MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Owjah de reden waarom ik geen BOR's doe ik vind ze niet leuk, en met Powercleans verwezenlijk ik meer van mijn doelen, bedankt voor de comments! Ik snap best dat als ik nu eventjes PR's haal er weinig te vertellen is :D, maar willen jullie me ook steunen als het eventjes wat minder gaat :( ;)

Goedzo :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed bezig! Als het minder gaat sta ik ook voor je klaar:D

• #1.525
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn sluik reclame carnavalswagen is bijna af ;)

Kan jullie helaas geen karma geven!

• #1.528
Een dagje te laat met mijn training ik hoef jullie niet uit te leggen dat dit vast iets met d...k te maken had. Sorry mijn excuses ik heb er vandaag in ieder geval niet minder door getraind, het was een afsluiting van een erg drukke hectische week op school met opdrachten van half 10 's ochtends tot half 11 des avonds... en ik had het gehaald de andere 70% overigens niet.. en dat moet gevierd of in andere gevallen verdronken worden ;)

Training Bill Starr Week 6 #3

Bench Press
3x86
2x3x88 PR

Pull over EZ
5x47
3x51
3x53 PR
2x53 (3F)
2x53

Squat
3x105
3x120
3x135 PR

Low Box (=25CM) Speed Squat
2x3x60 (niet veel speed)
5x3x50 SPEED :D

One Handed DB snatches
2x8x~25-30 kilo PR

Comments:
- Ja hoor mijn doelen zijn weer verwezenlijkt deze training
- Bench en Pull over bij Atletiek gedaan, de rest thuis
- Squat lichtjes uit balans, maar het is nog gelukt!
- Low box probeer ik te waven
- DB snatches pffuu die dingen waren toch wel een stuk zwaarder als ik verwacht had zeg t*ring! Is de leukste Core oefening die ik tot nu toe ken!

Laatst bewerkt:
  • #1.529
Owjah nog ff een leuk weetje, Ik ben 1,80 volgens wat Leonardo da Vinci (Man van Vitruvius) shit zou het logisch zijn dat de spanwijdte van mijn armen ook zo rond de 1,80 zit, wat is nu het geval die van mij is gewoon 2 meter. Ik wist al dat mijn onderlijf wat aan de korte kant was, en mijn bovenlijf het tegenovergestelde maar dat het verschil zo groot was...

• #1.530
Ik kom er net achter dat mijn 400 Totaal nu binnen is :D Thank god 4 Bill & Glenn

Lange armen is toch alleen maar beter voor het speerwerpen of niet? :D

• #1.532
Ja ja zeer zeker ook voor deadliften hoor ;) Wel wat minder met Pull overs en Benches agjah het zei zo ;)

Nette gewichten hoor kleintje;)

• #1.534
Drink jij geen wijn en train je met Smith apparaten? wat heb je hier te zoeken man ;)

goed bezig, nu je serieus aan het trainen bent geslagen zien we de ene na de andere pr.

• #1.536
Ik trainde altijd serieus!! Hoow hoo! alleen zie ik nu kans om in de wintermaanden echt op krachttraining te richten. Als het goed is moet ik de komende 3 weken nog records gaan maken op mijn 3RM daarna nog 1RM...

• #1.538
EOJEIR zei:
Uhm ik drink alles waar alcohol inzit En wat doe jij brutaal,laatste keer toen we samen waren was je stuk onderdaniger

Twisting stories like your from above river ;)

Training maandag 29 januari 2007

Bill Starr Week 7 #1

Bench Press
3x75
3x85
3x92.5 PR
2x95 PR(kwam iemand binnen, 20 seconden later volgende rep
1x95 (bill asked for 3x94)

Chins
Een hoop 45+

Thuis aangekomen na erg drukke training met veel kinders

Squat
3x3x130 Volume PR

Low Box (=25cm) Speed Squat
3x20
3x65
8x3x50

Comments:
- Voor ik begon nog veel spierpijn in Triceps en beetje in Gluteus, nu nog steeds ;)
- Bench ging redelijk! ben nu mijn oude 1RM al voorbij!
- Squat, moet gewoon met veel zelfvertrouwen onder die Barr gaan staan en dan gaat het vanzelf!!
- Speed squat probeer mijn CNS wat te pesten met veranderen van gewicht, speed was overduidelijk aanwezig :D

top man!

Twisting stories like your from above river ;)

Training maandag 29 januari 2007

Bill Starr Week 7 #1

Bench Press
3x75
3x85
3x92.5 PR
2x95 PR(kwam iemand binnen, 20 seconden later volgende rep
1x95 (bill asked for 3x94)

Chins
Een hoop 45+

Thuis aangekomen na erg drukke training met veel kinders

Squat
3x3x130 Volume PR

Low Box (=25cm) Speed Squat
3x20
3x65
8x3x50

Comments:
- Voor ik begon nog veel spierpijn in Triceps en beetje in Gluteus, nu nog steeds ;)
- Bench ging redelijk! ben nu mijn oude 1RM al voorbij!
- Squat, moet gewoon met veel zelfvertrouwen onder die Barr gaan staan en dan gaat het vanzelf!!
- Speed squat probeer mijn CNS wat te pesten met veranderen van gewicht, speed was overduidelijk aanwezig :D

Hahaha oke;) maar wel nette training hoor,morgen weer lekker binnenkant borst trainen met kleine tim:cool:

Terug
Naar boven