AndroidHealthClinic

Arkayne's new start

Bezoekers in dit topic

Klinkt goed man, die doelen lijken mij.zeker realistisch! Succes :)
 
Vandaag deadlift dagje.

Overhead press 50kg 5x5, en met vrij korte pauzes, dus eindelijk die 50kg compleet gehaald!
Deadlift 125kg 1x5, want had vorige keer squats niet gedaan en wilde ze wel behouden.
Squats: 105kg 1x5, 1x3, 1x3. Volgende keer 3x5 moet lukken. Ik vertrouwde het niet zo bij de 2e en 3e set.
Chin ups: 3 sets, heel sloom gedaan goed op de vorm gelet. 10xbw, 6xbw, 8xbw
Skullcrushers: 2 sets
En toen vonden we het wel weer mooi geweest :)

Lichaamsgewicht vanmorgen: 76.4kg
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Vreemd, vanmorgen woog ik 76.0kg. Ik zou eigenlijk rond de 76.8kg ofso moeten wegen nu.
Zal is nog meer proberen te eten.
 
Misschien een kleine uitschieter naar beneden? Ik zou even kijken wat je morgen en overmorgen weegt, misschien is het niks om je zorgen over te maken
 
Misschien een kleine uitschieter naar beneden? Ik zou even kijken wat je morgen en overmorgen weegt, misschien is het niks om je zorgen over te maken

Dat kan ook wel waar zijn, maar in de afgelopen week ben ik wel op onderhoud gebleven, en nu lijkt er en lichte daling in te zitten.
 
Hmm, ja dan zou ik idd wat meer eten :P
 
Gisteren gegaan.
Bench 75kg 2 sets, toen moest ik verder op smith. Dus geen flauw idee hoeveel gewicht ik daar heb gedaan. Ik deed er eerst 10kg bij in totaal, maar dat was misschien iets te zwaar. Had die 4 reps gedaan. Toen nog een keer 4 reps. En toen laatste setje 5kg erafgehaald en wel 5 reps gedaan.
Dus ik wil niet echt zeggen dat ik die 75kg gehaald heb, al weet ik wel van mezelf dat ik hem had gekund.
Volgende keer dus!
-Squats niet gedaan, moest ook in smith anders, had er even geen zin in.
- Pull ups wide grip 4 sets, deze leken echt vooruit te gaan! 10xbw, 7xbw, 8xbw, 6xbw
- Dips 3 sets max reps
- Bicep "extensions" o.O, weet eigenlijk niet echt hoe het heet. Tricep extensions maar dan voor je biceps. 3 sets.
- Toen nog voor de grap wat max gewicht proberen te halen op zo'n machinepress. Lukte max 95kg.

Gewicht gisteren: 76.6kg
Gewicht vanmorgen 76.2kg
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Gewicht vanmorgen: 76.9kg.
Morgen 77kg aantikken?

Gisteren geweest:
Overhead press: 50kg 5x5
Deadlift: 125kg 1x5, 100kg 2x5 --> Met een 30 seconden pauze tussen laatste 2 sets want ze moesten de stangen opruimen.. Was wel even lekker intensief.
Chin Ups 3 sets, heel langzaam gedaan.
Skullcrushers: 3 sets rapid
Bicep curls met barbell, nu 10kg beide kanten met stalen stang.
 
  • Like
Waarderingen: cnh
BOOOOM 77.5kg benchpress 5x5 :wl: Wilde eigenlijk nog een keer 75kg doen, maar ik moet gewoon naar die 80kg komen. En dat gaat de goede kant op.
Squats 3x5 100kg
Pull ups wide grip 4 sets, 10xbw, 8xbw, 6xbw, 6xbw
Bicep curls met barbell, improved gewicht, 3 sets pompen
Dips 4 sets max reps

Gewicht vanmorgen was weer gedropt naar 76.8kg volgensmij.
Eet nu zo'n 3300-3400 kcal per dag.
Komt niet echt meer gewicht bij, denk dat het binnenkort tijd is om te gaan cutten.
Tussen 78 en 79kg zou mooi eindgetal zijn.
 
Ziet er goed uit man!
 
Nice, je benchpress gaat lekker!
 
Thanks! Jazeker, nog even en dan 80kg.

Edit: Vanmorgen m'n gewicht 76.7kg.
Het wilt niet meer echt naar boven. In 2 weken tijd misschien 0.2kg aangekomen.
 
Gisteren:
Had echt weinig kracht.
Overhead press: 52.5kg x5, x5, toen 2x5 50kg. dus 4 setjes
Deadlift durfde ik niet aan zoveel. Dus 3x5 110kg gedaan. Was ook wel lekker.
Chin ups 3 sets.
En toen moesten we gaan.
Kort maar krachtig

Morgen de bench van 80kg. Als die gaat lukken :O:O Maar denk van niet.

Bodyweight: 77.4kg
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Bench: 80kg 5x, 4x, 5x, 4x, 4x (Nog net iets te zwaar dus, maar kwam wel dichtbij!, nu spierpijn haha)
Squats: 102.5kg 3x5
Pull ups wide grip: 8xbw, 6xbw, 8xbw, 6xbw
Bicep curls met barbell 25kg: 2 sets
Dips 3 sets max reps
 
Ik ga denk de doelen van bulken niet halen. Maar is niet erg.
Deze week nog verder bulken. En dan gok ik op een 78kg te zitten, dan ga ik mooi cutten vanaf volgende week.
Voel me de laatste weken echt te opgeblazen, is niet normaal meer joh.

Vandaag:
50kg ohp 5x5. Pff mijn linkerschouder is laatste tijd snel verzuurd. Heb er verder geen last van ofso, maar verlies wel kracht daar, en soms wat steken tijdens trainen.
Deadlift: 125kg 1x5, 110kg 2x5 ^^
Chin ups: 3 sets, 10xbw, 8xbw, 6xbw
Tricep extensions: 4 sets zoveel je kan
Bicep curls met dumbells weer eens gedaan. 3 setjes.
 
Gisteren laatste bench dag van m'n bulk.
Wilde echt te graag die 80kg bench halen. Maar niet gelukt.
Bij de eerste set, lukte de 4e rep net. Maar ik wist al dat 5 niet ging lukken. dus verder gegaan met 77.5kg, en die ging wel prima.
Misschien krijg ik nog eens een boost en kan ik 80kg doen in m'n cut. Maar ik ga er niet van uit.

Zal ik nogsteeds stronglifts aanhouden tijdens cutten?
Ik krijg steeds meer het idee dat mensen veel sneller bouwen op iets in de richting als split schema's. Maar kan aan mij liggen.
 
Weer een lekkere sessie.
50kg 5x5 overhead press. Schouders zijn weer goed hersteld vgm.
Deadlift: 7x60kg, 3x90kg, 5x127.5kg, 5x115kg, 5x110kg
Chin ups: 3 sets, 8xbw, 8xbw, 6xbw
Dips weighted: Voor eerst weighted gedaan. Had dumbell geklemd tussen benen van 10kg. Dus 3x8x10kg+bw gedaan. Voelde goed!
Vanaf morgen calorieën verlagen met 200kcal per dag. Tot ik ongeveer op 1900-2000 zit. Dat ga ik weekje aanhouden en kijken wat het met m'n gewicht doet.

Eindgewicht bulk : ~78kg.
Begon met een 68-70kg.

Ik probeer 6kg te verliezen in m'n cut.
Iemand tips voor in m'n voedingsschema te zetten? Ik kom moeilijk aan de eiwitten, of ik moet weer eiwitpoeder gaan kopen.
 
Ik ga denk de doelen van bulken niet halen. Maar is niet erg.
Deze week nog verder bulken. En dan gok ik op een 78kg te zitten, dan ga ik mooi cutten vanaf volgende week.
Voel me de laatste weken echt te opgeblazen, is niet normaal meer joh.

Vandaag:
50kg ohp 5x5. Pff mijn linkerschouder is laatste tijd snel verzuurd. Heb er verder geen last van ofso, maar verlies wel kracht daar, en soms wat steken tijdens trainen.
Deadlift: 125kg 1x5, 110kg 2x5 ^^
Chin ups: 3 sets, 10xbw, 8xbw, 6xbw
Tricep extensions: 4 sets zoveel je kan
Bicep curls met dumbells weer eens gedaan. 3 setjes.
ik zou even iets rust nemen als het aanhoudt, verder lekkere trainingen de laatste tijd! dikke gains gemaakt :D
 
ik zou even iets rust nemen als het aanhoudt, verder lekkere trainingen de laatste tijd! dikke gains gemaakt :D

Jaa goeie, ik kijk het even aan. Thanks man :D Jaa ben erg blij!
 
Gisteren begonnen met de cut dan.
Kwam er vandaag achter dat ik al gelijk te weinig had gegeten, rond de 2300 kcal, en moest eigenlijk 2700 om af te bouwen.
Vandaag maar even gecompenseert met 2600 kcal.
Op de weegschaal stond vanochtend ook gelijk 77.0kg, (dus al 0.6kg er af) maar dat zal er wel mee te maken hebben dat ik in 1 dag switch van BULK naar CUT hoop ik.
Doel om volgende week maandag 77.1kg te wegen.
Morgen ga ik 2400 eten en die kcal houd ik aan voor de komende 2 weken. Kijken wat het doet met m'n gewicht. Zit te twijfelen of ik 2100 of 2400 per dag moet eten, maar daar zal ik snel genoeg achter komen.

Vandaag eigenlijk een bench dag, maar deadlift dag van gemaakt omdat een maat van mij ging deadliften en bench was heletijd bezet..
overhead press gedaan met dumbells 48kg totaal, pittig zwaar maar wel mooi 5x5
Deadlift: 125kg 1x5
Squats ook maar gedaan dan anders zit er teveel tijd tussen: 3x5 100kg.
Chin ups: 10xbw, 8xbw, 6xbw
Skullcrushers: 3x25kg

Voelde echt goed, eerste training in de cut!
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Back
Naar boven