AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

Ben benieuwd naar die squat...

jammer van de bench, ik denk dat als je pauzes iets langer waren geweest je het wel kon, want de eerste keer lukte het wél. Hoelang pauzeerde je per setje? Ik zat toch aan 3-5 minuten in week 4.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.403
@Calibre zag dat jou squat en andere stats mij ruim voorbij zijn geschoten :thumbs:

ik heb 4 werksetjes gedaan binnen 10 minuten moest opschieten voor vaders ;), hij had weinig tijd en wilde hem niet teveel tot last zijn...

Heb een beetje voorsprong genomen ja maar jij bent ook nog niet lang herbegonnen met onderlichaam. Probeer me bij te houden hé ;)

gdv even check ik dit log niet meer en ik zie gelijk weer zuipen, zuipen en nog eens zuipen. Trouwens altijd gevolgd door: "Na deze en deze periode zal het weer een stuk minder worden....".

Ik dacht dat jij een topsporter was!

Enfin, je haalt wat PR's maar er is dus meer te halen.

• #1.406
Ja jongens en meisjes ook gijs was ooit jong!

• #1.407
Bill Starr week 3 #3 Het laatste stukje squatten nog :D

door werk en andere vermoeienissen geen tijd gehad om eerder te squatten, vandaag men knie nog gestoten, ik hoop dat de lichte irritatie is die ik in mijn knie heb anders kan ik over 6 weken weer van vooraf aan beginnen....

Squat
5x90 (-2)
5x100 (+1)
5x105 (-1)
5x115 (+1)
5x120 PR (-1)

Zit een foutje in je sig. "nog" moet "not" zijn neem ik aan.

Wat is/was je 1RM op de squat?

• #1.409
Zit een foutje in je sig. "nog" moet "not" zijn neem ik aan.

Wat is/was je 1RM op de squat?

Was eerst wel sterker als dit, maar nu ik in het rek squat weet ik in ieder geval zeker dat iedere rep diep gegoeg is om als parellel door te gaan, zou uit moeten komen op een 143... HOOP IK!

• #1.410
Allemaal nog een gelukkige jaaruitvaart!

• #1.411
vandaag sla ik eventjes over :beer: :beerbang:

ik heb ook "gezopen" hoor bro!:D Maar na deze feestperiode.........

• #1.413
gaat er weer flink gebeukt worden! jammer genoeg kom ik niet in slaap! ben van plan om de maandag training de woensdag te doen en alles 2 dagen op te schuiven net zo lang tot het weer met het normale schema klopt :)

Een primeur... EQ post met een biertje op in Ari's log :D

Hey kerel, deze is op jou! :p

Lol :D

• #1.418
Ben van de trap gevallen (in nuchtere toestand), Nog teveel last van men knie om zwaar te deadliften of squatten.

Fullsquats: 20x20

OH Squats: 3x10x20

Military Press:
5x20
7x40
5x50 zwaar..
2x55 PR
1x60 easy PR
0x65
2x5x50
3x55 PR

Morgen kijken hoe de nationale toppers van de zuiderburen trainen voor het speerwerpen! wordt interessant! zijn erg proffesioneel bezig.

Lekkere PR's gemaakt op Military Press knie heeft denk ik nog een dag of 4 rust nodig!

Wat is het idee achter 20 setjes met een lege bar FS?

• #1.420
mijn knie recupereren

Terug
Naar boven