Fitness Seller

Arkayne's new start

• Topic Starter Topic Starter
Jaa, zat ik ook al aan te denken. Zal eens proberen minder diep te zakken volgende keer.
Thanks voor de tips man (:

Vanmiddag geweest, was helemaal niemand dus dat was lekker.

Bench press:
1x5 65kg
1x5 65kg
1x3 65kg --> Fail? Nu al?
1x4 62.5kg --> Raar...
1x4 62.5kg

Raar dat m'n kracht hier achteruit is gegaan? Had die 65kg bijna weer onder de knie (vorige keer 4x5 en laatste rep was net niet)
Zal wel mindere dag zijn dan.

Legg press ter vervanging van squat
8x100kg
8x110kg
8x120kg
5x125kg

Apparaat voor borsten gedaan 3 sets.

Pull ups (improvement) :
8x bw
6xbw
4xbw
6xbw

Tricep extensions
2 sets, was behoorlijk misselijk en zwak.

Heb wat research gedaan voor m'n lies.
Ga nu elke dag stretchen met volgende oefeningen:

a_rek_iliopsoas.gif
a_1adduc_longus.gif
a_quadriceps_1.jpg
en prayer squats

Wil donderdag weer gaan squatten en deadliften. Dus hopelijk is de pijn dan ver weg.

Shit kan gebeuren, soms heb je even een off day. Ben je nog aan het cutten? Kan best zijn dat dat nu een beetje begint tegen te werken op je kracht

Ja ben nog wel aan het cutten. Kan me morgen pas weer wegen. Wil misschien toch nog ietsjes minder vet, misschien een halve kilo of so. Dan wil ik gaan clean bulken

gewicht 68.8kg.
Zal eens m'n kcal gaan verhogen met 200kcal per week kijken wat het doet.
Aimen voor +0.3kg p week.

• Like
Waarderingen: cnh
Ben woensdag gegaan. Kon niet updaten want de site lag eruit.
Woensdag met 2 andere vrienden in een andere stad bij een andere fitness, dus was allemaal weer even zoeken en wennen want daar fitnessen hun.

"t was meer een personal training session waarbij ik de personal trainer was tegenover hun haha :lol:.
Want ze wilden ook mijn schema proberen omdat ze zagen dat het werkte.

Ik heb 70kg squat 5x5 gedaan, ging vrij easy. Lichte steek in m'n lies, niet storend.
Overhead press 45kg 5x5 gedaan, ging ineens makkelijk. Volgende keer eindelijk 47.5kg.
Deadlift 110kg. (we gingen gewoon opbouwen met 10kg telkens) 1x5

Geen vooruitgang, alleen lekker om te voelen dat het nu niet meer zo zwaar is als vorige sessies, dus kracht waarschijnlijk omhoog.

Gewicht ging even op 68.7kg. Vanochtend 69.4kg maaaar.. dat komt waarschijnlijk door de alcohol die ik moest benutten gisteren omdat ik geslaagd ben :banana:

Gefeliciteerd man ;)

Lekkere sessie!
Squat 75kg 5x5 gelukt.Zonder veel moeite. Had nogsteeds wel last van m'n lies, maar wanneer ik net over parallel ga en daarna heel langzaam naar boven kom voel ik helemaal niks van m'n lies. Normaal laat ik mezelf bijna gewoon vallen onder parallel en dan probeer ik zo snel mogelijk op te staan om het gewicht weer te tillen. Nu deed ik alles heel gecontroleerd en sloom en dat werkte echt goed!
Dus volgende keer lekker 77.5kg, op naar 80.

Bench , eindelijk 65kg 5x5 gelukt.

Pull ups
8xbw
6xbw
6xbw
6xbw

Tricep extensions
3 sets

Ab roller 3 sets van 8 reps.

ZIt zeker vooruitgang in.
ben laatste dagen iets meer gaan eten, zit niet zo heel nauw op de kcal, ik kijk eerst even wat het met m'n gewicht doe. Zorg gewoon dat ik m'n eiwitten binnenkrijg.

Korte maar vrij goede sessie.

Squat 77.5kg 5x5 gelukt. Eindelijk heb ik 'm door en kan ik de pijn in mijn lies vermijden.
Volgende keer 80kg yeaah.

Overhead press 47.5kg 4x5. Kneiter zwaar, heb 't 4 keer 5 reps gedaan. Maar we hadden echt geen tijd voor een laatste... Al volop een uur bezig met deze 2 oefeningen..
Groot nadeel als je met meerdere mensen gaat sporten dat ze allemaal verschillende tijden klaar zijn...

Deadlift 115kg 1x5
Echt heel zwaar.. ik doe denk ik iets verkeerd want ik kom elke keer terug met blauwe plekken op m'n rechterknie xD. Krijg de barbell ook amper omhoog de eerste keer.
Misschien iets aan m'n vorm doen?
Laatste rep was waardeloos, kromme rug.

Daarnaast niks meer gedaan..

Eergisteren geweest.
Het was benauwd.

Pull ups:
10xbw
vanaf hier nog wijder gepakt
6x, 6x 6x

Bench press:
67.5kg - 5x 4x 4x 3x 3x (Te zwaar)

Squat:
80kg x2

Tricep extensions paar sets

HEUJ Volgensmij moet ik echt wennen aan dat meer eten..

Ben nu van 1800 naar 2200 kcal gegaan, heel sloompjes. Krijg wel meer kracht, maar snel misselijk.

Squats: 80kg 5x5 (new record b*ch :flex: )
Overhead press: 47.5kg 5x, 5x, 5x, 3x (fok. Hier begon de misselijkheid)
Deadlifts niet meer gedaan :( Next time doe ik 110kg en goed op vorm letten.
Wat oefeningen voor biceps.
Niet echt goede sessie, maar wel progressie in squats :D EN overheadpress leek makkelijker dan vorige keer!

Gewicht 69.1kg Ongeveer. Dus denk nu binnen 4-5 dagen 0.2kg erbij.

Progressie van maand 2 - 3 :

Squat: 75kg--> 80kg (en m'n lies gefixt)
Overhead press:45kg , soon 47.5kg
Deadlift: 110kg --> 115kg
Bench: 65kg, bezig met 67.5kg
Pull ups: 10xbw
Wide pull ups: 6xbw

Gewicht:69.5kg --> 68.8kg --> 69.1kg
0.3kg per week erbij dat wordt mijjn doel (:

Geen gekke progressie deze maand. maar toch nog wel wat.
Ben sinds 5 dagen aan het clean bulken

Mooie progressie hoor, en dat meer eten went vanzelf, als je moeite hebt met je calorieën halen kun je ook vloeibaar eten nemen, chocolademelk is altijd erg populair ~900 kcal met goede macro verhouding voor een liter :D

Mooie progressie hoor, en dat meer eten went vanzelf, als je moeite hebt met je calorieën halen kun je ook vloeibaar eten nemen, chocolademelk is altijd erg populair ~900 kcal met goede macro verhouding voor een liter :D

Thanks! Het lijkt zo sloom te gaan nu omdat ik in 2 maanden tijd maar kleine stapjes heb gemaakt.

Die chocolademelk hoor ik ook vaak terugkomen inderdaad haha. Kan ik ook wel eens proberen :D

De gewichten zijn misschien niet heel erg omhoog gegaan, maar je bent wel gewoon sterker geworden bij een lager lichaamsgewicht :D Netjes man.

Gaat goed hier, zeker ook met Squatten !!
:thumbs:

Vandaag een keertje alleen, m'n broertje kon niet mee.
Enige tips voor alleen bankdrukken? Heb met smith machine gedaan, maar als ik in de toekomst alleen ga fitnessen is dit natuurlijk niet de beste optie.
Moet ik het gewicht verlagen zodat ik wel al m'n reps kan halen? (maar dan train je nooit voluit?) Moet ik toch iemand vinden om te helpen met spotten? (waar niemand op zit te wachten).

Squat 82.5kg 5x5 --> Deze springen omhoog! Maar het wordt wel erg zwaar nu. Ik ga voor de 90kg deze maand. Dat zou amazing zijn
Pull ups (Wide): 3 sets 8xbw, 8xbw, 6xbw
Bench press smith: 67.5kg 5x, 5x, 5x, 5x, 3x
Buikspieren gedaan
Tricep extensions gedaan

Iemand nog enige tips voor goede tricep oefeningen? Ik doe nu altijd tricep extensions, skullcrushers heel soms maar dit vind ik echt een kut oefening.

Bij bench press wees iemand mij erop om met m'n benen omhoog te gaan bankdrukken? Dit zou je rug plat op het bankje leggen zodat je geen last van je onderrug krijgt, en je zou niet vanuit je rug tillen?
Vond het maar vaag, ook opgezocht nog even op google en het maakte allemaal niet veel uit.
Toch geprobeerd voor 2 sets bij de smith, het is te doen maar volgensmij als je normaal bench presst lig je heel erg onstabiel omdat je geen voeten aan de grond hebt.

Terug
Naar boven