AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

Kan er nog weinig van zeggen, heb weinig vertrouwen dat ik volgende week 5x88 bench... en de week erop 5x93... De rest heb ik alle vertrouwen in!!

Verdomme kerel, met zo'n instelling ga je het zeker niet halen he.
Balls to the wall, kegel er wat redbull in en GAAN.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.364
Het is niet de lineaire versie, maar de advanced!

Dat van die Red Bull ga ik zeker doen bedankt voor de tip, wilde ook weer met Creatine gaan beginnen, maar die 2 zijn niet goed te combineren.. (Hoewel andere bronnen dat weer tegen spreken??). Binnenkort wel een potje Dextro + Taurine erbij dan laat ik die Caffeine wel zitten..

Ik denk dat het wel meevalt hoor, de effeften van caffeïne op creatine. Mocht je het zekere voor het onzekere willen nemen. Neem het dan niet samen maar met een paar uurtjes er tussen. Ik meen namelijk dat caffeïne een halfwaardetijd heeft van ca. 4-5 uur.

Het is niet de lineaire versie, maar de advanced!

Dat van die Red Bull ga ik zeker doen bedankt voor de tip, wilde ook weer met Creatine gaan beginnen, maar die 2 zijn niet goed te combineren.. (Hoewel andere bronnen dat weer tegen spreken??). Binnenkort wel een potje Dextro + Taurine erbij dan laat ik die Caffeine wel zitten..
Ja, ik lees het ook net, sorry.

Maar zijn die 88 en 93 bench niet meer een indicatie of zijn dat de gewichten die je echt absoluut zou moeten halen?

• #1.368
Mijn zusje is al weer 2 dagen terug uit de states, haar stats zijn beetje verandert 1x72,5 bench, 5 kilo meer massa waarvan 4 kilo muscle :eek: in 4 maanden tijd dus :). Ze heeft alleen wel peesplaat problemen dus van werpen komt nog niet heel veel, Ze blijft 3 weken thuis. Hier ff uit het Univeristy of Florida >> Gators boekje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gator Women's Track & Field News @ Gatorzone.com

Helaas kunnen ze haar naam nog niet zo goed spellen en staat er dus EvelEIn ;), ook gaat ze waarschijnlijk Nutrition of Chemistry doen, maar er zaten wel meer fouten in het boekje :)

• #1.369
Ik denk dat het wel meevalt hoor, de effeften van caffeïne op creatine. Mocht je het zekere voor het onzekere willen nemen. Neem het dan niet samen maar met een paar uurtjes er tussen. Ik meen namelijk dat caffeïne een halfwaardetijd heeft van ca. 4-5 uur.

Okay, niet dat ik vaak koffie drink, alleen als het voor me gezet wordt, of als ik alleen maar een knop hoef te drukken ;) lekker gemakkelijk :D. Maar ja moet vanaf nu wat serieuser leven, afgelopen weekend 3 keer uit.. bijna 60 uur (achter elkaar) niet geslapen. dus dat moet even verbeterd worden :)

Ja, ik lees het ook net, sorry.

Maar zijn die 88 en 93 bench niet meer een indicatie of zijn dat de gewichten die je echt absoluut zou moeten halen?

Wil ik de beooogde 1RM's gaan halen dan zal ik ze toch zeker moeten proberen, maar als ik dan naar Wimmos zijn log kijk, splitst hij de 5x76 op in 3x74 + 2x74.. *Dus minder herhalingen en minder load.. ik ga gewoon voor die 88 met dikke PUNK ROCK :eek: :eek: . en kijken of ik ergens strand!!!!

Okay, niet dat ik vaak koffie drink, alleen als het voor me gezet wordt, of als ik alleen maar een knop hoef te drukken ;) lekker gemakkelijk :D. Maar ja moet vanaf nu wat serieuser leven, afgelopen weekend 3 keer uit.. bijna 60 uur (achter elkaar) niet geslapen. dus dat moet even verbeterd worden :)

Wil ik de beooogde 1RM's gaan halen dan zal ik ze toch zeker moeten proberen, maar als ik dan naar Wimmos zijn log kijk, splitst hij de 5x76 op in 3x74 + 2x74.. *Dus minder herhalingen en minder load.. ik ga gewoon voor die 88 met dikke PUNK ROCK :eek: :eek: . en kijken of ik ergens strand!!!!
Eerst kwartiertje mediteren in seiza op een harde stenen vloer met een barbell op je rug, zodat alle pijn die je mss zou voelen bij te zwaar bankdrukken amper de moeite lijkt, terwijl je constant bij je zelf denkt "88kg is licht, 93kg is lichter". Dan een stevige kopstoot tegen het powerrack geven, hard roepen en drukken maar. Dit zonder beveiliging van je powerrack, voor extra motivatie.

Mijn zusje is al weer 2 dagen terug uit de states, haar stats zijn beetje verandert 1x72,5 bench, 5 kilo meer massa waarvan 4 kilo muscle :eek: in 4 maanden tijd dus :). Ze heeft alleen wel peesplaat problemen dus van werpen komt nog niet heel veel, Ze blijft 3 weken thuis. Hier ff uit het Univeristy of Florida >> Gators boekje

Gator Women's Track & Field News @ Gatorzone.com

Helaas kunnen ze haar naam nog niet zo goed spellen en staat er dus EvelEIn ;), ook gaat ze waarschijnlijk Nutrition of Chemistry doen, maar er zaten wel meer fouten in het boekje :)

Geweldig hoe die amerikanen sport, in algemene zin, promoten !
Kunnen wij nog héél véél van leren ! Dat school/college-systeem werkt echt !
Ook mbt tot toeschouwers ! Hooligans is echt iets europees, ooit gehoord van rellen tijdens NFL of NBA etc ?

• #1.372
Ja haha, het komt er wel voor vertelde me zusje, maar niet zo als hier! En het zijn maar een paar enthousiaste dronkelingen, maar echt veel minder als hier. Ook is ze de enigste die er wel eens een vloekend woordje uit weet te gooien. De mensen zijn allemaal wat socialer als hier. Niet alle vooroordelen over Amerika zijn waar. op de campus spreekt men van de 2 slechte keuze's die men kon maken met de verkiezingen. En dat men het moeilijk vond om te kiezen uit deze 2.. Politieke discussies wel graag ergens anders :D apart deel van het forum maar goed :)

Geweldig hoe die amerikanen sport, in algemene zin, promoten !
Kunnen wij nog héél véél van leren ! Dat school/college-systeem werkt echt !
Ook mbt tot toeschouwers ! Hooligans is echt iets europees, ooit gehoord van rellen tijdens NFL of NBA etc ?

ja, vorig jaar ofzo nog een grote vechtpartij tussen 2 basketbalteams dacht ik. Ook iemand net geschorst omdat ie een andere basketballer in het gezicht sloeg.

En qua NFL komen ook veel clipjes voorbij waar het publiek op de vuist gaat hoor.

Ari leuk je staat ook eens in het boekje :D

Ook is ze de enigste die er wel eens een vloekend woordje uit weet te gooien. De mensen zijn allemaal wat socialer als hier. Niet alle vooroordelen over Amerika zijn waar.

Hier in Alabama zijn de mensen ook echt super aardig. En vloeken doen ze meestal ook niet, want de meeste mensen hier zijn erg gelovig.

• #1.375
ja, vorig jaar ofzo nog een grote vechtpartij tussen 2 basketbalteams dacht ik. Ook iemand net geschorst omdat ie een andere basketballer in het gezicht sloeg.

En qua NFL komen ook veel clipjes voorbij waar het publiek op de vuist gaat hoor.

Mogen ze weleens leren spellen, Arjan hoewel ik zelf ook liever Ari hoor ;)

Hier in Alabama zijn de mensen ook echt super aardig. En vloeken doen ze meestal ook niet, want de meeste mensen hier zijn erg gelovig.

Klopt, ze werd telkens mee gevraagd om mee naar de kerk te gaan er dergelijke toch leuk dat zoiets de mensen op de been houd! in goede maar ook in mindere tijden!

Training woensdag 20 december 2006

Bill Star Week 2 #2

Squat
5x5x90 (+2)

Deadlift
4x5x130 (-1)
1x5x135 (+4)

Military Press
3x5x40 (+1)
2x5x45 (+6)

Comments:
- Squat was gewoon lekker om te doen, en om te voelen dat het gewoon nog beter voelde dan vorige week met hetzelfde gewicht :D
- Deadlift, mezelf iedere keer onderschat toen ik voor de bar stond, was eigenlijk best een eitje.
- Military Press uhm misschien iets te laag ingeschat mijzelf bij het invullen van het schema, doe de oefening immers niet zo veel, wel op mijn balans letten bij het uitvoeren, ik zit op het bench bankje (vanaf volgende week doe ik hem buiten, zoals mijn zusje vanochtend om 06:45 al DB snatches stond te doen met een temperatuur van 0 graden celcisus hehe, moest er om 06:30 al spotten voor benchen :D
- Ook iets heel stoms.. de beste vriendin die men zusje heeft in the states heeft Starr? guess what haar vriend heet Bill... ???

Zeer sterke training Arjan, ben onder de indruk van je military's!

Das waar, alleen hier gaan de teams zelf op de vuist ! Bij de NFL, staan er nog zo'n 100 teamleden en begeleiding langs de kant, das geen publiek..

Het hele leger aan hooligans kennen ze daar niet !

Terug
Naar boven