XXL Nutrition

Anoniem36295 1e cut progress

Ok nice Vito, brede schouders ook! Je begint aardig de bovenste abs te zien, maar is dit gespannen of?

Hoe ziet je spiergroep indeling in de week eruit? Kan dat niet echt opmaken uit je log.

McMetronome ik lees steeds dat jij lipo neemt ofzo, wat is dat precies?

Is een fatburner met vanalles en nog wat. Wou eerst efedrine uitproberen maar toch voor deze gekozen. MaHuang is niet legaal in NL. (MaHuang is de plant ephedra, efedrine is het extract en is veel sterker. In lipo zit alleen ephedra.)

Serving Size: 1 Tablet
Servings Per Container: 100
Proprietary Blend: 557.5mg
Ephedra Extract 25mg (Leaves), Acacia Rigidula Extract (Leaves) MethylSynephrine [Yielding 75mg Phenylethylamine Alkaloids inluding: B-Phenylethylamine, N-Methyl-B-phenylethylamine, and R-Beta-Methylethylamine] Phenylethylamine HCL, 25mg Synephrine HCL, Theobromine, Green Tea Extract (45mg ECGC), Hodia Extract (Cactus), Cassia Noname Extract (Plant), Naringen (fruit), 6,7,Dihydroxybergamottin (fruit), 5-Methoxytryptamine HCL, L-5-Hydroxytryptophan, Yohimbe HCL

Caffeine (Anhydrous) 100mg *
*Daily value not established
Other Ingredients: Dextrose, Microcrystalline Cellulose, Hydroxy Propyl Methylcellulose, Stearic Acid, Magnesium Stearate, Sodium Starch Glucolate, Starch, Tricetin, Titanium Dioxide, FD&C Yellow #5 Aluminum Lake, Silica, FD&C Yellow #6 Aluminum Lake

• Topic Starter Topic Starter
Ok nice Vito, brede schouders ook! Je begint aardig de bovenste abs te zien, maar is dit gespannen of?

Hoe ziet je spiergroep indeling in de week eruit? Kan dat niet echt opmaken uit je log.

He thx, ja schouders groeien nu goed mee, doe nu meer upright rows en raises daarvoor altijd het accent op MP en shoulder press

Ja is licht aangespannen foto..

Training wisselt vaak, beetje slordig ben ik daarin maar heb dus een split:

maandag: legs (+abs)
dinsdag: back
woensdag: rust
donderdag: schouders + biceps
vrijdag: borst + triceps
weekend: rust, soms cardio (abs en chins soms thuis)

en het komt nog wel eens voor dat ik biceps ook bij benen of rug pak, voel nooit echt goede spierpijn daarin en die lopen ook redelijk achter tov triceps.

---------- Post added za 11 jun 2011 at 20:52 ----------

@ Mc
Oh ok ben niet bekend met fatburners of wat dan ook, heeft het al enig effect? Las dat je erg veel zweette :D

Ik vind vooral je armen en schouders er al netjes uit zien, wat zijn de stats die er bij horen? Ga zo door, je bent goed bezig:cool:

Ik vind vooral je armen en schouders er al netjes uit zien, wat zijn de stats die er bij horen? Ga zo door, je bent goed bezig:cool:

Krachtstats? stelt niks voor hoor

Deadlift: 110 (nog niet zwaarder geprobeerd)
Squat: 100
Bench: 60 of 70 ofzo, echt pussyshit
Dips: 10×bw+15
DB curl: 10×16 per hand

---------- Post added za 11 jun 2011 at 21:05 ----------

Leg Press (plate loaded): 10×180

Je kan het zo indelen, zodat je geen spierpijn meer hebt en vaker je benen kan trainen.

Maandag:
Benen, schouders.
Dinsdag:
Rug, biceps.
Woensdag:
rust.
Donderdag:
Borst, triceps.
Vrijdag:
Benen.

Fatburners is niet echt nodig imo. Het gaat al vrij goed bij jou, mocht je toch eraan denken dan zijn groene thee extract en cafeïne uitstekend om het cutten een boost te geven. Maargoed dat moet je uiteindelijk zelf beslissen :)

Oh ok ben niet bekend met fatburners of wat dan ook, heeft het al enig effect? Las dat je erg veel zweette :D

Ja, t triggered zeg maar die fight or flight response. Bij de juiste dosis ben je dus wat alerter, verhoogte hartslag. Je lichaam geeft prioriteit aan op scherp (ready for action) staan in plaats van zuinig met energie (vet) om te gaan. Als je training en voeding lekker loopt is het een soort katalysator. Zo zie ik het.

Je kan het zo indelen, zodat je geen spierpijn meer hebt en vaker je benen kan trainen.

Maandag:
Benen, schouders.
Dinsdag:
Rug, biceps.
Woensdag:
rust.
Donderdag:
Borst, triceps.
Vrijdag:
Benen.
:)

Ok dankje guys, borst loopt ook achter, qua kracht vooral, hoe zou ik dat kunnen integreren denk je?

Leek me ook wel wat om een dag te doen met alleen maar zware compounds, (DL, BP, SQ) te doen om dat te versterken

Doe dan gewoon zo:

Maandag: benen, schouders
Dinsdag: rug, biceps
Donderdag: borst, triceps
Vrijdag: benen, schouders
Maandag rug, biceps

Etc. Kan je vaker benen én borst pakken.

Ja je kunt veel press oefeningen doen, zoals Military Press en Close Grip Bench Press.

---------- Post added za 11 jun 2011 at 21:32 ----------

Doe dan gewoon zo:

Maandag: benen, schouders
Dinsdag: rug, biceps
Donderdag: borst, triceps
Vrijdag: benen, schouders
Maandag rug, biceps

Etc. Kan je vaker benen én borst pakken.

5 dagen in de week best veel in de cut imo. Maar je kan uiteraard altijd proberen kijken wat jij het fijnst vind.

ah handig ;) zal dit wel gaan uitproberen thx

Gym gewoon alweer niet open...

flink balen, had juist zo'n zin.. Vanochtend gewogen, 77kg dus al aardig wat kilo'tjes kwijt sinds ik begon :)

mooi progressie, schouders komen al goed uit.

Heb je zelf ook het gevoel dat je spieren ''platter'' lijken door de grote verminderen van carbs in de cut?

Ja opzich wel, vooral nu dat ik al 3 dagen geen carbs in m'n systeem heb en niet heb getraind.. Maar doordeweeks valt het best mee, maar moet zeggen dat ik wel weer zin heb om gewoon weer (clean) te bulken

Sexy logje

X

je butbuddie

Dankje, heb jij ook een logje?

Vandaag trouwens benen+tri's getraind:

Leg Press (Plate Loaded)
12×100
12×150
10×180
10×180
8×200

Squats (gingen heeel k*t vandaag weet niet waarom)
10×50
10×70
8×90
8×90
5×100 (pijn in mn rug en slechte form hier, snap niet hoe, daarna nog even verder gesquat in de smith :o)

Leg Press (machine)
10×150
10×170

Leg Extensions
5×10×70

nog van die heup spreid apparaten gedaan waar alle lekkere bishes altijd opzitten, was wel leuk, en pijnlijk

Triceps:

Dips (machine)
10×70
12×80
10×90
10×90
10×90

CGBP (in de smith, lekker locken:p)
12×40
10×50
10×55
8×60

Cable Extensions (verschillende varianten, ropes enz)
8×12× 50-60kg ong.

Nu dus eerste refeed gehad (+3000kcal) lange tijd niet meer zoveel gegeten, en al helemaal niet in zo'n kort tijdsbestek, maar bevalt goed :D

Eerst b**chen over z'n squat, gaat ie daarna vagina-oefeningen doen :roflol:

Terug
Naar boven