: Fasted steady state cardio (low carb)
Thursday: Shoulders + biceps
Friday: Chest + triceps
Saturday: Fasted steady state cardio (low carb)
Sunday: Rest (low carb)

Laatst bewerkt:
Net benen gesloopt + biceps (FST-7 setjes EZ bar als laatste)
Was heel diep aan het squaten met niet veel gewicht (80kg) maar wel ass to the floor jwz
Komt er zon ecto hardloper figuur naar me toe, die zelf alleen maar rent en met lege barbells traint:

"Je gaat veel te diep je, je molt echt je rug en je knieën jonge luister naar me.."

En echt op zo'n toontje van ik weet alles wel, ik vind kritiek krijgen en tips ontvangen prima maar op zo'n manier, en van zo'n persoon is niet serieus te nemen :o

14%? My ass!
Dit is zeker 18% vet.

Maar, topicstarter, ga zo door, je motivatie is er zo te zien!
Volgende foto post je eind april, dan zie je pas echt verschil (als je zo door gaat dan!)

Jij bent nooit 16%, veel definitie op je rug, en front ook aardig.
Heb je het opgemeten?

ja 4 maanden geleden, met van die tangetjes, kwam 16% uit!
nu zal dat misschien 15 zijn want kben afgelope maand flink wezen cardioen, maar die fotos zijn uit de tijd datk nog 16% was enzovoort

nu zal dat misschien 15 zijn want kben afgelope maand flink wezen cardioen, maar die fotos zijn uit de tijd datk nog 16% was enzovoort

Hm, ziet er in ieder geval goed uit hoor! Ben je aan het cutten dan?
Maak me persoonlijk nog niet echt druk om die percentages, wil nu gewoon alles lekker op orde hebben en verschil in de spiegel gaan zien, die metingen doe ik wel een keer als ik droog genoeg ben en echt goede progressie heb gemaakt.

Hm, ziet er in ieder geval goed uit hoor! Ben je aan het cutten dan?
Maak me persoonlijk nog niet echt druk om die percentages, wil nu gewoon alles lekker op orde hebben en verschil in de spiegel gaan zien, die metingen doe ik wel een keer als ik droog genoeg ben en echt goede progressie heb gemaakt.

Nog niet aan het cutten, ben al wel begonnen met het minderen van de snelle carbs en dat soort dingen en doe nu ook veel cardio na me KT, maar de eiwitten en kh's nog steeds redelijk hoog!
Ben bang om echt een cut schema te maken, straks doe ik het fout en verlies ik merkbaar veel spiermassa! kheb er te hard voor gewerkt om het zo weer te verbranden door een mislukte cut.

Echt niet, lol. Check maar eens bij de indicatoren, wat 16% is ;).

Echt niet, lol. Check maar eens bij de indicatoren, wat 16% is ;).

Ja goed die metingen kloppen meestal niet, of zijn verschillend
Daarnaast ziet een bepaald percentage er bij iedereen heel anders uit..
Ik vind hem veel droger lijken

Net klaar met de back workout, goede pomp nu, en het brandt aardig :)

Chin Ups:
3×5×BW (Close Grip Pull Ups)
2×2×BW (Wide grip, kan dat echt nog niet:o)

Lat Pulldown:
3×10×70 (Wide Grip)
2×10×75 (Close Grip Bar)
2×12×80 (V bar, close grip)

Deadlifts: (hier 2 weken mee begonnen dus niet lachen)
1×8×50
5×6×80

Rack Pulls:
2×8×80

One Arm DB Row:
2×12×32
2×12×34

BOR:
3×8×55

Cable Overhead Pulldown:
4×10×55

Seated Cable Row:
1×12×50
2×12×55
2×12×65 (1× wide, 1× close grip)

Back Extension:
3×12×BW
1×12×BW+10

Face Pulls: (op de reverse pec dec machine)
5×10×55

Lekker intensief getraind vandaag ;)
Nu 125gr Rijst + Sperziebonen met een klein beetje kip
Morgen lange cardiosessie en low carb dag.

netjes Vito .. goed bezig

Thx, heb nu echt het gevoel ergens mee bezig te zijn, 2 jaar lang eigenlijk verkeerd bezig geweest ook qua voeding. Maargoed hoort allemaal bij een leerproces :D

Ben trouwens wel blij dat ik de 'deadlifts' eindelijk ontdekt heb, ga nu ook pas eigenlijk het belang van compounds inzien. Ik dacht deadlifts is een beetje voor traps en onderrug, maar ik voel nu spierpijn die ik nog niet eerder bij back workouts heb gehad dus opzich een goed teken ;)

Vanavond steady state cardio ruim een uurtje ofzo, daarna lekker eitjes bakken, low carb vandaag

Succes man!

Terug
Naar boven