Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
:roflol:

Ik weet het staan ook al in de Excel sheet van Bill Starr & Glen Pendlay 5x5 (ADVANCED) wat ik op dit moment volg...

kilo's en ponden combineren gaat helaas niet past niet op de olympische stang... Ik hang wel wat handdoeken of desnoods schoenen om de uiteinden doen ;)

Er bestaan toch gewoon 0,50 1,25 en 2,5 kg voor de olympische stang ???

• #1.463
Die bestaan het is mogelijk om met 2,5 te verhogen maar ben een van de 1,25kg schijfjes kwijt...

met de ponden kan ik met 5 pond per keer verzwaren. Ag als dat alles is en ik ga gewoon kan gaan trainen wanneer ik zin en tijd heb..

Die bestaan het is mogelijk om met 2,5 te verhogen maar ben een van de 1,25kg schijfjes kwijt...

met de ponden kan ik met 5 pond per keer verzwaren. Ag als dat alles is en ik ga gewoon kan gaan trainen wanneer ik zin en tijd heb..

luxe probleem.........:p

• #1.465
Damn mijn nederlands word steeds beter zeg!

Pff die micro traumatisering moet maar afgelopen zijn ;) .. hetgene wat ik in die laatste zin wilde vertellen was dat ik gewoon kan gaan trainen wanneer ik dat wil 24/7 ;)

Damn mijn nederlands word steeds beter zeg!

Pff die micro traumatisering moet maar afgelopen zijn ;) .. hetgene wat ik in die laatste zin wilde vertellen was dat ik gewoon kan gaan trainen wanneer ik dat wil 24/7 ;)

wordT steeds beter, inderdaad !!

Komt van al die relatives in the states !!:p

hte makat overgnes neit uit in wkele vlogodre de wodoren satan

• #1.469
  • #1.471
Ja dat is breezer taal..

Training vrijdag 12 januari

Laatste Bill Starr Week 4 #3

Squat
5x100
5x110
5x115
5x120
1x170 (rack lock-out EASY)
1x130 PR
1x125
8x100
3x120

Comments:
- potverdomme na die 1x130 zakte ik weer in en kreeg hem niet meer terug omhoog.. zelfde bij de 125 snapte er niets van 5x120 ging super toen een lock-out met 170 (eitje) en dan pfff...
Zo dadelijk benchen! :mad:

Wish me Luck

is die 130 dan wel gelukt als je ineenzakte? Moet je normaal geen 5x130 aankunnen nu? Toch vrij ver ervan lijkt me :(

• #1.473
Ja hoor 1x130 was geen enkel probleem stond zo weer boven.. zelfde geld voor 1x125.. snap er werkelijk waar geen reet van, vast iets mentaals..

Bij de 2de rep bleef ik gewoon telkens steken onderin...

Uhm, ik weet niet welke 5x5 variant jij doet, maar ik kan me nergens iets over lockouts en dergelijke herinneren ???

ik zie dat je al mooie deads doet. en de bank is ook niet gek.

• #1.477

Thnx

Uhm, ik weet niet welke 5x5 variant jij doet, maar ik kan me nergens iets over lockouts en dergelijke herinneren ???

Klopt maar bovenin ben ik sterk zat, dus was verrre van nodig.. mijn hamstrings zijn gewoon way to weak.. (bij mijn deadlift sta ik minder diep..) Week 4 gaat in zijn geheel opnieuw!

ik zie dat je al mooie deads doet. en de bank is ook niet gek.
Alles kan beter maar daarvoor train ik! Bedankt voor het compliment.

2e Training vrijdag 12 januari 2006

Potverdomme niemand om krachttraining mee te doen of om uberhaupt te spotten, vandaar dat week 4 opnieuw gaat. Wel ruim aan het aantal kilos gekomen op mijn bench

Exo
2x8x15

Bench Press
werksetjes..
5x70
5x70 Close Grip
5x80
5x70 Close Grip
5x80
5x70 Close Grip
5x80

Lateral dumbbell Raises tegelijkertijd zonder swing
5x10
5x12,5
5x15 met swing

Pull over EZ
8x27
2x4x47
2x53
2x4x47

Barbell Curl
8x20
8x30
5x40
5x50

Barbell Curl SS met Lateral Raises
4x --5x50 ----.||.-----5x12,5

Comment:
- Lijkt me een goed idee dat ik deze week opnieuw doe!
- Snap nog steeds niets van die focking squat :mad:
- Bench was zonder spotter en arch.

Probeer die squat volgende week dan ook nog een keer?

• #1.479
JOh.. wat dacht je dan heel week 4 opnieuw behalve de squat? haha ik weet het is al laat.. voor sommige..

JOh.. wat dacht je dan heel week 4 opnieuw behalve de squat? haha ik weet het is al laat.. voor sommige..

Dat kan je doen, maar enkel als je je nog "fit" genoeg voelt. Anders is de kans toch wel klein dat je het haalt, en deload je nu beter.

Terug
Naar boven