Vandaag maar ff wat 1RM'tjes gemaakt, zodat ik weer aan een nieuwe fase kan beginnen. Naar maximale kracht toewerken. Geen Deadlift... wordt ik alleen maar traag van, en die loopt toch te ver voor. Als ik nu gewoon alle oefeningen nooit doe, zouden ze dan ook vooruitgaan
Trainen bij -3 ^C
PowerClean
2x6x50 techniek
3x70 easy
3x90 easy
1x110 2F 3e was geloof ik wel weer op mijn schouder. en 4e was ook Pull niet goed.. Vandaar geen 115 geprobeerd
BackSquat
2x8x20
5x60
3x90
1x120
1x150 redelijk easy, niet slecht en zat nog wel minstens 5 kilo meer in, dus neem ik ook mee in schema...
FrontSquat
1x90
Fx120 scheelde niet veel. Maar moest hem laten gaan.. 2 weken buikspieren trainen en ik lift hem met gemak..
Bent over Row
2x10x80 with ease
---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------
WTF hele post opgeschoven en verwijdert
Ben bezig geweest met 1RM testen.. Voor schema. Nou heb al lang niet meer onder 8RM's gezeten.. en al helemaal niet met squat in de buurt geweest..
PowerClean
tot 2x1x110 .. en wat failures
BackSquat
1x150 zonder grind, zat wel iets meer in, als ik een goede band bestel
FrontSquat nipte Failure met 120.. had moeten lukken als men core wat beter zijn best doet..
BOR
easy 2x10x80
Schema is in elkaar gestoken (wederom een aanpassing op Bill Starr / Glenn Pendlay 5x5 Advanced) Alleen nog bankdrukken testen en dan kan ik beginnen.. aan een intens kracht blok van 7-9 weken. Nog even kijken of ik net als altijd mijn deload en week 1 oversla.
---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------
WTF hele post opgeschoven en verwijdert
Ben bezig geweest met 1RM testen.. Voor schema. Nou heb al lang niet meer onder 8RM's gezeten.. en al helemaal niet met squat in de buurt geweest..
PowerClean
tot 2x1x110 .. en wat failures
BackSquat
1x150 zonder grind, zat wel iets meer in, als ik een goede band bestel
FrontSquat nipte Failure met 120.. had moeten lukken als men core wat beter zijn best doet..
BOR
easy 2x10x80
Schema is in elkaar gestoken (wederom een aanpassing op Bill Starr / Glenn Pendlay 5x5 Advanced) Alleen nog bankdrukken testen en dan kan ik beginnen.. aan een intens kracht blok van 7-9 weken. Nog even kijken of ik net als altijd mijn deload en week 1 oversla.