Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.941
Eergisteren in Ossendrecht geweest om samen andere atletiekliefhebbende drankverkrachters.. Carnaval te vieren... Daarvoor nog ff setjes banken en andere oefeningen

Bankdrukken
3x90
3x110 met praten tussendoor haha
3x115 PR
3x120 PR

Met mensen van zelfde niveau trainen levert mij tot nu toe altijd PR's op.. en das fijn :D

Daarna nog DB row.. Behind Neck Pull Ups..Pull Over (als in ****ing diepe skullchrusher) en Incline DB Press.. **** ik doe bijna maar de helft van die gasten...

• #3.942
Gisteren voelde ik me echt niet trainingswaardig.. Maar toch getraint...

PowerClean
3x8x20
5x50
3x80
1x105 2xHigh Pull... Pfff had echt geen puff.. dan maar alle effort in het squatten

Squat
10x20
5x60
3x90
3x120
3x155 evenaring PR.. eindelijk op diepte..Had nu ook een spotter erbij ;) Scheelt:P

High pull als in fail op powerclean? :P

• #3.944
Jup zonder het proberen van het omzetten van het gewicht...

Jup zonder het proberen van het omzetten van het gewicht...

Ja daar had ik gister ook last van :( Vreemde shit is dat, soms voelt het alsof je eindeloos kunt blijven gaan met dat gewicht en de dag na carnaval krijg je 'em niet eens geracked.

• #3.946
Lol was woensdag al begonnen he (carnaval).. Was gewoon niet super stabiel.. de kracht was er nog wel maar de timing was way off...

Vanavond volume PR maken op bank 3x3x115

zie allemaal geweldige verhalen over bierdrinken en mooie krachtresultaten, maar doe je ook speer specifieke dingen?

• #3.948
Vanavond technische training :P

Nee dit is voor mij ff algemene basiskracht opbouwen. En lenigblijven. Vanaf maart specifieke speer kracht.. dan blokje snelkracht. en dan wrs. Europacup teams, NK teams.. en maand later helemaal gek taperen, dan gewoon NK..

• #3.949
Gisteren trainen in Rotterdam en daarna laatste nacht carnaval...

Trainer was er niet die had Panne.. Dan maar globaal programmetje doen, aangepast op carnaval.

Bench Press
3x100
3x3x115

• #3.950
Wilde net men rug gaan trainen... stoot ik ****ing hard men kleine teen... Mega dik nu!.. En precies de kant die ik nodig heb voor speerwerpen..

Dat is k*t man. Ik stoot ook altijd die kleine k*tteen tegen genadeloze metalen obstakels die ik net over het hoofd zie... Maar ik hoef daarentegen niet te speerwerpen. Succes ermee man.

• #3.952
Ik hoef pas dinsdag weer.. maar vrijdag heb ik geen tijd voor een deftige training.. dus ben van plan hem morgen te doen...Voorslaan en Squatten.. nu in dubio... of ik men wekker zet om het schaatsen te zien of niet..

Komt allemaal goed!

Europacup teams,
Ben je naar RA gegaan? :D

• #3.954
Uhm zit wel in de planning ja.. net zoals een goed functionerende kleine teen :P Per 22 maart 2010 wordt ik overgeschreven geloof ik :).. 1 dag na men laatste officieuse wedstrijd

• #3.955
Gisteren met gekneusde Teen...

PowerClean (op gewichthefschoenen)
8x20
5x60
3x80
3x100
Fx110 scheelde niet veel) 2x110 High Pull

Geen zin om verder blessure op te lopen ofzo...

Squatten Flink veel pijn in gewichthefschoenen.. helemaal NIETS op mijn gewone schoenen haha (wel weer als ik normaal loop)

5x60
3x90
3x120
3x145 called it a day...

Vandaag
DB Press
15x10
8x32,5
6x37,5
6x42,5 PR oude PR was 4 ;)

Chins
4x8xBW (=97 PR)

DB PowerCleans
12x7
3x12x10

DB Side Press
3x3x32,5 L + R

Abs
Wat op conditionering..

• #3.956
Training maandag 22 februari 2009

PowerClean
3x70
3x90
3x100
3x105
1000.000x Fx 110 ;)

(keer of 9a 12)

Squat
8x12 (eindelijk gewoon weer op gewichthefschoenen.. (teen is iets minder dik, maar past nog niet in Speerwerpschoen, daarop lopen gaat ook niet )
5x60

Ja potverdomme bekijk het even. Ik ga potverdomme 70 meter werpen dus ook gewoon 110 op mijn schouders gooien! Met die motivatie op de baar afgelopen en Hopppakee ****ing dik easy in 1x ruim op mijn schouders

PowerClean
1x110

Squat
3x90
3x120
3x157,5 PR!

Hierna wat abs stabilisatie..

Comments:
- Hehe nice train! Nog wel wat verwijdert van mijn 122,5 powerclean.. maar dit is okay.. en mooi PR op squat..

Haha nice. Maar die 110 powerclean was vast een lelijke ofniet? :P

Merk je nog veel verschil met gewichthefschoenen aan?

• #3.958
Nee was juist helemaal niet lelijk... (zag gisteren dat ik vorig jaar rond deze tijd 5x110 deed) En toen squatte ik 2x130 haha :D)

Ik doe bijna nooit gewichtheffen zonder die schoenen.. Squatten gaat best zonder die schoenen merkte ik laatst.. Maar je staat veel stabieler op de gewichthef schoenen..

Ik kan nu met mijn dikke gekneusde teen, weer squatten in Gewichthefschoenen. Maar gisteren wilde ik ff wat sprintjes op men speerwerp schoenen doen. Maar dat ging dus niet.

• #3.959
Vandaag lange werpsessie gedaan, zelfs nog wat sprongen

iets minder dan 7 sprongen nodig om 19 meter te overbruggen

Bench Press
2x100
3x3x117,5 PR

Daarna hevig rekken, tussendoor ff Kramer zijn falen, en naar huis gereisd :).. Thuis aangekomen mooi interview met Kramer gezien.. (moest wel helemaal naar Dumpert..

Mooi dagje.. morgen ff 1 dag onderbreking van men vakantie..

• #3.960
Vandaag toen ik thuis kwam van school.. lichtjes last van men scheen.

DB Row
4x8x42,5

Ab BB roll-outs

teveelspierpijn.. 5x5xBW

Terug
Naar boven