- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het staan ook al in de Excel sheet van Bill Starr & Glen Pendlay 5x5 (ADVANCED) wat ik op dit moment volg...
kilo's en ponden combineren gaat helaas niet past niet op de olympische stang... Ik hang wel wat handdoeken of desnoods schoenen om de uiteinden doen![]()

Die bestaan het is mogelijk om met 2,5 te verhogen maar ben een van de 1,25kg schijfjes kwijt...
met de ponden kan ik met 5 pond per keer verzwaren. Ag als dat alles is en ik ga gewoon kan gaan trainen wanneer ik zin en tijd heb..

Damn mijn nederlands word steeds beter zeg!
Pff die micro traumatisering moet maar afgelopen zijn.. hetgene wat ik in die laatste zin wilde vertellen was dat ik gewoon kan gaan trainen wanneer ik dat wil 24/7
![]()

hte makat overgnes neit uit in wkele vlogodre de wodoren satan

wordT steeds beter, inderdaad !!
Komt van al die relatives in the states !!![]()
Nee idd, ik zie zo ook wel dat je de i vergeten bent in overigens!![]()
![]()
![]()

Uhm, ik weet niet welke 5x5 variant jij doet, maar ik kan me nergens iets over lockouts en dergelijke herinneren![]()
Alles kan beter maar daarvoor train ik! Bedankt voor het compliment.ik zie dat je al mooie deads doet. en de bank is ook niet gek.

JOh.. wat dacht je dan heel week 4 opnieuw behalve de squat? haha ik weet het is al laat.. voor sommige..