AndroidHealthClinic

Anoniem36295 1e cut progress

• Topic Starter Topic Starter
Ennnn geslaagd voor m'n VWO :D:D:D:D

:banana:

Gefeliciteerd baas!

Gefeliciteerd bro ! Groningen wacht op je.

Zo al een beetje ontnuchterd na een weekend vol examenfeesten, vandaag eindelijk weer getraind Chest&Biceps

Niet veel bijzonders, wel een paar kleine PR's

Incline DB Press 10×30kg
Bench 6×70 (en nog wat kilo's erbovenop) maar kon niet te hoog gaan, kreeg weer last van die borstbeenonsteking van een maandje geleden (Tietze)

Biceps veel Preacher en Hammer curls gedaan, merk dat isoleer oefeningen beter werken voor mijn armen ipv normale DB en BB curl

Nu nog even 1500kcal wegwerken, en ga trouwens woensdag 2 kamers bekijken in Grunn :D

Congratz met je VWO,
Ga je op kamers dan?

Zo kamertje meteen genomen, mooi ruim aan de Nieuwe Ebbingestraat voor de grunners :) Erg blij mee, nu nog op zoek naar een goede gym

Nice :) Optimale sterker-worden-omstandigheden creeeren, goed bezig :thumbs:

Zo kamertje meteen genomen, mooi ruim aan de Nieuwe Ebbingestraat voor de grunners :) Erg blij mee, nu nog op zoek naar een goede gym

Bij de gym van de aclo gaan de dumbbells tot 36 kg en is er hoogstens 400 kg aan schijven - er zijn echter wel redelijk wat apparaten. Als student wel goed te betalen trouwens

Zo huisje mooi ingericht, ga toch inschrijven bij Harimau, sfeer spreekt me meer aan, en het is nagenoeg om de hoek :D

Gister chest training gehad, heel veel incline gedaan, voelde goed, nog steeds

Morgen rug + triceps

slap janussss!!!1

Zo huisje mooi ingericht, ga toch inschrijven bij Harimau, sfeer spreekt me meer aan, en het is nagenoeg om de hoek :D

Gister chest training gehad, heel veel incline gedaan, voelde goed, nog steeds

Morgen rug + triceps

Ben benieuwd wat je van Harimau vindt, als de gewichten van ACLO ooit té licht worden ga ik me ook daar inschrijven.

Hoe ging je training vandaag?

Goed bezig man, je recente foto's zien er steeds beter uit

Zo lang niet gepost, ook niet echt gecut, meer bulk/onderhoud eigenlijk, ik vind het wel lekker gaan, denk dat ik gewoon een tijd veel te lang te ver onder m'n maintenance heb gezeten. Carb cycle werkt goed en kracht gaat ook lekker

laatst borst gehad en incline(heel lage stand) DB Press ging erg goed paar keer 10×24 8×26 6×28 en 5×30, ook bench gaat eindelijk richting 90

DB Shoulder press soortgelijk, training van vrijdag ook allemaal 24, 26 en 28
:)

Heb ook veel feestjes(examen) laatste tijd en krijg veel positieve opmerkingen (voornamelijk jongens haha)

Terug
Naar boven