Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Ik voel maandag wel wat er nog inzit! Maar ik ga er met een positieve instelling naar toe werken!

• #1.482
Positieve instelling heeft zijn werking gedaan maar ga toch door naar Week 5!
Dus dit is de Deload/Intensification fase, aan mijn algehele gestel kan ik voelen dat ik de laatste 4 weken wel wat gedaan heb!
Met wat Hardcore Metal of Rock shit getraind, tijd niet gedaan maar ga het nu weer altijd zo houden, iemand nog goede ideeen voor Punk shit..

1e Training maandag 15 januari 2007

Squat
3x3x120

Low Box (25cm) speed Squat
2x3x40

Snatch High Pulls
5x40
5x60 *

Low Box (25cm) speed Squat
6x3x50

Comments:
- Goede gevoel is weer terug op de squat
- * Gooide naar iedere rep dat ding weer terug op wat matjes, vond het een leuk idee van mij helaas zijn mijn rubberen schijven toch te hard, en denk ik dat mijn Oly BB het niet gaat houden, die andere is al min of meer kapot en moet nog ff leren van "me dad" hoe hij dat ding altijd weer vast maakt... dan kan ik dit voortaan erbij doen! Lijkt me leuker dan een Box Squat :p

squat begint weer op wat te trekken he!
Die high pulls vind ik wat laag voor jou doen, of vergis ik me?

squat begint begint toch zo langzamerhand behoorlijk te worden! Hoppa!!

• #1.486
Jah inderdaad normaal doe ik High Pulls met Clean grip.. die High Pulls die ik nu doe komen boven het hoofd uit hoor ;) mijn record snatch is 1x60 dus zo slecht waren ze niet.

2e Training maandag 15 januari 2007

Bench
3x74
3x84
2x93 (3F)
3x88

Pull over EZ
5x27
5x47
2x3x51

Chins WIDE GRIP
5x5xBW

Comments:
- Bench ga ik bijstellen aan de hand van de 3x88 die ik vandaag gehaald heb. Dan kan ik even zonder failure trainen wel nog teeds boven de 90% en uiteindelijk met het maxxen moet het weinig uit gaan maken hoop ik! Volgens schema zou ik op 102 uitkomen nu, Mijn doel is tenminste een 100+ dus niets te vrezen.
- Pull over gaat okay, wel mis ik de aanmoediging van iemand om samen mee te trainen van een aardig niveau. (dat laatste is algemeen).
- Wide Grip Chins voelen veel fantastischer en vollediger aan als normale. Dus die ga ik switchen en hoop ze over een week of 3 op 5x5xBW+10 te hebben

• #1.487
squat begint weer op wat te trekken he!
Die high pulls vind ik wat laag voor jou doen, of vergis ik me?

squat begint begint toch zo langzamerhand behoorlijk te worden! Hoppa!!

Bedankt voor de motivatie heren maar afgelopen maandag had ik 5x5x120 gesquat :D, dus nu ff deloaden (stapje terug) en langzaam intensiteit opvoeren (om er 2 verder te gaan ;)).

Bill Starr krijgt weer een opleving met die 3x3 gelukkig!!

Waarom vind je wide grip chins fijner/beter? Dat er een verschil is tussen sup/pronated ben ik het wel mee eens, maar ik zie het nut/voordeel van wide grip niet direct?

• #1.489
zoals je al aangeeft vind ik dat! dat is dus een gevoel wat ik kreeg toen ik deze oefening deed. Ik voer ze overhands uit.

Ik heb het idee dat ik met Wide Grip minder bicep pak en meer lat
Zoals weleens eerder gezegd bicep interesseert me niet zoveel, alleen dat hij in kracht verhouding gelijk moet blijven aan men tricep, om blessures te voorkomen.

Als er niet direct een nut aan verbonden is, want jij hebt waarschijnlijk wat meer EMG studies of andersoortige theorie achtergronden ter beschikking. Dan doe ik ze alleen maar op vrijdag en normale breedte op de maandag.. (als afwisseling)

• #1.490
Potverdomme ik heb de planning gekregen van mijn volgende "school/atelier week"

's ochtends uit bed om 7.30... dan om half 10 in het verrotte Tilburg zijn en om dan om om 22:30 weer huiswaarts te mogen keren. Dit herhalen van maandag tot en met donderdag. Je raad het al heel Bill Starr wordt vertiefd :mad:..

Wat denken jullie zou het beter zijn om rond 7 uur in de ochtend te trainen of om 23:30 bij thuiskomst?

Of zijn er nog andere mogelijkheden/oplossingen?

Deze week kan ik niet laten verschieten, maar ik hoop met mijn smoesjes toch onder een paar van de dag uit te komen.... Want het rooster bestaat nogal veel uit "zelf werken" ;)

Het onderwerp is trouwens: "Architectuur en Stedenbouw als interventie"

Potverdomme ik heb de planning gekregen van mijn volgende "school/atelier week"

's ochtends uit bed om 7.30... dan om half 10 in het verrotte Tilburg zijn en om dan om om 22:30 weer huiswaarts te mogen keren. Dit herhalen van maandag tot en met donderdag. Je raad het al heel Bill Starr wordt vertiefd :mad:..

Wat denken jullie zou het beter zijn om rond 7 uur in de ochtend te trainen of om 23:30 bij thuiskomst?

Of zijn er nog andere mogelijkheden/oplossingen?

Deze week kan ik niet laten verschieten, maar ik hoop met mijn smoesjes toch onder een paar van de dag uit te komen.... Want het rooster bestaat nogal veel uit "zelf werken" ;)

Het onderwerp is trouwens: "Architectuur en Stedenbouw als interventie"

Jezus wat voor school is dat ? in mijn tijd (HAHA) was dit gewoon van 9:00 tot 14:00 uur !

Probeer in je pauze een sportschool in het vertiefde Tilbo... verrekten appechoek !

Interressant !:no:

ik zou 's morgens trainen maar dan wel op tijd opstaan zodat je al wat wakker bent. Maar ja als jij nu eerder een avondmens bent...

• #1.493
Normaal maak ik grof weg 4 uur per dag op school door.. Ik ga die beulen is aan de tand voelen, dit is totale waanzin!

• #1.494
Training woensdag 17 januari 2007

Warming up: weer wat extra aan het katrol! nog niet veel geworpen deze winter zijn we nu aan het opvoeren. Stijf in Quadriceps, en Onderrug (van training van gisteren), en Triceps beurs van Maandag, neemt niet weg dat ik voor het gevoel heerlijk heb getraind :D

Bill Starr week 5 #2 (geen squats meer op woensdag YES :D en vanaf nu 3 reps per set)

Deadlift
8x70
5x110
3x3x155 PR

Military Press
8x40
5x50
3x3x55 PR

-----------
Nu weer wat:
speed low box squats
10x3x45 (beetje waven)

Comments:
- Deadlift ging echt te makkelijk 2 keer gecheckt of het gewicht toch echt wel klopte :D
- Ik moet extra medicinballen gaan werpen (hebben we voor mijn idee te weinig gedaan deze winter) dus inwerpen en zijwaarts zo hard mogelijk met 3 en 5 kilo
- Ga mijn training op Military weer wat aanpassen moet hem weer wat gaan verhogen in het Bill Starr schema...
- Box squat kan voor mij helemaal geen kwaad lijkt me, extra speed en dergelijke kan ik goed gebruiken!

Goede deadlift, je kunt me nog wel 's inhalen daarop :eek:

• #1.497
Jup mijn deads gaan gelukkig lekker evenals mijn MP, laat dat juist de oefeningen zijn die ik amper train...

Deads en squat gaan goed! Mooi zo. En nu eens die bench over de 100 krijgen.

netjes hoor mr crimineel:rolleyes: ;)

Terug
Naar boven