MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

haha is goed :P ik heb idd - als trainer :) !! ( Alleen op Zaterdag )
en ik hoop dit jaar 63m+ te gooien om in de ranglijsten allertijden te komen :P !
moet wel lukken hoop ik ! ik gooide zondag uit 3 pas 58m Met de nieuwe nemeth :P ! ( Trianing )

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.002
Ik gooide afgelopen weekend precies even ver, uit hele aanoop ;)! als je 63 gooit zal ik je wel treffen tijdens de baan circuit wedstrijden. Zaterdag eerste wedstrijd

-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • #4.004
Laatste wedstrijd voor mijn eigen club, is een onderlinge wedstrijd.

Daarna lid van Rotterdam Atletiek

-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • #4.006
Ja ze zijn niet voor niets Landskampioen geworden ;)

Die spanningsboog is zeker het belangrijkste! Maar die krijg je juist door heel actief op je benen te zijn. En je armen "zo slap/ontspannen" mogelijk naar achteren/op zijn plaats te houden.. Dat ga je eerder verkrijgen door veel leniger te worden in je schouders en romp (romp moet wel sterk zijn).

Mijn trainer noemt dat "delay". Maar Kees heeft er vast een andere term voor.

Mwah dei grote sprong heb ik gemaakt als B2 49 naar A1 60 ;)... Maar dat kwam door overactief voetenwerk :P. Ben ik nu weer een beetje aan het terug krijgen, gelukkig.

Hoe kom je er bij dat ik op Jason Bourne lijk.. Waar heb je foto's gezien. Slowchat is trouwens verboden dus als je op MSN een keer wat dingen wil doorspreken. Dan moet je maar PM'en.

Ik ga ff een korte training wegzetten.. Ben uitgenodigd om in Belgie te gaan trainen samen met de trainer van Tom Goyvaerts!.. (3e techniek training in 4 dagen :S... ff mijn schenen insmeren want ze zijn al lichtjes geirriteerd)

NU eerst ff kracht, dan naar Antwerpen

• #4.007
Vandaag eerst klein kracht traininkje thuis

OH Squat
10x20
10x40

Full FrontSquat
5x20
5x50
5x70
5x80
5x90
5x100

Jumping Jerks
6x20
3x6x30

Geen Side Lunges/squats gedaan. moest ff op mijn gemak gaan eten voor de training in Deurne (antwerpen)

Ik dacht dat ik met mijn techniek training en lenigheid wel wat dingen had verbeterd. Werd ik even mooi met mjin neus op de feitten gedrukt. Moet mijn gewicht meer naar de kant van mijn "neus" brengen.. in plaats van achterover te hangen. Mijn voeten meer in 1 lijn plaatsen in plaats van de open stand. Mijn lenigheid is nog zeker niet toereikend!

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Update:

Mijn linkerbinnen kant scheen heeft echt rust nodig! Evenals mijn rechtervoet waarin ineens pus uit men kleine teen kwam...

[/COLOR]Update:

Mijn linkerbinnen kant scheen heeft echt rust nodig! Evenals mijn rechtervoet waarin ineens pus uit men kleine teen kwam...

Of dat....of je lekt bier.

Hebben ze in Rotterdam een kogelstoot- en/of discustrainer?

Ik heb trouwens die sidesquats van je gepikt, lekkere oefening.

• #4.009
Ja die hebben ze, maar ik ken die persoon niet. Daarnaast hebben ze wel een goede kogelstootster, maar die traint niet daar.

Ik wil hem absoluut niet belachelijk maken (ken de man niet persoonlijk --> van Rotterdam Atletiek), maar ik zou er voor kiezen om in Papendrecht (Passaat, train(t/de) die goede kogelstootster ook)te gaan informeren. Naar de Heer Cronie. Dat is volgens mij je beste optie. Maar in principe is iedereen met een beetje biomechanische kennis, en didactische vaardigheden in dit stadion van je techniek goed genoeg. Maar wil je niet zorgen voor fouten op andere plekken. Dan zou ik dus voor Dhr. Cronie gaan.. remco51092.. hier op DBB traint ook bij deze trainer)

Hierbij nog een beeldserie die ik bij mijn cursus werptrainer 4 van Gert Damkat heb gehad.. Als je een Dropbox account heb kan ik nog veel meer artikelen naar je sturen..

Sabina Kleinert 19 m in training Z-A
193129.jpg

Laatst bewerkt:
Rotterdam is qua bereikbaarheid wat praktischer voor mij maar ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Bedankt voor de info.

Haha, 19m....daar kan ik alleen maar van dromen.

Enneh....wat is een Dropbox account? Ik ben van vroeger he! :D

• #4.011
Mwah, misschien op je werk eens navragen ;) over die dropbox.. Kun je gemakkelijk met initimi, vrienden een hoop bestanden uitwisselen zonder heel veel rare ongein. Zitten amper beperkingen aan (kun je 2 Gb uitwisselen ongeveer)

In Rotterdam kun je zeker gewoon trainen, en weet dat iedereen je maar al te graag te hulp zou schieten. Maar als trainer wordt je al snel beoordeelt op je atleten. En ken gewoon geen goede glijder/stoter van die club.

19 meter met 4 kilo ;) tis een "vrouw" hè... Technisch gezien is het gewoon een erg goede stoot.

Je zou bij Rotterdam Atetiek kunnen kijken, maar wellicht ook bij PAC (eveneens Rotterdam, in de buurt van Kralingen), je kunt overal 3 gratis trainingen volgen zonder problemen..

www.ra.nl of googlen op PAC atletiek rotterdam

bij RA krijg je waarschijnlijk met deze persoon te maken:

Werponderdelen
Kogel / Discus
Tijden Locatie
Ma 19.00 - 20.30 Nenijto
Do 19.00 - 20.30 Nenijto
Za 10.00 - 12.00 Nenijto
walter_suvaal.jpg

Walter Suvaal
Tel. 010-4204526 010-4204526

[Link niet meer beschikbaar]

Hmmm, even over het hoofd gezien dat het maar om 4kg ging, haha.

Ik had net al op de site van PAC zitten kijken maar ik zal zo even naar de andere verenigingen kijken. En even kijken of ik een dropboxaccount aan kan maken.

Ik heb een dropbox account dus kom maar op met die artikelen. ;)

• #4.015
Vandaag erg lang college gehad van 08:45 tot en met 18:30... Uiteraard wel een vol uur pauze gehad ;). Maar ik ben het nog niet helemaal gewent om mijn zolang te concentreren...

Training

4x40 meter versnelling (terug wandelen als rust)

OHB 4 en 3 kilo.. Ging wel aardig, geen lint
OHF 2 kilo eveneens wel goed..

In de planning stond ook een sprong circuitje.. maar dat trekt de linkerkant van mijn scheenbeen nog niet.. helaas.. Zal hem eens proberen te koelen.. Want het wordt niet minder..

Gister met de Nemeth 70m standard gegooid
tis wel ff wennen zeg ! je moet dat ding erg vlak gooien :P !
maarja wel wel 57~58m uit rustig aanloopje :) dus ik kan niet wachten tot 11 april :D !!

Laatst bewerkt:
  • #4.017
De eerder berichtgeving, was dat Rutger niet ging gooien hoor? Ik weet niet wat Lars van plan is volgens mij snelle plaatsing voor WJK (canda)

Maak anders even een log aan met je trainingen!

http://www.team75plus.com/19824

Blog voor mij is niet zo boeiend ik rommel maar wat aan :P !
maar dit is denk een Hint dat ik niet in de jouwe moet gaan posten he ! :P
enne Lars haalt dat easy natuurlijk hij heeft al 72,58 staan 68m moet geen probleem zijn :).

Wtf zijn jumping jerks? kan ze niet vinden op Youtube..

• #4.020
http://www.team75plus.com/19824

Blog voor mij is niet zo boeiend ik rommel maar wat aan :P !
maar dit is denk een Hint dat ik niet in de jouwe moet gaan posten he ! :P
enne Lars haalt dat easy natuurlijk hij heeft al 72,58 staan 68m moet geen probleem zijn :).

http://www.atletiekunie.nl/index.php?page=109&nieuwsitem=4553 beter het Nederlanse nieuws checken dan ;)

Ik geloof wel dat lars het dit seizoen haalt.. Maar zijn trainings genoot is ook nog niet scherp genoeg.. Wil dus niets zeggen over het seizoen!

We zullen wel zien idd.. ik ben ook wat voorzichtig over morgen hoor..

Wtf zijn jumping jerks? kan ze niet vinden op Youtube..

Jerks voor mieten!

2 voeten naast elkaar bar op de schouders (in de buurt dan ;))
-->
2 voeten in semi-jerk wijdte (split jerk) en barbell gestrekt boven het hoofd
-->
Terug naar beginstand..

en dat dan springend, --> Plyometrie dus.. met erg licht gewicht.. Zag het een Zuid Afrikaanse speerwerper doen op trainingsvideo.. ( en die mannen gooiden toen ruim 80, kan het dus allicht proberen!)

Terug
Naar boven