AndroidHealthClinic

Arkayne's new start

• Topic Starter Topic Starter
25/11
Bench press : 75kg 5x 4x 4x 3x 3x (nog iets te zwaar). Volgende keer weer proberen
Squat: 95kg 3x5 (die 5x5 zit er in, maar te weinig tijd om laatste 2 sets te doen)
Bicep curls: 20kg totaal op die curved stang, 3 sets
Pull ups (wide grip) : 8xbw, 6xbw, 5xbw, 4xbw
Dips: 3 sets pompen, 12xbw, 10xbw, 6xbw
En wat buikspier oefeningen.

Goede sessie weer :)

heuuj iedereen die dit topic nog volgt :D
27/11

Zondag is niet mijn beste dag om te fitnessen in de ochtend :eyes:
Overhead press: 50kg 5x5
Chin ups: 3 sets bw
Skullcrushers: 3 sets

30/11

Vandaag 2 recordjes gezet, dus erg blij:
Bench press: 75kg 5x5 (Jaa hoorr, deze gaat weer lekker omhoog dankzij de tip van @cnh om de bench voor het squatten te doen)
Squat: 95kg 5x5 (Had 'm al 2 keer 3 sets gedaan, nog nooit 5. Was wel zwaar, maar dan heb je ook wat)
Bicep curls: 3 sets pompen max reps
Dips: 3 sets pompen max reps
Pull ups wide grip: 10xbw, 6xbw, 6xbw, 8xbw

• Like
Waarderingen: cnh
Lekker hoor :) ik zou alleen je pull ups voor curls doen (compound voor isolatie). Mooi dat er weer progressie in zit!

Ja had de volgordr beetje foktop gezet hier. Eigenlijk was het zo:
Pull ups
Bench
Squat
Bicep curls
Dips

Bench was bezet in het begin :)

oh zo is die prima, beetje opgepompte rug is misschien zelfs wel chill voor een goede brace/arch bij het benchen :) ik pomp zelf voor ik ga benchen graag met wat elastieken mijn bovenrug

Geen progressie nog.
Laatste week verkouden dus weinig kracht. Mijn doel is vóór kerst 100kg squats 5x5 en 77.5kg of 80kg bench.
Main focus vanaf nu :)

• Like
13/12
Bench: 75kg geprobeerd, lukte 4 reps , toen volgende set 72.5kg gedaan, lukte ook 4 reps (na wat pauze). dus terug naar 70kg 3x5 afgemaakt.
Ga gewoon weer rustig bouwen vanaf 70kg.
Squat: 95kg 5x5 weer (Nergens een 1.25kg te vinden anders zat er die 97.5kg ook wel in).
Pull ups wide: 10xbw, 8xbw, 6xbw, 6xbw (Worden ook steeds sterker, ik doe ze nu heel rustig goed op de vorm letten).
Bicep curls: 3 sets pompen
Tricep skullcrushers: 3 sets pompen

Hopelijk behaal ik de volgende compound resultaten t/m volgende week:
15/12 Donderdag:
Overhead press 52.5kg proberen
Deadlift: 115-117.5kg
Squat: 3x5 97.5kg

18/12 Zondag:
Bench: 72.5kg 5x5
Squat: 100kg 5x5

• Like
Donderdag werd vrijdag, dus net even sessie gedaan.
Overhead press al 2 keer 52.5kg geprobeerd, maar telkens bij 1e set faal ik al.
Dan kan ik 4 reps doen en 5e lukt gewoon echt niet.
50kg 5x5 dan maar gedaan en dat gaat wel, echter met moeite.
Dus ik blijf even bij 50kg totdat ik die goed onder de knie heb.
Deadlift 115kg , ging wel lekker.
Squat 3x5 97.5kg, pff die 2.5kg erbij scheelt best veel, maar was goed te doen.
Ik betwijfel of ik zondag 100kg kan, volgende week laatste dag fitness voordat ik op vakantie ga. Dus dan moet die 100kg wel lukken!

Daarna lekker chin ups 3 sets. Wilde eigenlijk nog Dips doen maar echt geen kracht meer voor.
Benieuwd hoeveel ik morgen weeg.
Vorige week was ik ongeveer 75.6kg.
Stel ik weeg rond de 76kg, heb ik nog 2 maanden om 4kg aan te komen. Dat is dus 2kg per maand = 0.5kg per week.
Zou een mooi doel zijn!
80kg aantikken en dan gaan cutten.

• Like
Sow bijna maand geleden..
In tussentijd week op vakantie geweest (inclusief maaggriep), en week feesten natuurlijk, en nu midden in m'n tentamens.

Jammer dat ik net die 100kg niet heb aangetikt voor de vakantie. Maar toch weer een mooi doel om nu naar te streven.
Vandaag weer naar fitness geweest na 3 weken rust en slecht eten :(
gewicht zit nu rond 73.5kg.

Programma gaf aan deload met 30%, dus squats op 62.5kg, bench op 52.5kg maar dat vond ik wel iets te.
Heb squats 80kg gedaan 5x5. Kan niet meer lopen nu, even wennen weer..
maar weet zeker dat ik die squats weer snel kan opbouwen.
Bench was 60 of 70kg want er waren geen gewichtjes... Dus 60kg 5x5 gedaan en dat ging easy.
Pull ups wide grip 4 sets gedaan
Bicep curls 3 sets
Dips 3 sets
Buikspieren 3 sets

Donderdag ga ik weer als ik volgend tentamen onder de knie heb.

• Like
Je komt er zo weer, nu ff focus en daarna tentamenstress eruit rammen

Gewicht is nu zo'n 73.5kg. Ik ga denk ik nog 2 maanden bulken. Dus hopelijk 4 kg aankomen = 77.5kg.
Dan zit ik midden maart, genoeg tijd nog om te cutten dan?

Makkelijk, in een cut van twee maanden zou je al 4 kilo kwijt kunnen raken

oke mooi, maar ik weet niet of ik er 4 kg af wil hebben dan. Misschien wel meer. Weet niet precies wanneer ik moet stoppen met de cut.

Wanneer jij vindt dat het goed is ;) ik cut zelf liever een keer flink en dan weer langzaam bulken, maar minicuts van een/twee weekjes kunnen ook prima

Ik doe dan denk ik ook liever een flinke cut. Ga het gewoon heel sloom doen en stoppen als ik blij ben met het resultaat.

• Like
Deze week weer begonnen met 2x fitness.
Morgen laatste tentamen dus dan weer 3x p/week.

Vandaag:
Overhead press 42.5kg 5x5 (easy)
Deadlift 105kg 1x5
Squats 85kg 3x5
Chin ups 3 sets max reps

In! Volg een soortgelijk programma (Greyskull) en ik doe voornamelijk dezelfde compounds (ohp, bp, dl, (hack)squat & chin-ups). Mooi om te zien dat je progressie blijkt maken, ook tijdens je cutperiodes. Succes met je laatste tentamen vandaag :)

In! Volg een soortgelijk programma (Greyskull) en ik doe voornamelijk dezelfde compounds (ohp, bp, dl, (hack)squat & chin-ups). Mooi om te zien dat je progressie blijkt maken, ook tijdens je cutperiodes. Succes met je laatste tentamen vandaag :)

Thanks man, appreciate :)

Gisteren weer geweest.
Geen speciale dag of so, had verwacht dat ik sneller kon opbouwen met de squats weer.
Bench: 65kg 5x5, alles lukte vrij makkelijk. Volgende keer 67.5kg. Dan hoop ik snel weer te zitten op waar ik was , 75kg.
Squat: Eerste set 85kg gedaan, maar dat voelde te zwaar aan. Dus maar 82.5kg gedaan voor de andere 4 sets.
Pulls up wide grip: 4 sets. Komen ook weer dichterbij de reps die ik gewend ben.
Bicep curls: 3 sets
Skullcrushers: 3 sets

Ik zat misschien te denken om squats op alle dagen 3x5 te doen. Ik doe nu op bench dag 5x5 en deadlift dag 3x5. Zodat ik nog meer tijd heb voor m'n armen, want die wil ik nu meer tijd gaan geven.
Enige tips misschien? Heb geen zin om nog een half uur langer in de fitness te zitten haha.

Terug
Naar boven