Arkayne
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 154
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 79kg
Thanks man
op naar de 80, deze maand hopelijkVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op naar de 80, deze maand hopelijk
je kunt de bar best gecontroleerd laten vallen btw, mijn werksets leg ik ook zeker niet rustig neer
gewoon zorgen dat er rubberen tegels oid onder liggen
Yes dat is perfect, meer dan dat zou ik ook niet proberenhele nette vooruitgang!
Moet je helemaal zelf weten hahaZal ik nu dan gewoon heel rustig gaan bulken? Met een 200 kcal.
Ben tevreden maar wilde eigenlijk nog iets meer.. Maar misschien beter om rustig te gaan bulken dan
Momenteel warm ik niet echt op voor deafliften.. Na de squats en overhead preses ben je al wel aardig opgewarmd, maar ik pakte vandaag 60kg 3x opwarmen,, dit was meer voor de vorm.
Als ik hoger kom met deadliften zal ik zeker op warmen
Iets in deze richting :
60kg 5x
80kg 3x
100kg 2-1x

!
nog steeds geen pijn in mn lies

Dat zou ik dus niet doen, naar mijn ervaring gaat je deadlift prima omhoog van 1x5 eens in de week als je squat gewoon vooruit gaat. En vijf reps op hoog gewicht als opwarming is dus juist niet wat je wilt, dan put je jezelf alleen maar uit voor je max effort werkset, als je graag meer volume wilt zou ik er een paar lichte sets achteraan doen.Persoonlijk zou ik nog 1 extra set van 5 reps met 90 a 100 kg erbij doen om wat meer volume te pakken en zo meteen extra je form te oefenen met wat meer gewicht. Anderhalf keer per week 1 set van 5 reps deadliften vind ik persoonlijk aan de lage kant, en met die extra set denk ik dat je nog meer kracht en form gains kunt maken![]()
Dit dacht ik dus ook,, dat je jezelf uit put voor je werksets.Dot zou ik dus niet doen, naar mijn ervaring gaat je deadlift prima omhoog van 1x5 eens in de week als je squat gewoon vooruit gaat. En vijf reps op hopg gewicht als opwarming is dus juist niet wat je wilt, dan put je jezelf alleen maar uit voor je max effort werkset, als je graag meer volume wilt zou ik er een paar lichte sets achteraan doen.
Dat zou ik dus niet doen, naar mijn ervaring gaat je deadlift prima omhoog van 1x5 eens in de week als je squat gewoon vooruit gaat. En vijf reps op hoog gewicht als opwarming is dus juist niet wat je wilt, dan put je jezelf alleen maar uit voor je max effort werkset, als je graag meer volume wilt zou ik er een paar lichte sets achteraan doen.
Je progressie is netjes man! Jaloers @ waist-schouder verhouding haha
Er na is dan eigenlijk wel beter ja, maar ik blijf wel van mening dat het belangrijk is om meer volume te pakken om de form er goed in te hameren.

Daar heb je zeker een punt, als het je om de vorm te doen is kun je het beste een shitload reps op 60/70% van je max doen na al je zware sets, zelf merkte ik wel goede verbetering van ultra-slow reps op 20% (3x1-2), die kun je mooi voor je zware sets doen gezien ze fysiek niet zo belastend zijn.Er na is dan eigenlijk wel beter ja, maar ik blijf wel van mening dat het belangrijk is om meer volume te pakken om de form er goed in te hameren.