AndroidHealthClinic

Anoniem36295 1e cut progress

Vito jonge, wordt er nog getraind vandaag?

• Topic Starter Topic Starter
Hey man,
Ja denk even een goede back work out, misschien wat biceps erbij, niet gepakt paar dagen geleden.

Vandaag weer lekker high carb dus lekker havermout en rijst yeah

Knal ze ouwe!

Zoo eindelijk weer getraind, belachelijk druk (en warm) in de gym, maar toch weer fijn om te hebben getraind

Eerst 15 minuten, crosstrainer

Back:

Chin Ups:
2×2×BW (Wide grip, kan dat nog steeds niet goed)

Lat Pulldown:
2×12×60 (Wide Grip)
3×10×70 (Wide Grip)
2×10×75 (Close Grip)
2×12×80 (V bar, close grip)

Deadlifts:
5×5×80
Ben nu erg diep onder onderhoud, en was een beetje duizelig dus deed het hier rustig aan

One Arm DB Row:
4×12×30 (per arm)

BOR:
5×5×40 (los)
5×5×50 (smith)

Cable Overhead Pulldown:
4×14×55
1×12×60

Seated Cable Row:
2×12×60 (wide grip)
2×12×65 (V bar)
1×12×75 (deze ging echt lekker voor mn lats)

Back Extension (machine):
4×12×80

Biceps:

One Armed Cable Curls:
4×12×22(per arm)

Straight Cable Curls:
3×10×55

Rope Cable Curls (soort van hammer curls, voelt altijd goed)
3×10×50

DB Hammer Curls:

4×10×14

DB Curls:
3×10×14

Nog wat aangekloot met de EZ stang maar dat ding piepte en kraakte opeens aan alle kanten dus deed iedereen maar een plezier en kapte ermee haha

Morgen Benen en Abs + cardio (licht) ;)

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Net trouwens laatste maaltijd op (tonijn, daarvoor rijst, kip en spinazie)
Nu rond 1800/1900 op trainingsdagen, voor het eerst dat ik nu zo laag zit, bevalt me wel prima, massa zal ik niet gainen maar daar ga ik ook niet voor nu..

Lekker Vito! Die Chinups komen vanzelf wel gewoon blijven trainen en eten. Dan merk je zowiezo als je later boven onderhoud bent.

Train je je traps bij je schouders of?

Ze moeten trouwens echt ramen in dat gebouw zetten, toen ik zat te trainen was mijn hele boxer nat van het zweet. Ze hebben zo'n klein ventilatortje voor de hele gym. Tja, dat schiet op..

LOLZ

Hey thanks, ja traps bij shoulders, denk dat ik vandaag maar shoulders doe :) en dan donderdag legs

Ja inderdaad weinig ramen, HARDCORE haha achja, ik train meestal met een tanktop en zweten vind ik niet zo erg

Gister shoulders getraind, ga de stats hier niet neerzetten, verschilt niet veel van mn vorige shoulder training die ik hier een keer geplaatst heb ;) Side laterals gingen wel goed, voel het nu aardig in mn schouders

Nu net de ipod bijgeladen en zometeen even lange cardio doen, nog niks gegeten vandaag.

Zoo net wakker.. Gister m'n laatste examen gehad en daarna met wat jongens uit eten geweest en vrij veel bier gedronken (50 euro de man)

Dus vandaag maar even extra cutten op de voeding, en vanavond even flinke cardio doen, morgen ochtend chest+tri's

Vanochtend weer chest en tri's, heb m'n rug en schouders verbrand dus banken en alles deed pijn, maar toch goede workout gehad met weighted dips tussen bankjes, ging lekker.

Heb trouwens met dit mooie weer in de tuin een chin bar geïmproviseerd en het werpt z'n vruchten af, kan nu 6-8 reps ×BW, zelfs achter de nek zegmaar :)

Morgen Rug+ Biceps, dus dan weer lekker chinnen en deadlifts

Zo, eindelijk weer! Hehe, heb je weer tijd kunnen vinden door je eindexamens? Hoe gingen die?

ON:
Wel netjes van die chins, keep it up! Als het te easy begint te worden, dan kun je mss weighted doen. Dat is wel baas.

Hoe gaat het met cutten?

Ghehe ja, eindexamens gingen niet al te best voor mij gevoel misschien herkansing ik weet het niet, krijg nog bericht komende weken

Cutten gaat nog redelijk maar heb de laatste tijd een beetje moeite om onder onderhoud te blijven en me aan m'n vastschema te houden omdat ik nu de hele dag niks aan het doen ben.. Geen school geen werk, dan ga je al snel uit gewoonte eten maken, maar heb het nu aangepast dat ik rond 12 uur begin rond 8 uur eindig :)

Ja komt goed man, VWO deed je toch? Dan mag je op z'n slechtst wel een herkansingkje maken.

Cutten met examens is sowieso not done voor mij. Alleen als je thuis bent is dat toch juist chill, lekker luieren in de tuin. Bruin worden en cutten tegelijk, zo komen je veins nog beter uit, heehe.

Maargoed succes verder bro !

Net lekker back workout gehad, veel chins en pulls, wat minder rows dan normaal, maar wel lekker zwaar. Had nog erg last van m'n benen na dinsdag (toen veel gesquat, dus cardio ging niet door en deadlifts niet te zwaar)

Wel lekker spierpijn nu, en net m'n heerlijke pasta op :D

Rom.Deadlift:
8×70
8×80
6×100
6×100
5×100

Chins, allemaal met relatief korte rust ertussen:
8×Assisted
8×Assisted
5×BW
5×BW

V-Bar Chins, opgehangen aan zon rek, ging prima
5×BW
5×BW
5×BW

Pull Ups:
2×8×BW

Normal grip Lat Pulldown:
2×6×70

Seated cable row (close grip)
12×60
10×70
8×70
10×75
8×80

One armed DB row:
2×32 (per hand)

Overhead Cable Pulldowns:
5×12×60

Lekker man, je ziet al gelijk dat je chins en pull ups in reps sterk omhoog geschoten is !

Wel vervelend inderdaad spierpijn, heb gisteren ook zwaar gesquat. Morgen deadlift, hoop dat spierpijn tot morgen weg is, want ik heb echt zin zware deads :D

Ik kom trouwens in juli trainen bij jouw gym, wordt wel lache ff die huisvrouwen op de treadmill lastig vallen, lool.

Lekkere pullups/chins man! Hoe cut je nu? Gewoon onder je onderhoud vreten en cardioen? Hoeveel? :p

Lekkere pullups/chins man! Hoe cut je nu? Gewoon onder je onderhoud vreten en cardioen? Hoeveel? :p

Trainingsdagen -20% of op onderhoud, ligt er maar net aan hoe zwaar ik voor mezelf getraind heb

Rust heel diep -40% met veeel protein, doe eigenlijk nauwelijks cardio, ja steeds kwartiertjes voor krachttraining, misschien gaat alles iets sneller als ik dat wat opschroef maar ik vind het wel prima gaan zo, geen krachtverlies en eigenlijk ook geen massa, rug groeit zelfs aardig nu

Was trouwens vandaag nog in Utrecht bro, diploma uitreiking van mn zus in de schouwburg, mooie stadje man

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 22:38 ----------

Nog uit eten geweest bij zon griek, lekker van alles gegeten, kippetjes, dolmades, kaasballetjes, tzatziki, gehaktballetjes en ijs! :D

K dan heb je een behoorlijk calorietekort! Relaxed dat t goed gaat maar zou t niet lang willen houden zo :p Beginnen die abs al een beetje door te komen? En Utrecht is wel nice. Mn kerk zit sinds kort op zondag in de schouwburg :) Griek ook in Utrecht?

Ja aardig calorietekort, maar behalve naar de gym zit ik de hele dag op m'n luie reet eigenlijk, vooral nu met vakantie.. Abs komen beetje door maar nog steeds niet echt hoe ik het zou willen, als ik richting 10% < zou willen zou ik denk ik toch wat meer cardio moeten doen. Is alleen zo saai :D

Ja griek zat in Utca, Oyzeri aan de Oudegracht, klein tentje maar wel gezellie en lekkah

Morgen (vandaag) lekker schouders+abs+pompsetjes biceps
Heb zin om lekker zwaar te gaan. Nieuwe pic in gallerij btw

Nog een pic van de front, ben redelijk tevreden als ik in de spiegel kijk alleen nog dat onderbuikje wat maar blijft :o

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Beentjes lopen nog wel achter, wil ze wel 2× pw trainen maar heb meestal zoveel spierpijn dat dat niet lukt, iemand tips?

6pvwn8.jpg

McMetronome ik lees steeds dat jij lipo neemt ofzo, wat is dat precies?

Terug
Naar boven