XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Gisteren eindelijk eens naar mijn lichaam geluisterd, het had bier nodig en veel veel veel veel! Dit kwam goed uit het was immers donderdag avond, Na afloop met 2 personen op mijn rug gesquat samen zo'n 130 kilo :D. Heerlijk vermaakt en wat leuke dames gezien :heart: genoeg gezwetst!

Training vrijdag 19 januari 2007

Exo
8x15k

Bench Press
3x3x84

Powersnatches
3x8x45

Wat lichte medicinballen de lucht ingesmeten wat een heerlijk gevoel, dat ding bleef maar hangen in de lucht :D

Toen verder getraind thuis

Squat
3x110
3x120
3x130 PR Heerlijk! het bier heeft zijn werk gedaan!

Toen veel volume gemaakt op Highpulls en Curls 4 the Gurls ;), Tussendoor veel stabilisatie aan het katrol!

Comments:
-bewust gezakt in gewicht op de bench dit voelt lekker aan!
-Squat "Jemig" I did it :D mijn record met 2 reps verbroken!
-Werelds getraind: de Ingredienten +/- 1,5 uur slaap en bier!
-Dikke pomp in mijn plasser door erg dikke schouderpartij ;)

Gisteren eindelijk eens naar mijn lichaam geluisterd, het had bier nodig en veel veel veel veel!

Amigo, ik kan je heel goed volgen in de godendrank...ik haalde mijn bench en deadlift PR met een paar duvels in mijn botten...MAAR met ****ing anderhalf uurtje slaap??? Hoe speel je het klaar man?

Ari = Drinkalot

Goed getraint kerel :thumb:

• #1.505
Slaap is overrated het is allemaal mind powâh,, mag vandaag om 6 uur weer beginnen met plantjes knippen heerlijk! leven voor de kwekerij :D Slaap zacht dude's

Post van 3:13:D

Vast nog beneveld achter het toetsenbord...

haha lekker hoor!!

• #1.508
Mwah was gisteren niet heel dronken, ik snap best dat 4 dagen in de week dronken zijn een beetje ongepast is als zelf respecterend sporter, het zullen er nu maar 3 zijn! En na februari stop ik weer helemaal met drinken, maar het blijft lekker :D Dus maak jullie niet ongerust. Ik weet zo ongeveer hoe mijn planning gaat worden...

Heb trouwens al wel wat slaap ingehaald, mijn CNS heeft 6,5 uur extra rust gehad, vanavond weer 4 uurtjes.. Maandag ga ik 's avonds laat trainen, ben alvast bezig om mijn leef schema met een paar uurtjes op te schuiven zodat ik dan fit ben ;)

Dat gaat lekker met die squat ari!

• #1.510
Dank u wel :D

Hey zatlap, ga 's slapen!

• #1.512
Anders jij wel internetheld?

• #1.513
Training maandag 22 januari 2007

Bill Starr Week 6 #1

Squats
3x3x125 :D voelde snel :) en Volume PR ;)

Bench *
5x40
5x50
5x70
3x3x85 PR

Powerclean
10x2x80 PR

Comments:
* - te laat om bij de atletiek te gaan trainen dus thuis, waar ik geen volledige ROM durf te benchen dus maar lock-outs gedaan op de pinnen! armen waren onder parallel en close grip.
- Squats gingen echt lekker :D
- Bench was dicht bij failure maar ik heb iedere rep gefinished!
- Powerclean ging wel okay, kon mss zwaarder, maar was toch wel moe! lang niet gedaan en 1RM is 90

Morgen ga ik wat medicinballen gooien thuis, mag weer lang naar school! :kots:, en erg veel zin in woensdag ! 3x3x160 :D

zozo man, gaat echt voorspoedig bij je!

alle onderdelen PR !!!! :eek:

en dat zelfs met Clean ná squat én bench !
begin er eens mee, dan pak je misschien wel 100 kg !

die speer moet zo langzamerhand wel het stadion uitvliegen !

Ik denk dat je 1RM Power Clean wel wat hoger ligt dan 90 kilo :thumbs:

• #1.517
Mijn Cleans had ik nu een week of 6 niet gedaan.. als deze vooruitgaan, mijn BW constant blijft mijn techniek training volgende week weer een beetje vooruit gaat, dan moet ik dit seizoen in maart toch wel lekker beginnen :D

• #1.518
zozo man, gaat echt voorspoedig bij je!

Laten we dit nog even volhouden, ik krijg het waarschijnlijk over 2 weken wat moeilijker, in het schema zat vorige week een soort van deload natuurlijk! maar 3x3 voelt mentaal al zoveel beter als 5x5...

alle onderdelen PR !!!! :eek:

en dat zelfs met Clean ná squat én bench !
begin er eens mee, dan pak je misschien wel 100 kg !

die speer moet zo langzamerhand wel het stadion uitvliegen !

Ook dat is iets mentaals durf ik wel te zeggen :), ik moet niet weten welk gewicht eraan hangt en gewoon gaan zitten en staan met dat ding, dan is het misschien mogelijk dat ik die 100 op mijn schouders leg! maar ga dat pas proberen als triples met 90 kan draaien! (dus over een week of 4-5???). Speer is tot nog toe niet vele verder als 50 gegaan maar het is winter, mijn zusje gooit op het moment in het warme Florida ook 50 meter YAAIKKS!!!

Ik denk dat je 1RM Power Clean wel wat hoger ligt dan 90 kilo :thumbs:

We zien het wel :D 5 kilo kan al veel uitmaken hoor op een Clean of Snatch! in principe zou ik met powerclean minstens 65% van men Deadlift moeten pakken. Daar zit ik nog wel wat onder ag 55% zou ook mooi zijn ;)

Owjah volgens de trainer en zijn trainingsschema voor een wat jongere junior uit onze groep, zou ik op het moment 3x10 moeten doen.. maar ik weet uit ervaring dat ik hier erg snel zwaar van wordt, en ik ga liever voor kracht en snelheid nu! Misschien dat ik als het seizoen begint ik puur op snelheid alles ga doen! Dus geen zware squats meer, ben wel van plan om 3xPW te blijven squatten daar reageer ik toch wel lekker op :D.

Ga nu weer voor school een mooi plannetje in elkaar flansen voor een probleem gebied in (s)Tilburg, Piushaven, misschien straks uit frustratie nog wat medicinballen smijten thuis.

• #1.519
Training woensdag 24 januari 2007

Bill Starr week 6 #2

Deadlift
8x70
5x110
3x3x160 PR

Military Press
5x40
5x50
3x3x55 PR
2x60 PR

Powerclean
6x2x85 PR

Comments:
- Gaat echt heerlijk die trainingen!!
- Heb het alleen veelste druk met school op het ogenblik, agjah dat is na vanacht 04:00 ook wel weer voorbij ;)
- Deadlift ging weer soepeltjes, nog geen knelpunt tegen gekomen en ook vrij vlotjes omhoog.
- Military Press, gaat ook lekker kan er niet meer overzeggen :D (bill wilde 3x3x55)
- Powerclean ik ging voor 5x2x85 maar toen kwam er ineens wat RHCP muziek waardoor ik een nieuwe prikkel kreeg ;)
- Zin in vrijdag :D

Ari.. ik ben trots op je.. Pr na Pr na Pr... dat doe je erg goed. Die deadlifts zijn ook erg nice. Die powercleans ook. :thumbs:

Terug
Naar boven