AndroidHealthClinic

Aquaexplo's log naar dikkertjesland

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Mooie bench, gefeliciteerd met je PR. Ik zou wel een spotter aanraden bij een 1RM-poging. Je pakt 'm trouwens vrij breed, of misschien lijkt dat maar.
Thanks! ik wilde ook iemand vragen om te spotten, maar helaas liep er niet echt spot materiaal die ik vertrouwde rond in de basic fit op een vrijdagavond... Ik vind het zelf wel meevallen, maar zal een iets smallere grip eens proberen om te kijken hoe dat gaat:D

24-1 bench dayy
Bench press
8x20
6x40
4x60
2x80
1x90
1x100

1x110 fail

1x105 PR

25x60

OHP
10x20
5x30
3x40
1x60 fail
3x55 PR

20x30

Incline dumbell press
2x25x20kg

Lateral raises
3x25x5kg

Dumbell tricep extension
2x25x16kg

Machine flyes
1x75x39kg

Dit was een.... frustrerende training. Op papier wel redelijk, maar zwaar onvoldaan de gym uitgelopen. 100kg bench voelde erg goed, dus ik dacht ik bewaar mijn energie en ga meteen voor de 110. Nog nooit 110 beetgehad, dus dat was wel even wennen. Toen ik omhoog wilde komen misgroovede ik hem waardoor hij niet verder omhoog kwam... Daarna maar 105 gedaan omdat ik niet zonder PR weg zou gaan, en daar had ik bijna hetzelfde maar dat had ik op tijd door. OHP is ook balen, had er een goed gevoel over. die 3x55 was dan ook pure frustratie, normaal had ik nooit meer dan 1 rep gedaan :o daarna maar even kapot gegaan met volume en gewoon domweg frustratie pompen.

Als die ohp klopt vind ik het niet gek dat je op een pr poging faalt na een 50% verhoging. Had eerst eens 50 en 55 gedaan voor het gevoel

Als die ohp klopt vind ik het niet gek dat je op een pr poging faalt na een 50% verhoging. Had eerst eens 50 en 55 gedaan voor het gevoel
ik had ook nog 1x50 gedaan, maar dat ben ik blijkbaar vergeten op te schrijven.... 1x50 heb ik al wel vaker gedaan en nu voelde hij soepeler dan eerst. Ik denk dan vaak “dan skip ik die laatste ertussen in om energie te besparen” maar ik denk dat dat me meer PR’s kost dan dat het me opleverd :o

Gast, waarom geen spotter bij een 1rm poging op de bench:eek:... Als er niemand loopt om te spotten skip ik zo'n poging en komt het de volgende keer...

We willen je graag nog een poosje in ons midden hebben :kiss:

Gast, waarom geen spotter bij een 1rm poging op de bench:eek:... Als er niemand loopt om te spotten skip ik zo'n poging en komt het de volgende keer...

We willen je graag nog een poosje in ons midden hebben :kiss:
Weet ik, niet het allerbeste idee :roflol: over het algemeen loopt er wel iemand rond, en was al redelijk gefrustreerd toen ik aankwam, dus ik was er zo klaar mee dat ik dacht “f**k it”. Maar ik wist wel dat ik hem 99%zeker in ieder geval zo hoog zou krijgen dat hij op de safety’s kon. En had voor de de zekerheid geen clips gebruikt.

maar volgende keer ga ik gewoon in het powerrack als ik zwaar ga benchen:engel:

Living on the edge :D

25-1 pull day
T bar row
15x20
15x30
12x40
10x50
3x8x60

Plate loaded latpulldown
3x12x50kg per kant

Dumbell row
3x8x38kg

Face pull
3x12x27kg

Rear delt flye
3x15x6kg

Strict curl
3x8x30kg

Dumbell preacher curl MYO
5x5x9kg per arm

Hammer curl
3x40x6kg

Matige training weer naar mijn idee... getallen zijn prima, maar voelde het gewoon niet erg lekker vandaag. Verwachtte het eigenlijk al, kon pas om 2 uur in slaap vallen en werd om half 8 al wakker. Volgende keer beter :D

Hoeveel rustdagen hou jij nog over in de week eigenlijk? Lijkt wel of ik hier iedere dag een training zie, als het er geen 2 zijn :p

Hoeveel rustdagen hou jij nog over in de week eigenlijk? Lijkt wel of ik hier iedere dag een training zie, als het er geen 2 zijn :p
Vaak maar 1 dag in de week :o maar mijn lichaam voelt niet vermoeid door zo vaak te gaan dus zie er niet veel problemen mee

27-1 deadlift day:
Sumo deadlift
8x40
5x60
5x80
3x100
3x120
2x140
1x160
1x170

Paused conventional deadlift ~10cm onder knie
4x4x140

Front squat
12x20
10x40
8x60
3x5x85

Lying leg curl
3x12x45kg

Smith calf raise
3x12x80kg

Sumo weer eens gedaan om te kijken hoe ver die van mijn conventional af stond. Vind het nog best wel dicht bij elkaar in de buurt staan. Ik had wel weer dat ik bijna out ging na de lift, mensen meer ervaring mee en wat het kan verhelpen?

Goeie grinder en niet zo p*ssy doen dat je "out" gaat. Als ik het zwaar heb ga ik gewoon ff zitten direct erna ipv rechtstaan

170 deadlift, 105 BP gaat lekker pik

Goeie grinder en niet zo p*ssy doen dat je "out" gaat. Als ik het zwaar heb ga ik gewoon ff zitten direct erna ipv rechtstaan
Ik heb er niet direct problemen mee hoor, ik heb het wel vaker. Alleen is eerst een paar seconden staan draaien om daarna net aan het rack te pakken gewoon niet heel chill. Daarnaast lijkt het me ook niet het beste voor je lichaam.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven