wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen kijken hoe de nationale toppers van de zuiderburen trainen voor het speerwerpen! wordt interessant! zijn erg proffesioneel bezig.
Doe je alleen de speer, of ook nog kogel en discus, Ari ?
[Link niet meer beschikbaar]
.
dus hun niveau lag wat boven dat van mij (115)wat ik verrricht 1x per maand (als ik het al haal) wat ik doe. We hebben ochtend en middag trainin gedraaid. In de ochtend in het krachthonk zoals gezegd snatchen met nog wat obliques en beenstrekker oefeningen daarna Drop Jerk met aandachtspunt op de voorvoet in de inleidende fase (is iets wat alleen geld voor het speerwerpen). Uitvalspassen gingen niet met mijn knie jammer maar helaas. Toen 2 volle borden spaghetti naar binnen gewerkt (JAMMIE
).
. Ook wat dingen overgeslagen zoals naar boven sprinten freestyle (treden overslaan
), en uitvalspassen naar boven.
ging heel erg lekker voor mij lang niet gedaan, niet veel last van de knie en aan het einde helemaal niets meer! 5 kilo 14,5 meter gekregen en de 4 kilo 16,2 meter dat is heel goed voor de tijd van het jaar. Ook nog eentje verslagen waarvan ik nog nooit had gewonnen zat er met dit onderdeel altijd een metertje achter.
. Dus helaas is dit niet mogelijk.
Daarna "OH backward Shot Put Throw".. Kogeltje achterover![]()
Back Jerk
Tot 10x60,
ging vooral om de actie die men maakt als de teen de grond raakt, we stonden recht tenen omhoog tenen naar beneden en paf omhoog... iets met CNS en dergelijke
die doen wij ook altijd als warming up, alleen met een steentje van 10 kg !

Kun je de verschillende trainingen niet afwisselen of ben je verplicht om dan alle trainingen van deze groep te volgen?
bedoel je dan explosief? Waarom dan zo hoog aantal reps?
.
wat minder in tricep maar gisteren al veel gedaan vandaag volledige dag buizen van een x aantal kilo boven mijn hoofd moeten tillen vanaf de grond was kapot! 

WHaha dan wordt ik nog liever bodybuilder.. Nope zit niet te wachten op het Roxxe fysiek..