AndroidHealthClinic

Anoniem36295 1e cut progress

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag zelfs nog wat PR's gezet, voor wat het waard is dan, stelt relatief niks voor maargoed :roflol:, borst & triceps:

Incline DB Press: 4×10×24kg(per dumbbell)
Bench Press: 5×5×60kg (is niks maar toch blij;))

dan triceps waar ik erg van schrok
Dip Machine: 3×10×85kg
Cable pushdown: 3×10×85kg (gaat bij de cables bijna niet verder)

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Kun je daar al los squaten etc? Herinner me dat ze daar een vrij bewegende smith hadden.

Kan allebei, doe dit pas sinds kort overigens in het krachthonk, daarvoor steeds op die cable/apparaatjes daar in die andere zaal. Smith is soms wel chill voor schouders bijv.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Vraagje aan de mods of dit topic misschien niet beter naar de vetverlies/trainingslogs verplaatst moet worden aangezien ik de komende maanden wellicht foto's blijf plaatsen?

-

Laatst bewerkt:
Hier trouwens nog even een rug pic, slechte kwaliteit maargoed.
Mijn lats komen beter uit met een iets lager vetpercentage en smallere taille heb ik het idee, al ben ik nog niet lang op weg ik zie al marginale veranderingen aan mijn lichaam.

Het fasten gaat trouwens heel goed, totaal geen hongergevoel of schranz neigingen :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Waarom niet gewoon BW-dips ipv een machine? Zijn beter IMO.

Cutten terwijl je weinig massa hebt? Wat blijft er dan van je over? I dont get it..

Als je "al" op 15 of 16% staat wil je niet nog meer vet hebben. Tenminste ik niet.

OT: Gaat intermittent fasting nog goed? Wat eet je zoal op een dag?

Als je "al" op 15 of 16% staat wil je niet nog meer vet hebben. Tenminste ik niet.

OT: Gaat intermittent fasting nog goed? Wat eet je zoal op een dag?

Ja gaat prima, gewoon 3 grote maaltijden eigenlijk; ruwweg: whey havermout kip , groot avond maal (groente,rijst,kip/vis/biefstuk), 'savonds kwark tonijn en dan nog post workout shake.

Trouwens vandaag weer een 'PR' 8×160 kg op de leg press :)

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Cutten terwijl je weinig massa hebt? Wat blijft er dan van je over? I dont get it..

Dankje man :roflol: zo weinig massa heb ik nou ook weer niet, wil gewoon droog staan en daarna lean gainen ook volgens het IF principe

Hier nog wat pics koud geschoten (beginpics side ontspannen, en front mm is van 16 feb) is

Gaat erg goed voor mijn gevoel, niet het idee dat ik massa inlever, kracht gegained en m'n voeding is nu echt goed in orde, vet verliezen gaat iets minder snel, ben ook nog lang niet tevreden over mn front maargoed dat zal nog even duren voordat ik beachklaar ben :sd:

Begin nu trouwens ook een beetje te deadliften en echte BOR's enzo te doen, weet iemand waar je goede straps kan krijgen, zeg maar met pols en dan nog zo'n bandje dat je om de barbell kan doen? Niet via internet aub
2dh8bap.jpg

Laatst bewerkt:
Hoezo niet via internet? Heb zelf cheap straps van XXL een keer samen met een pot creatine besteld, zo betaal je niet eens voor je verzendkosten. Anders ff bij een betere sportzaak binnenlopen en sommige grote sportscholen verkopen ook gear.

Hoe snel gaat t ververlies nu?

Hoe snel gaat t ververlies nu?

Gaat aardig, heb de cardio verminderd en beter bezig geweest met de carb cycles, gaat aardig volgens mij. Deed op trainingsdagen vaak veel te veel cardio erbij waardoor mijn cal. inname uiteindelijk te laag was, op rustdagen ga ik er nu iets verder onder.

Over die straps, ja heb onlangs nog een grote lading Whey Isolaat en Dextrojuice Pro besteld bij XXL, maar vergeten daar straps bij te halen en wil dat niet zegmaar alleenstaand bestellen, maar ga morgen wel even kijken bij wat sportzaken, anders bestel ik het alsnog wel via internet, bedankt in ieder geval ;)

Vanavond lekker borst en triceps, gister beentjes gedaan en weer een PR op de leg press van 190, kracht neemt alleen maar toe tot nu toe :) Hier nog even een picje, weeg nu 83/84 kg dus al 6kg afgevallen
ztyi5y.jpg

Jeumig inderdaad man, machtige triceps.

Vandaag bijna flauwgevallen op training door de Unleash V3 :roflol:
Het begin ging supergoed, pulldowns, en rows gingen erg lekker en hoog in gewicht, maar tijdens de deadlift begon ik me verschrikkelijk misselijk te voelen en duizelig, half uurtje stil op de wc gezeten en toen maar weer door gegaan. Weet niet hoe het komt, zal wel te maken hebben met m'n eet patroon nu enz,

Maargoed nog even een pic, nu 83 kg

2r5e2r8.jpg

Flauwvallen :hedbang: Kwam het echt puur door die Unleash of zorgde die Unleash ervoor dat je zo hard kon gaan dat het een beetje overreachen was misschien? (Herken dat laatste wel iig:P) Gewicht gaat goed als die 2kg vet is! Verder beetje onduidelijke foto.

Flauwvallen :hedbang: Kwam het echt puur door die Unleash of zorgde die Unleash ervoor dat je zo hard kon gaan dat het een beetje overreachen was misschien? (Herken dat laatste wel iig:P)

Ja kan ook heel goed zijn denk ik, wou steeds net iets verder gaan, kortere pauzes e.d. Maargoed, laat de Unleash maar even voor wat het is, had alleen een sample dus..

Gheghe ik ken het, vind het wel nice :D Op zich wel een teken dat t werkt maar out-gaan is niet cool.

Weet je trouwens nog goede (hardcore :D) gyms in Utrecht McM? Ga er volgend jaar misschien studeren..

Terug
Naar boven