XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.882
Op TU Delft

Update..

Ik dacht dat ik eergisteren een voorteken van spierpijn had.. Maar was gewoon moe.. Ik heb bizar genoeg nergens last van gehad ??? Ik heb wel 2 blauwzwarte plekken op men heupen van die geweldige FIBO riem van Gijs.. Misschien straks nog een onderhoud circuitje voor schouder lenigheid en nieuw buikspier oefeningetje proberen.. Maar eerst vreten en kerst Palm zuipen

• #3.883
Vandaag amper gegeten, is er bij ingeschoten..

speed Squat against bands
8x20
4x8x40 +choked red

verdomd veel last van men knieen... men knieen blijven men zwakste schakel, rug voelde okay..

PowerCleans
5x20
2x2x60
5x2x90
2x100

Front Squat
2x20

Aan het einde geen pijn meer aan men knieen.. sommige cleans voelden alsof 120 ook wel zou moeten lukken...

Woensdag Olympisch Gewichtheftraining in Breda.. dus wat gespaard..

Doe die 120 dan ook.

• #3.885
Naaahh..

Eerst easy dubbels met 110, men gestel voelde nog niet explosief. Er waren ook reps bij waar ik moest harken om men ellebogen omhoog te krijgen

• #3.886
Vandaag in Breda, geweest bij gewichthef goeroe die eigenlijk maar 2 straten vederop woont haha waarom dan 12 kilometer reizen is mij ook een raadsel maar enfin, dat wist ik ook niet :)...

Het ging allemaal wel goed, men techniek was goed vondt hij.. (speerwerp technische gezien dan) dus gewoon de powervarianten waren okay.. 2nd Pull kan beter.. Meer traps gebruiken.. en explosiever zijn in die 2nd pull.. Men snatches zijn wel slordig.. niet vaak in goede positie gekomen.. Wel erg goede stangen voelde goed!

---------- Toegevoegd om 01:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:57 ----------

Vandaag in Breda, geweest bij gewichthef goeroe die eigenlijk maar 2 straten vederop woont haha waarom dan 12 kilometer reizen is mij ook een raadsel maar enfin, dat wist ik ook niet :)...

Het ging allemaal wel goed, men techniek was goed vondt hij.. (speerwerp technische gezien dan) dus gewoon de powervarianten waren okay.. 2nd Pull kan beter.. Meer traps gebruiken.. en explosiever zijn in die 2nd pull.. Men snatches zijn wel slordig.. niet vaak in goede positie gekomen.. Wel erg goede stangen voelde goed!

Klinkt goed man!

Klinkt goed man!

Laatst bewerkt:
Leuk!

Leuk!

Vond je het leerzamer dan in Veldhoven?

• #3.889
Leuk!

Leuk!

Ja deze vent snapte wat mijn doelen waren, en dat ik dus niet perse als één of andere dolle wanker helemaal diep moest komen om een barbell op te vangen. Mijn Snatch was ruk en heb nu wat aanwijzingen gehad, die ik wel zie zitten. Moet hem alleen kunnen toepassen...

Ook weet ik nu beter hoe een double-knee bend werkt. En met Cleans kan ik hem nu "nog beter" uitvoeren. Zonder expliciet te hoeven nadenken.

Maar mijn zusje heeft het er meeste aangehad. Zij moet leren pullen vanaf bokjes (boxes) of wat dan ook.. Dus ik ga binnenkort eens timmeren...

(Moet je nog explosiever zijn, dus lijkt me wel wat!)

haha die dubbelpost kwam doordat ik Windows 7 64 bit net had geinstalleerd, en men internet liep te flippen omdat die niet op 64 bit wilde *(&#$@%@#

Beter.. dan moet ik daar tzt misschien ook maar eens langs gaan. In veldhoven houden ze er nogal oude principes op na.

• #3.891
Ik ga ook nog een keer terug met een andere speerwerper...

Hij vertelt het heel basic, en heeft een simpele gedachte over de techniek. Hij vertelt alleen wel heel erg vaak dat je het al goed doet :D. Het wordt weer een eigen interpretatie op het Bill Starr / Glenn Pendlay 5x5 advanced (voor de 7e keer als ik goed tel)... Als ik overmorgen men test met bankdrukken heb gedaan zal ik het wel weer posten

Laatst bewerkt:
  • #3.892
Vandaag maar ff wat 1RM'tjes gemaakt, zodat ik weer aan een nieuwe fase kan beginnen. Naar maximale kracht toewerken. Geen Deadlift... wordt ik alleen maar traag van, en die loopt toch te ver voor. Als ik nu gewoon alle oefeningen nooit doe, zouden ze dan ook vooruitgaan ;)

Trainen bij -3 ^C

PowerClean
2x6x50 techniek
3x70 easy
3x90 easy
1x110 2F 3e was geloof ik wel weer op mijn schouder. en 4e was ook Pull niet goed.. Vandaar geen 115 geprobeerd

BackSquat
2x8x20
5x60
3x90
1x120
1x150 redelijk easy, niet slecht en zat nog wel minstens 5 kilo meer in, dus neem ik ook mee in schema...

FrontSquat
1x90
Fx120 scheelde niet veel. Maar moest hem laten gaan.. 2 weken buikspieren trainen en ik lift hem met gemak..

Bent over Row
2x10x80 with ease

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

WTF hele post opgeschoven en verwijdert

Ben bezig geweest met 1RM testen.. Voor schema. Nou heb al lang niet meer onder 8RM's gezeten.. en al helemaal niet met squat in de buurt geweest..

PowerClean
tot 2x1x110 .. en wat failures

BackSquat
1x150 zonder grind, zat wel iets meer in, als ik een goede band bestel ;)

FrontSquat nipte Failure met 120.. had moeten lukken als men core wat beter zijn best doet..

BOR
easy 2x10x80

Schema is in elkaar gestoken (wederom een aanpassing op Bill Starr / Glenn Pendlay 5x5 Advanced) Alleen nog bankdrukken testen en dan kan ik beginnen.. aan een intens kracht blok van 7-9 weken. Nog even kijken of ik net als altijd mijn deload en week 1 oversla.

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

WTF hele post opgeschoven en verwijdert

Ben bezig geweest met 1RM testen.. Voor schema. Nou heb al lang niet meer onder 8RM's gezeten.. en al helemaal niet met squat in de buurt geweest..

PowerClean
tot 2x1x110 .. en wat failures

BackSquat
1x150 zonder grind, zat wel iets meer in, als ik een goede band bestel ;)

FrontSquat nipte Failure met 120.. had moeten lukken als men core wat beter zijn best doet..

BOR
easy 2x10x80

Schema is in elkaar gestoken (wederom een aanpassing op Bill Starr / Glenn Pendlay 5x5 Advanced) Alleen nog bankdrukken testen en dan kan ik beginnen.. aan een intens kracht blok van 7-9 weken. Nog even kijken of ik net als altijd mijn deload en week 1 oversla.

Wtf, internet flipt nog steeds :roflol:

Goeie 1RM's gezet

• #3.894
zijn huidige 1RM's zitten nog wel een stuk van mijn PR's vandaan.. dit is ongeveer 90% van men PR

• #3.895
Vandaag getest wat ik de komende tijd, ga pakken met bankdrukken..

Bench press
3x80
1x100
1x110
1x115

Hierna een ander beetje ondersteund. En soort van RubenSossa setjes gedraait. Wat een k*tgevoel als je armen helemaal opgepompt zijn en een stang amper kunt racken..

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Schema voor komende tijd

1z4ltgw.jpg

Nice cleans man. Ik moet me ook eens een keertje gewichtheftraining regelen

• #3.897
Waar kom je ergens vandaan dan.. Misschien ken ik wat nummers/personen

• #3.898
1e training Ari Starr 2010

PowerClean
5x60
5x70
5x75
5x80
5x85

Squat
5x5x105

Waarom maar 1 x per week benchen? Vanwege het werpen dat je doet?

• #3.900
Mwah het gaat me geen meters winst opleveren.. Lenigheid en LB snelkracht leveren me meer winst op. En ben beperkt in mijn tijd..

Terug
Naar boven