AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

goed bezig Ari..mss extra stimulans dat je zusje weer thuis is

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Vandaag lekker gegeten bij de familie in een Nederlands restaurantje in Breda :D D'n Boerenstamppot, toen haasten naar de training, en was een beetje hyper en alles ging perfect :D heerlijk is dat was in een trance niet normaal! Maandag ook wat suikers naar binnen jassen dus :D en die 88 zit erin!

Week 2 #3

Bench
5x5x74

Row
5x5x65 (+4)

Squat
5x90
5x95
5x100
5x105
5x110

Comments:
- Ben nog steeds hyper kan er niets aan doen.. maar het ging dus lekker :D

Laatst bewerkt:
Tja.. nog niet echt veel over te zeggen. Pr's horen later pas te komen.

• #1.384
Volgende week is het al record week :D

Wist niet dat je al zo lang bezig was :D.

• #1.387
5*88 is ok een record hoor

• #1.388
Training maandag 25 december 2006

Bill Starr Week 3 #1

Squat
5x5x115 :cool:

Bench Press
5x67
5x73
5x78
5x83
3x88 en 2x88

Rows komen morgen :)

Omdat mijn zusje mij gespot had met benchen ging ik met haar "biken" ritje gemaakt van 10 kilometer en gemiddelde van 36 in het uur, ik reed op mijn stationsfietsje damn wat ging ik kapot :D

Comments:
- die squat ga ik voelen :D
- bench laatste 2 setjes met billen van de bank.

Training maandag 25 december 2006

Bill Starr Week 3 #1

Squat
5x5x115 :cool:

Bench Press
5x67
5x73
5x78
5x83
3x88 en 2x88

Rows komen morgen :)

Omdat mijn zusje mij gespot had met benchen ging ik met haar "biken" ritje gemaakt van 10 kilometer en gemiddelde van 36 in het uur, ik reed op mijn stationsfietsje damn wat ging ik kapot :D

Comments:
- die squat ga ik voelen :D
- bench laatste 2 setjes met billen van de bank.
Dus toch gelukt die bench. Nu volgende week 93:rocker:

Goeie squat ook:thumb:

• #1.391
geen 30 seconden rust, maar het is meer als jou!! jij deed 2 kilo minder dan op schema stond, ja dude ik ken je door en door ;). Alleen zit ik al te cheaten daar waar nodig :(, but it's what makes the world go round ;). Mijn record is ook zonder stop en dergelijke ;)

• #1.392
Pff gister was het vroeg of laat, in ieder geval had ik geen 5 bier meer moeten drinken was echt goed zat gevoerd! enfin wat litertjes bier en 8-10??? tequilla rondjes verder was ik weer thuis en voelde warempel geen hoofdpijn toen ik wakker werd :D

Training woensdag 27 december 2006
Bill Star Week3 #2

Squat
5x5x100 (+4)

Deadlift
5x5x145 PR (-1)

Military Press
3x5x45 +1
2x5x50 PR (+6)

Comments:
- Mijn benen waren vandaag helemaal niets waard, alles heb ik mentaal getilt.
- Military Press nooit veel gedaan die schiet dus omhoog maar dat mag natuurlijk ook wel :o
- Ben al redelijk trots op mezelf nu, maar voel me vreselijk brak!

die +6kg op MP is wel nice dan!

Hoe doe je het toch om na zuipen de dag erop te functioneren.. ik kan snachts dan al niet slapen en probeer me dan te focussen op niet kotsen :roflol: krijg dan tot smiddags geen hap binnen.... Achja je bent geoefend zeker? :D

Ari maakt ons maar wijs dat hij zoveel "zuipt". Een rondje tequilla is bij hem een rondje om een Spaans ogende dame rennen... die Ari toch...

Verder wel nice PR's :)

• #1.395
die +6kg op MP is wel nice dan!

Hoe doe je het toch om na zuipen de dag erop te functioneren.. ik kan snachts dan al niet slapen en probeer me dan te focussen op niet kotsen :roflol: krijg dan tot smiddags geen hap binnen.... Achja je bent geoefend zeker? :D

dat niet kotsen is inderdaad gewoon oefenen en gaat is gewoon het wegslikken van de drang om alles eruit te gooien.. rustig ademen en naar 1 punt in de zaal kijken niet bewegen, na een halve minuut zal het gevoel minder zijn en na 2 minuten kun je gewoon weer bier drinken. Krijg het altijd als ik van het ene merk over ga op het andere of als ik het glas met 2 slokken leeg wil maken...

Het functioneren na het drinken is best k*t maar ook daar treed gewenning bij op, mijn huidige Deadlift 1RM record is nog steeds na het zuipen gedaan joh, maar nu alleen nog maar Nieuw jaar zat en dan zal het wel ff wat minder zijn allemaal. Eten gewoon wat eitjes bakken en achterin kappen veel melk drinken dan komt de eetlust daarna gewoon weer terug.

Ari maakt ons maar wijs dat hij zoveel "zuipt". Een rondje tequilla is bij hem een rondje om een Spaans ogende dame rennen... die Ari toch...

Verder wel nice PR's :)

Jah inderdaad vraag het anders aan Winstrolst of Riejoe, voor mijn doen had ik gister veel gedronken. Maar ik heb er weer van genoteñ!!

• #1.396
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.397
Als de training van morgen er op zit heb ik een total tonnage van ruim 20.000 kilo :D deze week bijna 2 keer zoveel als een normale week :D dan nog 1 week flink loaden en dan gaat Bill Starr alweer naar 3x3! nog nooit gedaan en wie weet wat me dan gaat brengen :D

t*ring, je gaat wel als een 'speer' vooruit man!

mijn tonnage zat de zwaarste week slechts op 17500 :o Gaat lekker dus bij jou, dus volhouden!

• #1.400
Training vrijdag 29 december 2006

heb godver de vanaf 07:00 tot 3 uur met men klauwen omhoog gestaan en dingen afgewikkeld.. werkske in de kas.. pff t*ring zwaar voor de schouders en pols gewrichten heerlijk ;)

Bench
5X82
5X82 (5f, pa hielp beetje was niet nodig)
5x82 (4f, pa hielp beetje, 5pa hielp beetje meer)
5x82 (4f, pa hielp beetje, 5pa hiel beetje meer)
5x82 (4f pa hielp stukje ;), 5 pa deed wel veel hehe)

Pff damn heavy pa had weinig tijd om te spotten voor de rest niemand kunnen vinden. Maar ging toch al beter als verwacht!! dit is trouwens een record...

Row cheat
5x5x70

Pull over EZ dieper als normaal, bankje verhoogd
5x27
5x37
2x5x47

Chins
5x5xBW+10 PR

Comments:
- Geweldige training ga vanavond nog squatten,
- Gisteren geen alcohol, wel ice tea potverdomme wist niet dat daar ook zoveel suikers in zaten kwam niet goed in slaap.
- Morgen spierpijn en weer vroeg eruit :D
- Bill Starr is eindelijk echt afzien!!
- Failures op bench waren niet TE erg. Beweging ging goed door.

Terug
Naar boven