- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
!

Thomas Smet heeft bij de U23 gewonnen en daarnaast dus ook alle senioren verslagen..
Timothy Herman en Lars Timmerman beide de WJK limiet gehaald volgensmij..
Gisteren eerste wedstrijd gedraait..
Lekkere warming-up gedaan.. Alles was fijn.. wilde rustig beginnen. maar toen ging de zon schijnen rammen dus
1e Worp.. te erge kramp.. 51 83 geloof ik..
2e Worp verkorte aanloop.. nog meer kramp speer recht omhoog door te weinig snelheid..
3e tot en met 5e worp wat techniek gedaan. het heeft even nodig om kramp uit men kuiten te halen. En waren erg weinig deelnemers..
6e worp volle aanloop, geen ritme maar 54 hoog.. niet het gehoopte begin.. maar toch 3 meter hoger als vorig jaar en nu geen blessure aan over gehouden
Hierna nog een training gemaakt, ik had toch geen kramp meer..
500 gram en 700 gram speer rond de 70 weggelegd.. Wel aardig dus. Toch met een fijn gevoel afscheid genomen van MIJN atletiekbaan als wedstrijdatleet..

Is Timothy een jaar ouder als Lars joh.. ik vondt het zo'n klein menneke. Dat ik er vanuit ging dat hij nog Junior was.. (maar goed hij gooit nu ruim 5 meter verder als mijn PR....)

Is Timothy een jaar ouder als Lars joh.. ik vondt het zo'n klein menneke. Dat ik er vanuit ging dat hij nog Junior was.. (maar goed hij gooit nu ruim 5 meter verder als mijn PR....)
! 
haha ja maar als je ziet hoevaak hij traint!
wel ziek trouwens 71 meter !
ja maar hij gooit volgens mij puur op techniek dus dan scheelt 100 gram een hoop.
ik denk niet dat hij een BP boven door 100kg heeftof zit ik fout ?
![]()
... Nog bedankt voor je kogelstootinfo, erg leerzaam allemaal. In principe wist ik alles wel maar om het allemaal zo duidelijk (met plaatjes) uitgelegd te krijgen is gewoon perfect.
!